مهاجران دوباره سعی کنید به ترک ترکیه برای اروپا اما این بار دروازه بسته است

بزرگنمایی این تصویر مهاجران در جمع آوری Maritsa رودخانه (Evros رودخانه در یونانی) در ادرنه, ترکیه, د

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

مهاجران در جمع آوری Maritsa رودخانه (Evros رودخانه در یونانی) در ادرنه, ترکیه, دوشنبه, در, ترکی-یونانی مرز به عنوان سربازان یونانی دیده می شود در یونانی طرف. هزاران نفر از مهاجران و پناهندگان فراوان در ترکیه مرز غربی تلاش برای ورود به یونان با زمین و دریا در ترکیه گفت: مرزهای آن بودند باز به کسانی که به امید سر به اروپا است. Emrah Gurel/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Emrah Gurel/AP

هزاران نفر از مهاجران پوشش در مرز ترکیه با یونان egged توسط دولت ترکیه که با اعلام آخرین جمعه است که در این مسیر به اروپا باز است.

اما به عنوان مهاجران وارد شده اند آنها را در بر داشت به اتحادیه اروپا بصورتی پایدار و محکم مسدود شده توسط سیم خاردار به سرعت در حال جریان رودخانه و پلیس ضد شورش مسلح به گاز اشک آور.

"آیا تلاش برای ورود به یونان به طور غیر قانونی به شما خواهد شد بازگشت" به نخست وزیر, Kyriakos Mitsotakis توییتی در روز یکشنبه. "مرزهای یونان در مرزهای خارجی اروپا است. ما را به حفاظت از آنها است."

Mitsotakis محافظه کار دولت فرستاده شده و نیروهای پلیس مرزی و گفت: آن را حاضر به قبول درخواست پناهندگی برای یک ماه با استناد به اورژانس بند در اروپا معاهدات اجازه می دهد آن را به انجام این کار. همچنین قول داد به اخراج هر کسی که عبور توسط زمین یا دریا در خلاف اروپایی و بین المللی و قانون است.

یونانیان نیز اضافه گشت همراه آن مرزهای دریایی در دریای اژه و خواسته های اتحادیه اروپا border-گشت آژانس Frontex برای تقویت. روز یکشنبه یک کودک غرق شده در سواحل دریای اژه و جزیره Lesvos پس از یک مهاجر قایق واژگون.

"شما اینجا خوش آمدید," مقامات یونانی گفته مهاجران توسط پیام متنی و بلند گو حرف زدن. یک یونانی مزرعه انجمن کارگران حتی ارائه شده به گارد مرزی با تراکتور.

مسئله مهاجرت نکرده اند و این مواد منفجره در اروپا پس از 2015 که اتحادیه اروپا در زمان در بیش از یک میلیون asylum-seekers. یک سال 2016 قرارداد بین اتحادیه اروپا و ترکیه به شدت کاهش می یابد تعداد ورود با دادن ترکیه میلیاردها یورو برای مراقبت از چهار میلیون مهاجر وجود دارد.

کمک های مالی که برای مقابله منقضی شده سال گذشته اتحادیه اروپا به دنبال ندارد تا با یک طرح جدید می گوید: جرالد Knaus معمار آن 2016 مقابله و اجتماعی در اتریش دانشمند که سران اروپا ابتکار ثبات در برلین.

"به جای بحث با ترکها چگونه برای کمک به افزایش تعداد پناهندگان سوری در ترکیه برای چند سال آینده اتحادیه اروپا به تازگی کاهش یافته است توپ تا حدودی از مطلق انگاری" او می گوید. "بنابراین آنچه که ما در حال حاضر است جان گریه های ترکیه برای تعامل مجدد. و این متاسفانه علیه دولت دیگر تحت فشار زیادی در آتن."

Knaus می گوید رئیس جمهور ترکیه رجب Tayipp اردوغان است weaponized مهاجران را وادار اروپایی حمایت خود را از عملیات نظامی در سوریه را در استان ادلب. این مبارزه وجود دارد فرستاده می شود بیش از یک میلیون سوری در حال فرار به سوی ترکیه است که بارها و بارها آن را گفته نمی تواند رسیدگی بیشتر مهاجران.

در ضمن در آتن Mitsotakis برگزار شد اضطراری امنیت ملی در جلسه روز یکشنبه برای مدیریت آنچه سخنگوی دولت Stelios Petsas تماس "یک سازمان جرم تلاش برای نقض یونان زمین و دریا مرزها." Petsas همچنین متهم ترکیه برای تسهیل مردم-قاچاق.

طوفان مرز

بزرگنمایی این تصویر

مهاجران سعی کنید به قطع حصار در ترکیه-یونان در نزدیکی مرز Pazarkule دروازه مرزی در ادیرنه ترکیه در روز دوشنبه است. هزاران نفر از مهاجران و پناهندگان فراوان در ترکیه مرز غربی تلاش برای ورود به یونان با زمین و دریا در ترکیه گفت: مرزهای آن بودند باز به کسانی که به امید سر به اروپا است. Darko Bandic/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Darko Bandic/AP

ترکیه وزیر کشور سلیمان Soylu در توییتر ادعا کرد که بیش از 100 ، 000 مهاجران ترک کرده بود ترکیه روز یکشنبه از طریق ادیرنه عبور از مرز وارد یک زمین بدون انسان بین یونان و ترکیه بازرسی مرزی. اما سازمان بین المللی مهاجرت می گوید که این تعداد در حال حاضر بسیار پایین تر مانند 15,000.

Lanna والش یک IOM ترکیه سخنگوی NPR گفت که مهاجران را راه اندازی اردوگاه در زمینه های بین یونان و ترکیه در مرزها و در حال انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد.

"ما می بینیم بسیاری از مردم بازگشت [ترکیه]," او می گوید. "برخی از مردم تصمیم گرفته اند شاید آنها نمی خواهد سعی کنید [برای وارد یونان] در حال حاضر و یا آنها ممکن است در حرکت به سوی غرب و سعی کنید به عبور از ازمیر."

حق در سراسر از ازمیر است که در غرب ترکیه هستند و جزایر دریای اژه یونان که در آن حدود 1000 مهاجران وارد شده اند از روز یکشنبه.

یکی اژه جزیره Lesvos شد در سطح جهانی شناخته شده برای آن نیت نسبت به پناهندگی پناهجویان در سال 2015 و 2016. مردم محلی و گردشگران تن به تن در به استقبال 10,000 پناهندگی متقاضیان ورود در شور هر روز و مادربزرگ آورده پنیر کیک. نشینان شد, نامزد دریافت جایزه صلح نوبل در سال 2016.

پس از آن خلق و خوی به شدت خصمانه به خصوص به عنوان اصلی جزیره اردوگاه پناهندگان رشد کرده است به شدت به سر می برند — آن را در حال حاضر خانه های هشت برابر تعداد زیادی از مردم آن را برای ساخته شده بود. ساکنان Lesvos و دیگری جزیره خیوس شده اند معترض در روزهای اخیر بیش از طرح ساخت بزرگ, زندان مانند بازداشتگاه برای مهاجران.

این آخر هفته یک فیلم در رسانههای یونان سایت Lifo نشان داد یک گروه تهاجمی نشینان در Lesvos متلک مهاجران شلوغ بر روی یک قایق شناور کردن یک فرود. مهاجران شامل کودکان و زنان باردار. یونانیان فریاد زد: "Illegals! برو عقب! ما اهمیتی نمی دهند در مورد نوزادان — آنها مال ما نیست!"

آتن خبر داد که جزیره نشینان نیز تهدید فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران. شهردار Lesvos پیوست جمعیت تلاش برای جلوگیری از مهاجران تازه وارد از ورود به اردوگاه پناهندگان.

بروکسل وعده داده شده به یونان کمک و همبستگی. اتحادیه اروپا در پاسخ به بحران تیم در دیدار فردا است. اتحادیه اروپا در امور خارجی شورای جلسه هفته آینده در یونان درخواست. رهبران اتحادیه اروپا از جمله رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اند توییتی حمایت خود را از یونان است.

بسیاری در اتحادیه اروپا ترس مسئله مهاجرت را احیای nativist پوپولیسم است که هنوز هم تهدید بلوک بقا به خصوص که نگرانی از شیوع کروناویروس در بازی به دست populists. اوربان تماس مهاجران "مهاجمان" و اولین اتحادیه اروپا رهبر به بستن مرزها به پناهندگی پناهجویان در سال 2015. این آخر هفته خود دولت سخنگوی Kovacs Zoltan گفت: "همه اقدامات در نظر گرفته شده برای حفاظت از مردم مجارستان و مجارستان."

Knaus از ثبات اروپا ابتکار می گوید: اتحادیه اروپا نمی تواند چراغ حقوق بشر مگر اینکه آن را به سرعت حرکت می کند به تعامل مجدد با ترکیه و کمک به یونان با آن به شدت اردوگاه به سر می برند.

"جایگزین همواره ویکتور اوربان که می گوید اجازه دهید فقط درمان کسانی که می آیند به عنوان یک تهاجم ارتش" Knaus می گوید. "اجازه دهید آنها مقابله با گاز اشک آور و اجازه دهید آنها را دستگیر بیایید جرم آنها است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن