مینیاپولیس شورای حرکت پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس ایجاد "جامع" امنیت عمومی نیروی

بزرگنمایی این تصویر کشتن جورج فلوید توسط پلیس را برانگیخته مداوم تظاهرات خواستار شهرستان پال خواستار

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کشتن جورج فلوید توسط پلیس را برانگیخته مداوم تظاهرات خواستار شهرستان پال خواستار قطع بودجه دولت مینیاپولیس اداره پلیس. روز جمعه شورای شهر صورت گرفت برای اولین بار از بسیاری از مراحل را که یک واقعیت است. Kerem Yucel /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kerem Yucel /خبرگزاری گتی ایماژ

مینیاپولیس شورای شهر در روز جمعه به اتفاق آرا به تصویب یک پیشنهاد برای از بین بردن پلیس به مناسبت اولین گام به سوی ایجاد یک جدید "جامع" رویکرد به امنیت عمومی.

حرکت به شرح زیر است بیش از یک ماه از ملی خشم و تظاهرات علیه خشونت پلیس در پی قتل جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر فشرده زانو خود را به گردن خود برای بیش از هشت دقیقه است.

اداره پلیس است که تا حد زیادی سفید و به مدت طولانی تلاش به اندازه کافی منعکس نژادی آرایش از شهرستان آمده است و حتی بیشتر تحت نظارت به گریه پال خواستار قطع بودجه دولت از این بخش به دست آورده اند کشش میان مقامات منتخب.

"جوان سیاه و سفید و قهوه ای مردم در خیابان ها ساخته شده است این اتفاق می افتد. سیاه سازمان خواستار لغو برای نسل های ساخته شده این اتفاق می افتد گفت:" میسکی نور از چشم انداز های جمعی, در بیانیه ای.

"در حال حاضر در این زمین جدید, مینیاپولیس, می توانید شروع به تمرین یک چشم انداز جدید از ایمنی است که در دفاع از سیاه زندگی" نور گفت.

در حالی که او در انتقاد از کاستی های اصلاح تصویب جمعه نور افزود: "ما در حال نزدیک تر از هر زمان در تاریخ و در هر نقطه دیگری در کشور به امن و پر رونق شهر بدون پلیس است."

در زیر طرح های پیشنهادی این شهرستان که از بین بردن موجود در اداره پلیس و جایگزینی آن با "یک بخش از جامعه ایمنی و پیشگیری از خشونت که باید مسئولیت عمومی برای خدمات ایمنی و امنیت اولویت جامع بهداشت عمومی-گرا رویکرد است."

بخش خواهد بود نظارت یک مدیر معرفی شده توسط شهردار و تصویب شورای شهر است. تنها افراد با "عدم اجرای قانون تجربه در جامعه خدمات ایمنی از جمله اما نه محدود به بهداشت عمومی و/یا رویکردهای عدالت ترمیمی" خواهد بود واجد شرایط برای نگهداری این پست با توجه به اصلاح.

علاوه بر این شهر می تواند بسیار کوچکتر تقسیم اجرای قانون در اثر تحت نظارت وزارت امنیت جامعه و پیشگیری از خشونت.

"ما در حال رفتن مستقیم به معماری چگونه ایمنی ارائه شده در جامعه ما است و ما در حال رفتن مستقیم به قلب از پایه های که کار" عضو شورای الندرا کانو گفت.

او افزود که "این شورا شده است با بررسی تماس های در حال انجام از ساکنان برای پاسخگویی سیستم و جامعه منجر ایمنی است."

با وجود اتفاق آراء حمایت جمعه متمم چهره تعدادی از موانع اداری قبل از رای دهندگان می توانند رای بر روی آن در ماه نوامبر.

آخرین مطالب