قتل اعتقاد باطل در متهم قاتل زنجیره ای را مورد

کلینتون لا. - لوئیزیانا مرد به قتل درجه اول اعتقاد باطل توسط یک قاضی روز سه شنبه پس از وکیل خود استدلال کرد که

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

کلینتون لا. - لوئیزیانا مرد به قتل درجه اول اعتقاد باطل توسط یک قاضی روز سه شنبه پس از وکیل خود استدلال کرد که هیئت داوران تقسیم حکم بر خلاف قانون اساسی بود.

یک هیئت داوران پیدا کرده بود رایان شارپ گناه در ماه دسامبر 2019 از قتل زن 48 ساله براد Defranceschi یک پسر پیشاهنگی کارمند در یک 11-1 حکم.

در روز سه شنبه شارپ وکیل تامی Damico استدلال کرد که شارپ اعتقاد باید باطل و یک محاکمه جدید برگزار شد به دلیل عالی ایالات متحده حکم دادگاه در ماه آوریل که ممنوع غیر به اتفاق آرا تصمیم گیری هیئت منصفه.

یک قاضی منطقه موافقت با Damico و تنظیم یک محاکمه جدید برای شارپ برای ماه دسامبر رسانه های خبری گزارش شده است.

"او به وضوح به حق یک محاکمه جدید," Damico گفت.

تقسیم احکام رای داده شد خلاف قانون اساسی توسط ساکنان لوئیزیانا در سال 2018 است. اما به دلیل قتل در شارپ می شد قبل از 2019 و از دادستان کاهش مجازات اعدام داوران اجازه داده شد برای بازگشت به غیر به اتفاق آرا تصمیم گیری است.

Defranceschi شد و نفر دوم به ضرب گلوله کشته در یک رشته از تیرباران مقامات گفتند آنها بر این باورند شارپ متعهد است.

چهار تیراندازی که همه اتفاق افتاده در یک منطقه روستایی در شمال باتون روژ در عرض 7 مایل (11 کیلومتر) شعاع شارپ خانه سمت چپ ساکنان اضطراب برای هفته ها در طول تابستان و پاییز سال 2017.

Defranceschi بود به ضرب گلوله در اکتبر سال 2017 در حالی که پیرایش علف های هرز در مقابل خانه اش در اردوگاه پیشاهنگی پسر ملک در کلینتون در حدود 30 مایل (50 کیلومتر) شمال شرق Baton Rouge.

شارپ را متهم به قتل درجه دوم در سپتامبر سال 2017, مرگ, سابق, Baton Rouge, پارک و تفریح و سرگرمی کمیسر کارول Breeden Sr. که او نیز کشته در حیاط جلویی خود.

اتهامات دیگر علیه شارپ باقی می ماند در انتظار. او به اتهام قتل درجه دوم در جولای 2017 عکسبرداری از 62 سال تامی باس که کشته شد در فروس از خانه خود را. او همچنین به اتهام اقدام به قتل درجه اول در سپتامبر سال 2017 عکسبرداری از 47 سال باک هورنزبی که زخمی شده بود در حالی که ورزش در اموال خود را.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب