موبایل COVID-19 تست 'در نهایت می آید به تورنتو سخت ترین ضربه منطقه

موبایل تست است در نهایت آمدن به شمال غربی منطقه تورنتو, ابتکار که سلامت رهبران حمایت برای پشتیبانی بهتر جوامع

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

موبایل تست است در نهایت آمدن به شمال غربی منطقه تورنتو, ابتکار که سلامت رهبران حمایت برای پشتیبانی بهتر جوامع سخت ترین ضربه توسط نابرابر بار COVID-19.

شنبه pop-up سایت نزدیک جین سنت و Steeles Ave. W. را کم مانع تست موجود در منطقه که در آن برخی از محلات مورد نرخ بیش از 10 برابر بالاتر از حداقل متاثر از نقاط شهر — نامتناسب خطر عفونت مرتبط سیستمیک معایب.

"واقعیت این است که جامعه ما در حال برجسته در حال حاضر برای بسیاری از دلایل من امیدوار هستم که از آن خواهد شد در نتیجه در بیشتر منابع پایدار بودن در اینجا آورده می گوید:" میشل Westin, تحلیلگر ارشد برنامه ریزی با کیفیت و خطر در Black Creek جامعه مرکز بهداشت.

"ما نیاز به نگه داشتن درخشان نور در این جامعه است. مردم در حال مرگ هستند در اینجا."

در تورنتو این محلات با بالاترین COVID-19 مورد نرخ همه خوشه در گوشه شمال. یک ستاره داستان نشان داد که این محلات نیز باید نسبت بالایی از مسکن نامناسب خط مقدم دستمزد پایین کارگران و عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی. و در عین حال همراه تست یک نوآوری در دسترس ساخته شده هفته پیش در کمتر بر دوش محلات هنوز محقق در شمال غربی تا به حال است.

هفته گذشته صندلی تورنتو هیئت مدیره بهداشت با ارسال نامه ای به استان درخواست منابع بیشتر برای حمایت از این منطقه از جمله دسترسی به تلفن همراه تست و بودجه به ارائه جایگزین تسهیلات برای افرادی که نمی توانند با خیال راحت خود منزوی در خانه به سر می برند. وزیر بهداشت انتاریو کریستین الیوت وعده داده شده به کمک با موبایل تست روز بعد. واحد-بعد pop-up در یک همکاری بین Black Creek Community Health Centre, Toronto بهداشت عمومی و بهداشت انتاریو.

"ما روشن شده است در درخواست های ما برای فعال تست و من خوشحالم که آن را در نهایت رفتن گفت:" ک. جو Cressy صندلی از شهر هیئت مدیره بهداشت و درمان است.

چرا که این شهر نیز جمع آوری اجتماعی-جمعيت و نژاد-بر اساس داده های جدید COVID-19 موارد Cressy گفت: این هدف تست کمک خواهد کرد تورنتو بهداشت عمومی شکل پاسخ آن.

"تست به ما کمک می کند شناسایی که آیا وجود دارد برخی از محل های کار که نیاز به افزایش حفاظت یا خاص چند واحد مسکن که نیاز به خود انزوا جایگزین."

Westin اشاره کرد که برخی از افراد بیشتر در معرض خطر عفونت — کارگران که شغل نیاز به آنها را به سایت و گاهی اوقات قرار دادن آنها در معرض خطر هستند همچنین مردها به یک زمان سخت تر از دسترسی به ارزیابی مراکز ثابت ساعت. انعطاف پذیر, مکان و زمان از روز به آنها کمک کند. در موارد دیگر ننگ مرتبط با تست و ترس از بیمارستان های مردم دور نگه می دارد. پاپ آپ تست سایت آشنا محل سکونت در محله ای که او امیدوار است که کمک خواهد کرد که کاهش برخی از این مسائل.

Westin و Cressy هر دو گفت: آنها امیدوار موبایل تست را تبدیل به یک اتفاق به طور منظم.

"آنچه ما در حال امیدوار است که این نه یک بار درمانگاه" گفت: Westin که اشاره کرد که جامعه مرکز بهداشت تا به حال شده است در گفتگو با استان و شهرستان در مورد تلفن همراه تست برای "مدتی."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"به منظور جلوگیری از موج دوم ما واقعا نیاز به همراه تست به عنوان خدمات در حال انجام برای جامعه است."

پاپ آپ جامعه تست سایت باز خواهد شد از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر در مسیحی مرکز کلیسا در 4545 جین سنت; هیچ وقت لازم است.

Kate Allen
کیت آلن تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش علم و فن آوری ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @katecallen


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن