بیشتر به نوشیدن بیشتر گلدان استفاده کنید و کمتر راه برای دریافت کمک — 'فراموش بحران' در COVID-19

یک صلیب-کانادا بررسی نشان می دهد الکل و گلدان با استفاده از افزایش در میان مردم مبارزه با مسائل مربوط به سلامت

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

یک صلیب-کانادا بررسی نشان می دهد الکل و گلدان با استفاده از افزایش در میان مردم مبارزه با مسائل مربوط به سلامت روان در انزوا.

این یک روند است که به سوء مصرف مواد کارشناسان نگران است که در حال حاضر سبب شیوع سیستم خدمات پشتیبانی نمی ممکن است قادر به رسیدگی طولانی مدت اسپین آف اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

دکتر الکساندر Caudarella موقت مدیر پزشکی از اعتیاد در سنت مایکل در بیمارستان تماس های آن را فراموش کرده اید "بحران."

بسیاری از سنتی به سوء مصرف مواد و خدمات مانند سم زدایی مراکز و مسکن موقت و یا برنامه های درمان را کاهش یا تعطیل به دلیل بیماری همه گیر.

سنت مایک دیده است "افزایش قابل توجه" در مشتریان به دنبال کمک و ارائه ویژه اعتیاد خدمات در بخش اورژانس است.

که این است به طور موقت متوقف کردن فاصله اندازه گیری. رسمی تر و پایدار پاسخ این است که به شدت مورد نیاز است.

"در حال حاضر چرخ در حال سقوط کردن و ما هیچ کاری انجام نمی سیستماتیک در مورد آن" Caudarella گفت.

اداره آمار کانادا منتشر شد گزارش روز شنبه نشان داد که 17 درصد از کانادایی ها بیش از 15 با "عادلانه یا فقیر" سلامت روان افزایش یافته بود خود را با استفاده از شاهدانه و 28 درصد شده و بیشتر الکل از مارس 22 تا 28 (از آنها در غیر این صورت). که در مقایسه با هفت درصد از مردم با "خوب" سلامت روان گزارش افزایش مصرف کانابیس و 14 درصد نوشیدن بیشتر الکل.

کانادا بیش از حد بحران بدتر شد قبل از COVID-19 و وجود علائم هشدار دهنده از جمله کسانی که از آژانس بهداشت عمومی کانادا که مصرف الکل در افراد جوان به خصوص زنان شده است, بدتر, برای برخی از زمان بیش از حد گفت: Caudarella.

"ما با داشتن این دو بحران که در حال ظهور بودند الکل و مواد مخدر و این فقط فراموش شده است, بنابراین, در علاوه بر این به فقط در ادامه در آن وحشتناک البته من فکر می کنم در برخی از راه این آمار overdrive و آن را به طور کامل رها شده است توسط ایستگاه فرعی" Caudarella گفت.

عدم توانایی در حفظ سنتی مکانیسم های مقابله ای مانند ورزش و یا قابل اعتماد روال کار ممکن است باعث شود مردم به منظور توسعه استفاده از مواد مخدر مشکل و یا عود به یکی. این یک بیت از یک بازی شانس هم گفت: Caudarella; بیشتر افرادی که شروع به نوشیدن بیش از دستورالعمل های توصیه شده به تعداد بیشتری از مردم خواهد شد که توسعه یک مشکل است. و دیگر کسی سوء استفاده از مواد سخت تر از آن است که به نوبه خود بازگشت که ساعت و بیشتر احتمال دارد آنها ممکن است به شعبه به مواد دیگر.

همین دلیل است که وجود دارد نیاز به شروع به ارائه پشتیبانی بیشتر در حال حاضر.

"دیگر به ما اجازه این کار بیشتر احتمال دارد ما به مشکل ناکارآمدی آن سخت خود را در حال رفتن به برای مردم به بازگشت به محل کار و بازگشت به یک محیط زیست سالم," Caudarella گفت.

تورنتو در حال حاضر دیده می شود برخی از شدید اثرات سوء مصرف مواد پس از COVID-19 مستندات شروع: ماه گذشته در این شهرستان recored بالاترین تعداد ماهانه مصرف بیش از حد مرگ و میر ناشی از سپتامبر سال 2017 با توجه به تورنتو مصرف بیش از حد سیستم اطلاعات; تورنتو خدمات امدادگران در پاسخ به 25 کشنده مشکوک به مواد مخدر استعمال بیش از حد در ماه آوریل در مقایسه با 27 سپتامبر 2017, همراه با 318 غیر کشنده مشکوک به مصرف بیش از حد مواد مخدر خواستار شد.

Caudarella مشکوک یک "نه ناچیز" عامل در افزایش opiod مرگ و میر است که مردم به احتمال زیاد به ترکیب مواد و افزایش استفاده از آنها در این زمان از عدم قطعیت.

"من فکر می کنم که واقعا چه چیزی باعث می شود ما در این زمینه عصبی است این است که باید چشمگیر عواقب طولانی مدت و یا حتی در مورد مرگ در این بیماری همه گیر" او گفت:.

تعدادی از ماده-سوء استفاده از خدمات خلاق بودن وقتی که می آید به عامل در طول این همه گیر; های بسیاری در حال تغییر به مجازی مراقبت; برخی از بیمارستان ها و برنامه های در حال توسعه برنامه های روز; و برخی تحت نظارت مصرف سایت های در حال کار سخت برای باز بماند.

کارشناسان معتقدند اعتیاد خدمات در تورنتو نیاز به یک هماهنگی بیشتر در پاسخ از شهرستان و استان قبل از همه چیز مارپیچی خارج از کنترل escalations است که می تواند هزینه این سیستم در آینده است.

"بسیاری از مردم در حال تلاش برای کمک به در حال تلاش برای انجام مسائل به بهتر اما ما شاهد همان تلاش هماهنگ شده که من فکر می کنم بسیاری از مردم تحت تاثیر قرار شده است که اتفاق می افتد برای COVID," Caudarella گفت.

دکتر دومینیک Morisano یک روانشناس بالینی و استاد کمکی در دانشگاه تورنتو نشده متوقف دوم از مستند آغاز شد. او منتظر لیست در حال حاضر است کوتاه تر از آن بود که قبل از همه گیر چرا که مردم اصلا به معنی پرداخت برای خدمات او به تصویب رسید کشویی مقیاس و کاهش هزینه ها برای کمک به مشتریان اما انجام این کار دشوار است و بدون حمایت مالی از سوی دولت برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

"مواد می تواند پاسخ آسان در کوتاه مدت, اما آنها به ایجاد مشکلات بیشتر در دراز مدت" Morisano گفت. "آنچه در حال تبدیل شدن بسیار آشکار در جریان امور است و آنچه که ما در حال حاضر در ... بهداشت روانی سیستم کافی نیست. آن را به اندازه کافی در حال حاضر و در نتیجه آن را نمی خواهد به اندازه کافی درست پس از, مگر اینکه ما چیزی را تغییر دهید ... ما تغییر منابع برای سلامت روانی و ما با تغییر در دسترس بودن برای سلامت روان."

دولت فدرال اعلام کرد که مبلغ 12 میلیون افزایش بودجه برای خدمات بهداشت روان در مارس.

Morisano گفت بیشتر مورد نیاز است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"وجود دارد نه به اندازه کافی به خدمات عمومی سلامت روان پس از آن سقوط در خصوصی سیستم برای پوشش سلامت روان .... فقط صحبت کردن در مورد آن لازم است اما کافی نیست," او گفت:. "من را دیده اند که بسیار عملی تغییر دهید."

اگر یک فرد است که نگران حال توسعه سوء مصرف مواد مشکل یا عود آنها باید رسیدن برای کمک Morisano و Caudarella هم گفت. سوء مصرف مواد ممکن است به طور گسترده ای مورد صحبت کردیم اما این یک مشکل بزرگ است که مردم باید احساس شرم و یا گناه در مورد ابراز.

"مردم نباید خود را سرزنش; مردم باید بدانند این است که اتفاق می افتد به مراتب بیشتر مردم از ما فکر می کنیم و ما در حال شنیدن در مورد" Caudarella گفت. "آنها باید احساس کاملا راحت رسیدن و درخواست کمک کند, چرا که واقعا راه اصلی مردم در حال رفتن به گرفتن بهتر است."

Laura Armstrong

تاریخ گفتگو

س:

آنچه سلامت روانی اعتیاد یا کاهش آسیب اقدامات باید در طول COVID-19 بحران ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب