میلیون ها نفر به بازگشت به کار در ایتالیا پس از هفته مستند

بزرگنمایی این تصویر مسافران جمعیت Cadorna ایستگاه قطار در میلان در روز دوشنبه. ایتالیا را آغاز کرده

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران جمعیت Cadorna ایستگاه قطار در میلان در روز دوشنبه. ایتالیا را آغاز کرده است تکان دهنده دوباره, پس از نزدیک به دو ماه coronavirus خاموش کردن به عنوان محدودیت در حرکت سهولت. کلودیو Furlan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کلودیو Furlan/AP

حدود 4.5 میلیون ایتالیایی در حال بازگشت به کار دوشنبه به ایتالیا — یکی از کشورها سخت ترین ضربه COVID-19 — آغاز لغو برخی از محدودیت ها به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری است.

ایتالیا دهکدهای از دست داد نزدیک به 29,000 مردم به دلیل coronavirus دوم تنها به ایالات متحده آمریکا با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز. بیش از 210,000 نفر در کشور آلوده شده اند. ایتالیا یکی از اولین کشورهای بود متصلب با این بیماری است. به دولت تحمیل سخت مستند سیاست در مارس 9, زودتر از بسیاری از کشورها آغاز شده و در پاسخ به NPR سیلویا Poggioli گزارش از رم.

بخش ساخت و ساز عمده فروشی و برخی شرکت های تولیدی آغاز شده و استقبال کارگران بازگشت به کار دوشنبه به عنوان Poggioli گزارش شده است.

دیگر جنبه های بسیاری از زندگی خواهد اینچ نزدیک به نرمال. رستوران قادر به بازگشایی هر چند آنها می تواند به آماده سازی غذا برای بایگانی اطلاعات تنها. پارک ها می تواند بازگشایی اجتماعی فاصله اقدامات و مردم می توانند حرکت فراتر از 200 متری از خانه خود را در میان فعالیت های دیگر.

"وجود دارد هر دو پیش بینی مشتاق و آشکار ترس از ناشناخته" Poggioli گزارش شده است. "واقعا وجود دارد هنوز هم مقدار زیادی از اضطراب به دلیل بازگشایی رفتن به محل خیلی بیشتر مسئولیت در افراد است. آنها در حال رفتن به باید به وزن شخصی تصمیم گیری بر اساس خطر سلامت روانی رفاه و اقتصادی نیاز دارد."

دولت ادامه خواهد داد برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و افراد هنوز هم مورد نیاز برای حمل اسناد و مدارک بیان کرد که چرا آنها از خانه های خود.

نخست وزیر جوزپه کونته هفته گذشته گفت که ایتالیایی ها بودند به بازدید رایگان congiuntiیک کلمه است که با توجه به آسوشیتد پرس می تواند معنی یا بستگان روابط یا بيافزايند در خانه خود منطقه است. برای روشن شدن آنچه که او به معنای کلمه کونته گفت: عبارت "بستگان و کسانی که با آنها روابط ثابت و محبت."

کونته خواهان افزایش مسئولیت شخصی در طول این دوره و به او هشدار داد در Facebook پست که وجود خواهد داشت فرصت های بیشتر برای این بیماری به گسترش گسترش دوباره تحت کاسته محدودیت.

"هرگز مانند قبل و آینده کشور خواهد بود در دست ما است. ما باید حتی بیشتر از همکاری حس مدنی و رعایت قوانین توسط همه" کونته نوشت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب