مینیاپولیس شهردار می خواهد کامل ساختاری وصله پینه کردن,' نه لغو اداره پلیس

بزرگنمایی این تصویر مینیاپولیس شهردار یعقوب فری صحبت می کند با تظاهرکنندگان خواستار مینیاپولیس اداره

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری صحبت می کند با تظاهرکنندگان خواستار مینیاپولیس اداره پلیس به defunded در 6 ژوئن سال 2020 است. استفان Maturen/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفان Maturen/گتی ایماژ

در پی پلیس به قتل جورج فلوید مقامات دولت محلی و در سطح ملی با تمرکز بر چگونه به بهبود پلیس در ایالات متحده است.

در مینیاپولیس که در آن فلوید درگذشت و پس از یک افسر زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه شورای شهر — با حق وتو-اثبات اکثریت در روز یکشنبه متعهد پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس وجود دارد.

این حرکت شهردار یعقوب فری, مخالف.

یک روز در میان یک جمعیت عظیم معترضان فری فشرده شد در مورد اینکه آیا او مرتکب پال خواستار قطع بودجه دولت ، زمانی که او گفت که او نمی خواهد حمایت کامل لغو پلیس او هو کردن از جمعیت با شعارهای "رفتن به خانه یعقوب" و "شرم آور است."

در مصاحبه ای با همه چیز در نظر گرفته شده در چهارشنبه فری حمایت عمده اصلاحات ساختاری اما مجددا مخالفت خود را با انحلال پلیس.

"ما نیاز به به طور کامل تغییر فرهنگ است که برای سال شکست خورده و سیاه و قهوه ای مردم," او می گوید. "ما نیاز به یک کامل ساختاری وصله پینه کردن. اما لغو پلیس بخش? من فکر می کنم آن را یک ایده بد است."

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

برای بسیاری از مردم defunding پلیس به معنی تغییر مسیر است که پول است. پول, اما به جای توزیع آن به پلیس تغییر مسیر آن را به جوامع به خدمات اجتماعی. آیا شما در برابر که ؟

خوب شیطان در جزئیات است. و به اندازه ما در حال صحبت کردن در مورد اقدامات ایمنی فراتر از policing من کاملا موافقم. و در واقع ما تا به حال کسانی که در چندین بودجه, همه چیز از سلامت روانی co-پاسخ به گروه ما خشونت مداخله ابتکار به ... بیمارستان مداخله مبتنی بر سیستم برای افرادی که به ضرب گلوله کشته شده است. پس بله ما برای اقدامات در این عرصه.

اما ما همچنین نیاز به افسران پلیس. و ما یک رئیس [Medaria Arradondo] ... است که از جامعه توسط جامعه. این کسی است که به اداره پلیس شکایت کرد برای تبعیض نژادی و برنده شد. و در حال حاضر او رئیس ما. و او شده است تخمگذار از یک چشم انداز به تغییر فرهنگ است که او می خواهد برای دیدن instilling هر افسر با شفقت و کرامت است.

چگونه شما در متقاعد کردن مردم است که آنچه شما پیشنهاد خواهد شد به اندازه کافی نمی خواهد افزایشی نمی خواهد منجر به بیشتر از همان ؟

ما نیاز به یک مقیاس کامل وصله پینه کردن اما در انجام این کار من فکر می کنم این مهم است که می گویند به طور خاص آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد آنچه به طور خاص این طرح است. من فکر نمی کنم آن را یک طرح به می گویند که ما در حال رفتن به لغو اداره پلیس و ما واقعا هنوز مطمئن شوید که چه برای انجام بعدی. که نه یک برنامه است.

من می خواهم به سوال در مورد لحظه ای که رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی ... چه رفت و از طریق ذهن خود را در آن لحظه ؟

اعتراض آمد به من و همسرم و از آنها خواسته برای من به بیرون می آیند و صحبت کردن از جمعیت. و من. من بیرون آمد. من پیوست در اعتراض و آن ها از من خواستند تا نسبت به میکروفون و آنها از من پرسید که آیا من مرتکب پال خواستار قطع بودجه دولت ، از من خواسته برای روشن شدن آنچه به عنوان آنها به معنای. و آنها گفتند که آنها می خواستند به خلاص شدن از شر police.

و شما می دانید, من صادق بود. من به آنها گفتم که من برای این بود که تغییر ساختاری. اما من نه برای لغو اداره پلیس.

و این نوع از شرایط دشوار که در آن شما فقط باید صادقانه و شفاف و صریح. و آن را سخت برای به دست آوردن هو در آن وضعیت ؟ آن را سخت به شنیدن این jeers و این نوع پیاده روی از شرم وجود دارد ؟ کاملا آن بود. کاملا. اما, شما می دانید, من گیر به آنچه من به آن معتقدم.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن