گم شده, سرباز, وکیل خانواده می گوید: آنها بر این باورند کشف باقی می ماند آیا او

بزرگنمایی این تصویر ونسا Guillen دیده می شود در اینجا در یک پوستر منتشر شده توسط ارتش ایالات متحده م

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ونسا Guillen دیده می شود در اینجا در یک پوستر منتشر شده توسط ارتش ایالات متحده محققان گذشته دیده می شد زنده در فورت هود در ماه آوریل است. خانواده او خواستار پاسخ. ارتش ایالات متحده تحقیقات جنایی فرماندهی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ارتش ایالات متحده تحقیقات جنایی فرماندهی

بیش از دو ماه پس از Pfc. ونسا Guillen گذشته دیده می شد در فورت هود در تگزاس خانواده او را وکیل گفت: آنها باور دارند که "او باقی مانده اند."

وکیل ناتالی Khawam نشان داد این خبر در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه در واشنگتن به عنوان Guillen خانواده به نام برای کنگره از حمله به ارتش ایالات متحده در پاسخ به ناپدید شدن او.

"این هرگز اتفاق افتاده است و ما هرگز نمی دانیم که چه اتفاقی افتاده است — تا کنون — تا زمانی که ما یک کنگره بررسی" Khawam به خبرنگاران گفت:. و او به نام پاسخ رسمی "گریزان" و اضافه کرد: "من نمی دانم که برای پوشش که اما این مهم نیست. ما از دست یک سرباز جوان و از آن زمان ما تعمیر سیستم ما."

ارتش ایالات متحده محققان گفت:"بخشی از انسان باقی می ماند" یافت شد روز سه شنبه در لئون رودخانه تگزاس در نزدیکی جایی که Guillen رفت و گم شده در ماه آوریل است. آنها را تایید نمی کند بدن Guillen یا ارائه یک جدول زمانی رسمی برای خود "شناسایی روند."

فقط چند ساعت بعد یک مظنون در Guillen مورد کشته شدن خود را به عنوان مجری قانون بود و بسته شدن در. در کیللین اداره پلیس گفت: گمان می شد یک سرباز دیگر مستقر در فورت هود بود که پست خود را ترک کرد و یک شبه.

"به عنوان افسران اقدام به تماس با مظنون" پلیس توضیح داد که در بیانیه "مظنون تولید سلاح و خودکشی با تیراندازی خود را."

مشاهده این پست در Instagram

@findvanessaguillen #vanessaguillen #findvanessaguillen

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط سلما هایک Pinault (@salmahayek) در

یک غیر نظامی مظنون در بازداشت در ارتباط به Guillen ناپدید شدن است. با توجه به ارتش محققان او "جدا همسر سابق فورت هود سرباز."

گریم تحولات نشان دهنده نقاط عطف در یک مورد که اسیر توجه در سراسر تگزاس مرکزی و فراتر از آن.

از تاریخ 22 آوریل زمانی که 20 ساله سرباز گذشته دیده می شد زنده ناپدید شدن او الهام گرفته از اتهامات از پوشش تا هشتگهای در رسانه های اجتماعی و اظهارات از دیگر سربازان زن که رفته اند با تجارب خود را از آزار جنسی و تجاوز در ارتش.

Guillen خانواده مدعی است که او تا به حال شده است هدف از آزار و اذیت جنسی قبل از ناپدید شدن او. او بنا به گفته مادر او دوستان خود و برخی از هموطنان خدمات اعضا مورد آزار و اذیت. اما او وکیل خانواده گفت: Guillen از ترس تلافی هرگز ثبت یک شکایت رسمی بر پایه.

Khawam ادعا شنبه که مرده مشکوک بود همان مردی که مورد آزار و اذیت Guillen.

"چگونه می تواند این اتفاق می افتد در یک پایگاه نظامی? چگونه می تواند این اتفاق می افتد در حالی که او را در انجام وظیفه?" Lupe Guillen خواهر او به خبرنگاران گفت:. "چگونه می توانید به آنها اجازه دهید این اتفاق می افتد و پس از آن فقط اجازه دهید آن را به زیر فرش مانند آن چیزی نبود؟!"

ارتش ایالات متحده مقامات به سهم خود گفت: آنها افتتاح شد, رسیدگی به اتهامات, و اشاره کرد که آنها نیز مشکوک بازی ناپاک در Guillen ناپدید شدن است.

اما خانواده گفت: آن راضی نیست با تلاش پرسنل پایه. آنها می خواهند به خارج از محققان درگیر و آنها را به حمایت از Rep. Tulsi Gabbard D-هاوایی نیز حضور داشتند روز چهارشنبه در کنفرانس خبری.

"ما نیاز به می دانم که چرا او نمی توانید به کمک کند که او نیاز به زمانی که او نیاز به آن و به همین دلیل این خانواده مجبور است به غم و اندوه از دست دادن او امروز اینجا" Gabbard گفت. "کنگره نیاز به انجام کار خود را. وزارت دفاع نیاز به انجام کار خود را به واقعا ارائه عدالت به مردان و زنانی که به طور داوطلبانه خدمت می کنند کشور ما و قرار دادن زندگی خود را در خط."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب