می سی سی پی قانونگذاران مسیر روشن برای حذف مؤتلفه نشان از پرچم دولت

بزرگنمایی این تصویر پرچم ایالت می سی سی پی مگس در مقابل Mississippi State Capitol گنبد در Jan. 10, 2

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پرچم ایالت می سی سی پی مگس در مقابل Mississippi State Capitol گنبد در Jan. 10, 2019. قانونگذاران باید پاک راه را برای تصویب قانون حذف و جایگزینی پرچم. براندون شوید/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
براندون شوید/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

قانونگذاران در می سی سی پی پاک راه را برای حذف مؤتلفه نبرد نشان از پرچم دولت در روز شنبه.

دولت مجلس نمایندگان و سنا هر دو به تصویب یک قطعنامه به حالت تعلیق در مهلت قانونی و معرفی یک لایحه به کمیسیون طراحی مجدد 126 سال از پرچم. بحث در آن است که انتظار می رود در روز یکشنبه و از آن انتظار می رود به تصویب.

کالیفرنیا ، تیت ریوز می گوید او آن را امضا و به قانون است.

"این استدلال بیش از سال 1894 پرچم تبدیل شده است که تفرقه به عنوان پرچم خود را و از آن زمان برای پایان دادن به آن" ریوز نوشت: در Facebook ارسال در روز شنبه. "اگر آنها به من ارسال یک لایحه در این آخر هفته من آن را امضا کنید."

ریوز که مخالف ایده تغییر دولت نماد که خرس مؤتلفه نبرد پرچم در گوشه بالا سمت چپ مگر آن رای دادند و در Mississippians. در سال 2001 رای دهندگان در دولت بود که فقط شانس اما آنها در نهایت رای به نگه داشتن پرچم آن را به عنوان طراحی شده بود.

"با تغییر پرچم ما و ما نمی ما را رها موسس اصول" جمهوری خواه Speaker Pro Tempore Jason سفید گفت: پیش از این رای با توجه به واشنگتن پست. "ما را در آغوش آنها را به طور کامل با انجام آنچه درست است. ما در حال حرکت بیشتر از پدران بنیانگذار ما' سند چشم انداز. ما در حال حرکت و نزدیک به آنها را. ما در حال از بین بردن میراث ما; ما در حال انجام آن است."

این قطعنامه خواستار حذف فوری از زمان پرچم و برای یک کمیسیون برای طراحی یک پرچم جدید که در آن همه متفق نمادهای حذف خواهد شد و عبارت "به خدا ایمان داریم" اضافه خواهد شد. طراحی جدید را به رای عمومی در ماه نوامبر. اگر رای دهندگان رد آن کمیسیون را دوباره امتحان کنید.

"تغییر سخت است" جمهوری خواه مجلس فیلیپ کان گفت: با توجه به می سی سی پی شیپور لجر. "مردم در حال رفتن به مقاومت در برابر در ابتدا, اما من فکر می کنم در طول زمان آن را به اثبات رسیده است که این تصمیم درست است. ما در حال آماده کردن خود برای رسیدن به پتانسیل کامل ما در حال حاضر است."

این می آید به عنوان مؤتلفه بناهای تاریخی از همه نوع هستند ممنوع بودن حذف و تبدیل در سراسر کشور پس از اعتراضات و تظاهرات فوران در پاسخ به نژادپرستی نظاممند علیه آمریکایی های سیاه و سفید. نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم در همه آن حوادث معترضان سرنگون مجسمه مؤتلفه ژنرال آلبرت پایک در واشنگتن هنرمندان و تظاهرکنندگان تبدیل یک Confederate monument in Richmond, Va., و اعضای کنگره پیشنهاد تغییر نام ارتش تاسیسات با مؤتلفه نام و از بین بردن مؤتلفه نمادها.

"ما نباید تحت هیچ توهم که یک رای گیری در کنگره در پایان آنچه باید انجام شود — این کار قبل از اینکه ما به دولت با هم و من قصد دارم به کار شب و روز به آن را انجام دهد" ریوز نوشت: در Facebook در روز شنبه.

"از آن خواهد شد سخت تر از دوره نقاهت بعد از گردباد سخت تر از تاریخی سیل و سخت تر از آژانس فساد و یا زندان شورش و یا آمدن فصل طوفان — حتی سخت تر از مبارزه با کروناویروس."

آخرین مطالب