مهلت قانونی برای جمع آوری بدهی در طول coronavirus بحران خواست با L. A. شورای شهر

مجموعه بدهی باید متوقف طول coronavirus بحران شورای شهر لس آنجلس خواست در یک پیشنهاد که گذشت به اتفاق آرا روز ش

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

مجموعه بدهی باید متوقف طول coronavirus بحران شورای شهر لس آنجلس خواست در یک پیشنهاد که گذشت به اتفاق آرا روز شنبه.

پیشنهاد معرفی شده توسط Councilwoman مونیکا رودریگز را ندارد هر گونه اقدام فوری برای توقف تمرین اما در تماس های شهردار اریک Garcetti برای تحمیل یک مهلت قانونی برای جمع آوری بدهی. آن را نیز می پرسد شهردار به اعلام مجموعه ها و سازمان های اعتباری به طور غیر ضروری کسب و کار در اورژانس جهت تحریک این بیماری همه گیر.

رودریگز صورتحساب پیشنهاد حرکت به عنوان یک راه "برای حفاظت بیشتر Angelenos که شغل خود را از دست داده و تا به حال کسب و کار خود را بسته است." طرح او به بحث چهارشنبه.

فشار بود و تحسین توسط گروه هایی مانند غربی مرکز قانون و فقر و کالیفرنیا کم درآمد مصرف کننده ائتلاف که ادعا می کنند که کالیفرنیا رفته است و نه به اندازه کافی دور به سهولت جمع آوری بدهی در طول اضطراری است.

تبلیغات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom به تازگی یک فرمان اجرایی را امضا که ممنوعیت دستمزد تامین خواسته برای هر گونه کمک مالی به COVID-19 مگر اینکه این پول است که هانه برای حمایت از کودکان و یا دیگر مشخص نوع از جبران.

اما "چگونه یک بانک می دانید که آیا درآمد COVID مربوط یا نه ؟" جسیکا پرسید Bartholow سیاست حمایت غرب مرکز قانون و فقر است. "اگر بانک ها نمی دانند که پول محافظت شده است شما نیاز به قرار دادن همه چیز در مکث."

کالیفرنیا حق رای دادن مالیات هیئت مدیره است و همچنین نگه داشتن در آراستن دستمزد و تحمیل بانک levies و پیوندها در ساکنان که باید مالیات پرداخت نشده و دیگر بدهی های دولت تا اواسط ماه جولای. اما کالیفرنیا هنوز هم می تواند در صورت جمع آوری بدهی در راه های دیگر از جمله از شرکت های خصوصی که خریداری شده تا عدم پرداخت بدهی از دولت های محلی.

تبلیغات

Bartholow اضافه شده که دادگاه تعطیلی را ساخته اند آن را بسیار مشکل تر برای مردم به اعمال حقوق قانونی خود در خصوص جمع آوری بدهی.

مثلا اگر کسی تا به حال شده است برای گرفتن دستمزد خود را هانه و ساعت خود را به طور ناگهانی قطع آنها حق رفتن به دادگاه برای دریافت یک کاهش در مقدار گرفته شده از خود را چک. آنها همچنین می توانید به دنبال تسکین اگر یک بانک لوی پول می گیرد که آنها نیاز به هزینه های اولیه Bartholow گفت.

L. A. پیشنهاد "است که دقیقا آنچه که ما نیاز به" Bartholow گفت.

طرفداران با اشاره به اینکه یکی دیگر از محافظ اندازه گیری نمی توان اثر: دولت لایحه امضا شده توسط Newsom است که به طور خودکار مجموعه کنار مجموع $1,724 فتح هر زمان که یک حساب بانکی را تصرف کردند. قانون است که به منظور جلوگیری از حساب خانواده های کم درآمد از اینکه کاملا خالی اما آن اثر را ندارد تا سپتامبر است.

تبلیغات

"هیچ فعالیت بیشتر معکوس در حال حاضر از هل دادن افرادی که در حال حاضر در مالی بر لبه پرتگاه" گفت: Ted Mermin مدیر کالیفرنیا کم درآمد مصرف کننده ائتلاف. "این است که توسط یک بزرگ نه mom-and-pop, فروشگاه مواد غذایی, پایین خیابان. این شرکت های بسیار بزرگ که بیشتر از بدهی های آن را دنبال کرد."

گروه صنعت به نوبه خود نگرانی در مورد اینکه آیا یک مهلت قانونی می تواند در نهایت صدمه زدن به مصرف کنندگان به جای کمک به آنها را به دلیل "عواقب ناخواسته."

کالیفرنیا Assn. از جمع گفت این بود که باز به توقیف موقت در تلاش برای جبران منابع مالی از طریق بانک levies مجموعه پرونده های حقوقی و فعالیت های دیگر است و اعضای آن را "توقف فعالیت های مجموعه با توجه به هر ساکن است که می گوید او و یا او شده است منفی نهفته مالی توسط COVID-19."

اما انجمن استدلال کرد که مجموعه سازمان باید قادر به باز بماند به طوری که آنها می تواند روند پرداخت ها و به روز رسانی گزارش های اعتباری و انجام قانونی مورد نیاز ، مردم باید قادر به رسیدن سازمان برای کمک به پرداخت اختلاف و یا دریافت اطلاعات در مورد منبع یک بدهی و برای تشخیص هویت این گروه گفت.

تبلیغات

"حرفه ای جمع بدهی یک منبع برای جامعه و خارج از مهلت قانونی برای مجموعه ای را که از منابع مهم دور" رئیس جمهور آن شاون سوهر گفت: شورای.

پاتریشیا لوپز, معاون رئیس جمهور از عملیات برای بدهی آژانس مجموعه USCB امریکا نیز زنگ زد به چهار جلسه به اصرار شورا به رای دادن این پیشنهاد با این استدلال که این کار انجام شده توسط شرکت او کمک می کند تا پشتیبانی ضروری کسب و کار از جمله بيمارستان ،

"یکی از بزرگترین شرکای لس آنجلس سیستم بهداشت و درمان — در واقع خط مقدم در تشخیص و درمان COVID-19 ویروس و همچنین سایر سازمان های دولتی محلی که ما شریک با نزدیک" لوپز گفت. "خاموش کردن آژانس های جمع آوری خواهد شد در واقع صدمه بسیاری از لس آنجلس ساکنان و کسب و کار."

معلوم نیست که آیا شهردار تحمیل یک مهلت قانونی: یک Garcetti سخنگوی بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر پس از رای دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب