نسکار بابا والاس می خواهد مؤتلفه پرچم ممنوع از نژاد آهنگ

بزرگنمایی این تصویر بابا والاس می پوشد "من نمی توانم نفس Black Lives Matter" پیراهن قبل از جام نسکار

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بابا والاس می پوشد "من نمی توانم نفس Black Lives Matter" پیراهن قبل از جام نسکار سری خودکار نژاد در آتلانتا موتور جاده سریع السیر در روز یکشنبه. دکتر اندرسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دکتر اندرسون/AP

دارل "بابا" والاس اول وقت آفریقایی-آمریکایی راننده نسکار بالا مدار در بیش از 45 سال نبود همیشه جرم مؤتلفه پرچم.

اما در حال حاضر او می خواهد آنها را ممنوع از تمام نژادها.

26 ساله از آلاباما گفت: او شده است تلاش برای آموزش خود را در چه پرچم نشانگر برای بسیاری از مردم است. احتمالا که برای برخی از, آن را تبدیل به یک نماد برای سفید برتری و خدمت به عنوان یک یادآوری از امریکا برده تاریخچه تعصب و ظلم و ستم از آمریکایی های آفریقایی تبار.

"آنچه که من تعقیب است پرچم شطرنجی و این نوع از روایت" والاس گفت: در یک شنبه در مصاحبه با سی ان ان. "اما غواصی بیشتر به آن و آموزش خودم مردم احساس ناراحت کننده که مردم بحث در مورد آن — که اولین چیزی که آنها به ارمغان بیاورد."

"من گام بعدی خواهد بود برای خلاص شدن از شر همه متفق پرچم," او اضافه شده است. "هیچ کس نباید احساس ناراحت کننده زمانی که آنها می آیند برای یک مسابقه نسکار است. پس از آن شروع می شود با مؤتلفه پرچم. آنها را از اینجا. آنها هیچ جایی برای آنها."

پرچم قرمز با آبی میله و ستاره سفید است که تصویب شده توسط فرزندان جانبازان مؤتلفه به عنوان نمادی از میراث جنوبی شده است مربوط به نسکار تقریبا از زمان آغاز آن. برای چند دهه, دارلینگتون مسیر مسابقه به میزبانی "شورشی 400" در بهار و برجسته پرچم برجسته در برنامه ها و تبلیغات دیگر. همه در حالی که "دیکسی" بازی به عنوان موسیقی متن در قبل از مسابقه به نمایش درآمد.

اما در طول سال آن را تبدیل به یک بیت از یک آلباتروس برای سهام car racing association. در سال 2015 پس از نه آمریکایی های آفریقایی تبار کشته شدند توسط یک سفید supremacist داخل چارلستون, S. C., کلیسا, NASCAR مدیر عامل و رئیس برایان فرانسه با اشاره به پرچم به عنوان یک "توهین آمیز و تفرقه نماد است."

اما با وجود تعهد به شدت جدا نسکار از شورشی نبرد پرچم انجمن نمی رفتن تا آنجا که به ممنوعیت آن را از غرفه. به جای آن "خواسته" توقف مردم آوردن آنها به نژادها و راه اندازی یک پرچم ارز برنامه ای که در آن شرکت کنندگان می تواند تجارت خود را در مؤتلفه پرچم یک پرچم آمریکا.

و به عنوان اعتراضات خروشان در هفته های اخیر با هزاران نفر تظاهرات علیه خشونت پلیس — به خصوص خشونت علیه مردم سیاه و سفید در افسران — نسکار راه اندازی یک کمپین در حمایت از برابری نژادی و تنوع است.

بدون در نظر گرفتن والاس می گوید اقدام بیشتر در پرچم سر رسیده است هر چند او اذعان کرد که حرکت می رسم واکنش از طرفداران.

"وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از مردم عصبانی که حمل آن پرچم با افتخار اما این زمان برای تغییر" او گفت:. "ما باید به تغییر است و من را تشویق نسکار به کسانی که مکالمات برای حذف کسانی که پرچم."

کسانی که مخالفت می "عقب بر گردیم در مسیر که در آن شما را از آمد" والاس گفت.

"ما باید قادر باشد که به یک بحث بیش از آن که" او گفت:. "این است که ضخامت خط ما عبور نمی کنه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن