نتانیاهو می رسد آستانه تشکیل دولت

اورشلیم - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد روز شنبه او بنیاد با هم به اندازه کافی قانونگذاران برای

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

اورشلیم - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد روز شنبه او بنیاد با هم به اندازه کافی قانونگذاران برای تشکیل یک دولت یک گام است که شما را با او بازگشت به لیگ برتر پس از سه مجمل انتخابات است.

حزب لیکود نتانیاهو و فوق العاده ارتدوکس شاس جناح به یک توافق ائتلاف پنج شنبه. که همراه با یک زودتر مقابله با آبی و سفید رهبری حزب سابق فرمانده ارتش Benny Gantz می دهد نتانیاهو از اکثریت 61 صندلی او نیاز به تشکیل یک دولت.

نتانیاهو با ارسال نامه ای به اسرائیل تشریفاتی رئیس جمهور اعلام دستاورد خود را تنظیم صحنه برای دولت ونزوئلا در روز شنبه. نتانیاهو شده است نخست وزیر برای بیش از یک دهه هجوم منتقدان که نوشته بود او را خاموش و حفاری شهرت او به عنوان یک سیاسی جادوگر.

اعلام روز چهارشنبه رویه و انتظار می رود. نتانیاهو و رقیب خود را-تبدیل-متحد Gantz آمد به قدرت های توافق ماه گذشته, قرار دادن حزب لیکود و سنتی خود را ملی-مذهبی متحدان بیش از آستانه.

ادای سوگند در کلاه پر سر و صدا سال برای اسرائیل و سیاست است. پس از سه انتخابات به پایان رسید در بن بست اسرائیل به نظر می رسد رهبری به صورت بی سابقه ای چهارم تا Gantz, موجب, توسط خرید اینترنتی از coronavirus بحران reneged در مبارزات انتخاباتی خود وعده هرگز به نشستن در یک دولت تحت بازجویی از نتانیاهو و توافق برای پیوستن به او.

خود را قدرت هسته تشکیل یک "اورژانس" دولت با تمرکز بر coronavirus بحران خواهد آنها را ببینید و هر کدام به عنوان نخست وزیر برای 18 ماه آغاز با نتانیاهو.

یکی دیگر از فوق العاده ارتدکس حزب همچنین انتظار می رود برای پیوستن به دولت است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن