تلفن همراه داده ها نشان می دهد بیشتر آمریکایی ها در حال ترک خانه های خود با وجود سفارشات

رهبران دولت با توجه به بازگشایی اقتصاد و اجازه می دهد مردم را به ترک خانه های خود را, اما بیشتر و بیشتر آمریکا

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

رهبران دولت با توجه به بازگشایی اقتصاد و اجازه می دهد مردم را به ترک خانه های خود را, اما بیشتر و بیشتر آمریکایی ها به نظر می رسد انجام این کار در خود را دارند.

در حال ظهور اطلاعات نشان می دهد که هر چند افراد به طور چشمگیری تغییر عادات خود را در اطراف ماندن در خانه در طول ماه اول از امریکا, پاسخ به همه گیر است که همکاری کرده است پس از وارد کردن و — در نهایت — کاهش یافته است. این می تواند نقطه به نقطه در دراز مدت چالش برای دولت های ایالتی درخواست از شهروندان برای همکاری با تمدید اقامت-در-خانه سیاست.

اطلاعات ارائه شده به NPR توسط یک تلفن همراه اطلاعات محل شرکت به نام SafeGraph مبتنی بر مکان از حدود 18 میلیون گوشی تلفن همراه در سراسر کشور است. NPR و تحلیل تعیین درصد از تلفن های همراه است که نه ترک "صفحه اصلی" محل روزانه در هر متحده county است.

در حال بارگذاری...

حدود 50 درصد از کسانی که گوشی های تلفن همراه است که SafeGraph تا به حال داده ها در خانه ماندند در مارس 12 بود که عید پاک — بالاترین نقطه در داده ها. که شماره ندارد پس در هر نقطه نزدیک, نشان دادن کاهش مداوم با شماره های اخیر بیشتر نشان دادن کمتر از 40 درصد باقی ماند در 27 آوریل.

روند SafeGraph می گوید سازگار در سراسر کشور هر چند درجه ای است که جنبش در حال افزایش است متفاوت است. برخی از استان ها نشان داد شدید dropoffs اجتماعی فاصله در حالی که برخی نشان داد خفیف تر منحنی.

"صرف نظر از آنچه سفارشات می گویند و یا فرمانداران می گویند ما در حال دیدن کل کشور نرم کردن می گوید:" نیک سینگ بازاریابی سرب در SafeGraph.

داده های ارائه شده بود ناشناس به معنی محل دقیق دستگاه پنهان شده بودند تنها با روند کلی نشان داده شده است. شرکت های جمع آوری محل تلفن همراه انتقاد شده است و بیش از نگرانی های حریم خصوصی هر چند چند خود را ارائه داده و به محققان در طول coronavirus بحران است. داده ها از SafeGraph که می گوید: این آهنگ فقط کاربرانی که "تصمیم گرفتند" از طریق برنامه های تلفن همراه نوشته شده توسط CDC در مارس گزارش COVID-19.

چه این معیارها نمی حساب برای این است که مردم چگونه عمل اجتماعی فاصله زمانی که آنها خانه های خود را ترک. یک پیک نیک در یک پارک خالی برای مثال می توان همان سفر به شلوغ فروشگاه مواد غذایی.

یک ردیاب طراحی و توسعه توسط دانشگاه مریلند در همکاری با ایالات متحده در بخش حمل و نقل در بر داشت روند مشابه است. UMD گفت: تغییر بیشتر بود رانده شده توسط مردم در جریان کار های غیر سفر — نه بیشتر از مردم رفتن به محل کار.

سپهر Ghader ارشد پژوهشگر در UMD پروژه می گوید آن را بیش از حد به زودی به می دانم که دقیقا به همین دلیل مردم در حال ترک خانه های خود در اعداد بزرگتر — هر چند او خواستار روند "اجتماعی فاصله خستگی."

"این ممکن است به دلیل به مردم خسته از ماندن در خانه و یا از آن می تواند با توجه به مردم در واکنش به این خبر که کشورهای در حال بازگشایی" Ghader می گوید. "ما واقعا نمی توانیم بگوییم که چرا این روند اتفاق می افتد ... اما ما قطعا می توانید ببینید روند کاهش اجتماعی فاصله متریک."

تیز Dropoffs

در تاریخ 20 آوریل در آرلینگتون County, Va, نزدیک به نیمی از تلفن های همراه است که SafeGraph ارائه داده بودند و در خانه ماندن. طی چند روز آینده که در حومه واشنگتن دی سی این تعداد کاهش یافته و به یک سوم -- به عنوان کم به عنوان آن را در اواسط ماه مارس. از آن زمان افزایش یافته است اما هنوز هم از اوج آن است.

در حال بارگذاری...

جیم شوارتز معاون مدیر آرلینگتون کانتی گفت: این شهرستان باید برای ادامه آن پیام تلاش برای نگه داشتن مردم در خانه.

"اجرای برای آن دشوار است. ما در دولت پلیس," او گفت:. "ما در حال تلاش برای تشویق مردم به پيروى از ما و مقامات بهداشت عمومی ... من فکر می کنم که مردم ممکن است تجربه — در اصطلاح محاوره ای — کابین تب."

چند تا از سایر استان ها است که تا به حال اقامت در خانه شماره سقوط بسیاری از آنها در تگزاس است. کامرون کمل و هیدلگو شهرستانهای همه شاهد کاهش قیمت در سراسر شروع مارس 6. این شهرستان دیده نمی شود به خصوص مرگ بالا از عوارض این بیماری نشان می دهد ممکن است برخی از خوش بینی در میان ساکنان که آنها می توانند خانه های خود را ترک با ریسک کمتر. تگزاس روز جمعه مجاز برخی از کسب و کار برای باز کردن در کاهش ظرفیت.

در حال بارگذاری...

Esmeralda نكن سلامت مدیر Cameron County می گوید: اخبار و اطلاعیه ها از دولت فرماندار و رئیس جمهور تهمت فرستاده اند واکنش های مردم این تصور که ممکن است آن را OK به پایبندی به پناهگاه در محل سفارش.

"در هر زمان وجود دارد برخی از سردرگمی مردم در حال رفتن به استفاده از آن است." Ryan می گوید. "من به طور کامل درک اضطراب است که مردم باید در مورد ماندن در خانه. اما آینده از یک هیت چشم انداز آن یک ضرورت است."

در ضمن شهر نیویورک کویینز — که تا به حال بیشترین تعداد تایید coronavirus مرگ و میر در این شهرستان با توجه به شهرستان را در بخش بهداشت و درمان — یکی از مکان های اجتماعی که در آن فاصله به نظر می رسد باید ادامه داد. حدود 60 درصد از مردم در این SafeGraph نمونه وجود دارد در خانه ماند و هر روز در طول ماه مارس تنها با اندکی کاهش در نزدیکی پایان ماه.

در حال بارگذاری...

مسیر رو به جلو

به عنوان ده ها تن از کشورها برنامه به حدی بازگشایی تعدادی از مردم ماندن در خانه احتمال کاهش بیشتر است.

دولت استانداران را انتخاب کرده اند که نه به بازگشایی مواجه شده اند و مخالفان از هر دو ساکنان و دولت خود به رهبران. در میشیگان مسلح معترضان وارد ساختمان مجلس ایالت دوشنبه خواستار پایان دادن به لیبریا گرچن Whitmer را در سطح ایالت اضطراری است. در جنوب کالیفرنیا دو شهرستانها گفت: آنها را به دادگاه برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom همچنین یک دموکرات از بسته شدن سواحل است.

کاخ سفید خود سخت اجتماعی فاصله دستورالعمل منقضی شده پنج شنبه. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر مشاوره متحده برای توسعه استراتژی برای بازگشایی که شامل اجتماعی فاصله گرفته است.

Jason Slotkin کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن