حزب دموکرات جدید قوانین می تواند قرار داده بلومبرگ در بحث مرحله

بزرگنمایی این تصویر سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار که نسبتا دیر ورود به 2020 دموکراتیک ریاست

توسط MINERALNEWS در 12 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار که نسبتا دیر ورود به 2020 دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه به زودی می تواند در بحث مرحله برای اولین بار پس از حزب کاهش یافته است خود نیاز به مردمی جمع آوری کمک های مالی پشتیبانی می کند. Mark Wilson/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark Wilson/گتی ایماژ

کمیته ملی حزب دموکرات اعلام کرد قوانین جدید برای گرفتن مرحله برای حزب Feb. 19 بحث در نوادا — و آنها را بالقوه به لرزش است که در مرحله.

جدید استانداردهای صلاحیت قراضه مردمی حمایت مالی آستانه است که نامزدها باید تا به حال به دیدار قبل از بحث. این بدان معناست که سابق شهردار نیویورک مایکل بلومبرگ میلیاردر است که خود کمک های مالی مبارزات انتخاباتی خود است و نه خواهان کمک های مالی می تواند اولین حضور خود را روی صحنه است.

DNC روز جمعه گفت که نامزدها باید سه مسیر به نوادا بحث مرحله. آنها می تواند به 10 ٪ در حمایت از ترکیبی از چهار نظر سنجی های ملی و یا دولت سنجی از نوادا و یا کارولینای جنوبی; 12% پشتیبانی در دو نظرسنجی از نوادا و یا کارولینای جنوبی و یا هر دو; و یا یک کنوانسیون نماینده در آیووا و نیوهمشایر که نگه مربوطه خود را در جلسه اولیه و پیش از آن در ماه فوریه.

همه از حزب قبلی مناظره گنجانده شده بود جمع آوری کمک عنصر و نامزد شده بود مورد نیاز برای دیدار با هر دو آستانه رای گیری و نشان دادن مردمی جمع آوری کمک های مردمی حمایت از سپتامبر.

DNC رئیس تام پرز و دستیاران او باید گفت: ماه ها است که می خواهد به احتمال زیاد تغییر به استانداردهای مقدماتی بر اساس نتایج واقعی هنگامی که رای گیری آغاز شد. اما این حرکت است با این وجود قابل توجهی داده بلومبرگ منحصر به فرد از حضور در این مسابقه است.

بلومبرگ است مدیر کمپین کوین Sheekey گفت: در بیانیه ای که "ما هیجان زده است که رای دهندگان به زودی می تواند این شانس را به دیدن مایک بلومبرگ در بحث مرحله شنیدن دیدگاه خود را برای کشور و ببینید که چرا او قوی ترین نامزد به شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و به کشور ما هم. "

"مایک اجرا برای دفتر سه بار و گرفته شده و هرگز یک سکه از منافع خاص اجازه می دهد او را به عمل به طور مستقل در شایستگی بدون نیاز به انجام آنچه که اهدا کنندگان انتظار می رود. او مفتخر به انجام همین کار را با این کمپین" Sheekey اضافه شده است.

به عنوان کمیته ملی حزب دموکرات محکم آن بحث صلاحیت استاندارد طی سال گذشته برخی از نامزدها که واجد شرایط برای شرکت در بحث ها تحت فشار قرار دادند برای فراگیر تر قوانین.

نامزد سابق جولین کاسترو و Cory Booker در خط مقدم بودند که فشار و علنا نگرانی در این واقعیت است که داوطلبانی که واجد شرایط برای بعد بحث شد اکثریت سفید.

و آن را به عنوان به طور فزاینده احتمال وجود دارد که او نمی خواهد واجد شرایط برای بحث برگزار شد در اوایل این ماه در آیووا آقای یانگ در نامه ای به آقای پرز نشان می دهد که DNC کمیسیون بیشتر واجد شرایط پای صندوق های رای.

S. Y. Lee سخنگوی یانگ در توییتر نوشت که آن را یک "اشتباه" را برای این کمیته به "تغییر قوانین برای بحث در وسط این مسابقه به عملکرد به یک میلیاردر. ما نیاز به احترام مردمی جنبش پیشرو این حزب رو به جلو است. "

برخی از دموکرات ها تشویق شده بود کمیته ملی حزب دموکرات به اجازه می دهد بلومبرگ شرکت کنند. ایالت مینه سوتا ctq گفت: MSNBC این هفته که او می تواند خوب با بلومبرگ شرکت در بحث "از آنجا که من فکر می کنم که به جای قرار دادن پول خود را در خارج وجود دارد, او در واقع در این مرحله می شود و قادر به رفتن به عقب و جلو به طوری رای دهندگان می تواند ارزیابی او در این راه است."

این کمپین از ایالت ورمونت برنی ساندرز تا به حال یک واکنش متفاوت. "در حال حاضر به تغییر قوانین در وسط بازی به جای مایک بلومبرگ که در تلاش است برای خرید راه خود را به نامزدی حزب دموکرات است اشتباه است. که تعریف تقلب سیستم" گفت: مشاور ارشد جف ویور, در بیانیه ای.

سابق ماساچوست رژیم صهیونیستی است. Deval پاتریک که وارد مسابقه در ماه نوامبر به عنوان بلومبرگ انجام داد بعید است به مرحله. خود مدیر کمپین ابراز نا امیدی در توییتر در مورد حرکت می کند.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب