میشیگان اولیه می تواند باعث شکستن و یا ساندرز' کمپین

دیترویت - برنی ساندرز ثابت خود 2016 ریاست جمهوری پیشنهاد جدی بود با ناراحتی پیروزی در میشیگان طراحی شده توسط خ

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

دیترویت - برنی ساندرز ثابت خود 2016 ریاست جمهوری پیشنهاد جدی بود با ناراحتی پیروزی در میشیگان طراحی شده توسط خود را در مخالفت با تجارت آزاد و تجدید نظر در میان طبقه کارگر رای دهندگان. چهار سال بعد در همان حالت هم می تواند احیای ورمونت سناتور کمپین یا تنزل او به نقش اعتراض نامزد شده است.

میشیگان و آمریکا دیگر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری رقابت در روز سه شنبه در یک نقطه بحرانی در دموکراتیک مسابقه.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن به دنبال سرکوب ساندرز' امید و سیمان خود را پیشتاز وضعیت فقط یک هفته پس از احیای خود را در محاصره کاخ سفید با پیشنهاد یک نماینده پیروزی در سه شنبه. او بازی خود را underdog story روز دوشنبه به عنوان او مبارزه کرد و در سراسر میشیگان تأمل در خود لکنت به عنوان یک کودک و مرگ و میر ناشی از همسر اول خود و دختر جوان.

و بایدن تنها نبود. معاون سابق رئیس جمهور به استقبال دولت با نفوذ آمریکایی آفریقایی رای دهندگان در کنار دو تا از برجسته ترین سیاه داوطلبانی که قبلا در سال 2020 مسابقه کامالا هریس و Cory Booker که تایید بایدن در روزهای اخیر به عنوان یک شهروند تحکیم حمایت در میان رهبران حزب.

ساندرز است در یک مبارزه فوری به نوبه خود چیزهایی در اطراف به عنوان تقویم اصلی به سرعت تغییرات به کشورهای دیگر است که می تواند به نفع بایدن و باریک مسیر خود را به نامزدی. سناتور مقابله رژه دموکراتیک قدرت شلیک پوشش پشت بایدن با تامین حمایت از کشیش جسی جکسون و استقرار Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز, D-n. y. از طرف او.

با وقف چند روز به میشیگان ورمونت سناتور صرف آستانه روز سه شنبه مقدماتی در ایالت میسوری جایی که او با عنوان سوال در مورد electability و اصرار داشت که "انرژی و هیجان" از هواداران خود ساخته شده است او را قوی ترین حزب دموکرات به اجرا در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این پاییز.

سهشنبه, علائم اولین بار رای دهندگان وزن در دموکراتیک مسابقه پس از آن به طور موثر محدود به دو فرد مسابقه بین ساندرز و بایدن. از آن خواهد شد یکی دیگر از تست اینکه آیا ساندرز می تواند به گسترش درخواست تجدید نظر خود را در میان آمریکایی های آفریقایی تبار. بایدن در ضمن باید نشان دهد که او می تواند نگه داشتن حرکت پس از رفتن او تعجب شنبه برگرد.

"من می خواهم شانس خود را," میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer که تایید بایدن گفت: از معاون سابق رئیس جمهور در یک مصاحبه.

"او می داند میشیگان" Whitmer اضافه شده است. "هنگامی که پشت ما بود تا در برابر دیوار در طول خودکار مبارزات گذشته باراک اوباما و جو بایدن بود که پشت ما."

که یک مرجع به رییس اداره نظارت بر فدرال کمک مالی است که به کمک صنعت خودرو — نیروی حیاتی از میشیگان اقتصاد آب و هوا 2009 بحران مالی است. ساندرز شمارنده است که او هم رای دادند برای نجات صنعت خودرو. او همچنین می گوید که بر خلاف بایدن او به مخالفت با توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی که گفت باعث شد هزاران نفر از میشیگان شغل به حرکت به مکزیک پس از مصرف اثر در سال 1994.

بایدن علامت نام شش سابق ریاست جمهوری رقبا که به تایید او فقط در هفته گذشته طی یک شنبه ظاهر با بوکر در فلینت میشیگان یک جامعه است که دیده می شود صنعت خودرو شغل ناپدید می شوند: "همه آنها آمده و تایید شده در یک زمان ... نامزد که آنها فکر می کنم می توانید برنده شوید."

و بعد از آن در دیترویت او ایستاده بود در مرحله بتواند دست با Whitmer, بوکر و هریس قدرتمند سه نفر از پتانسیل معاون ریاست جمهوری میدارد باید بایدن تبدیل به دموکراتها نامزد.

بزرگ رالی قطع شد بارها و بارها توسط معترضان که برافراشته در برابر بایدن حمایت از توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی و بی میلی او را در آغوش گسترده زیست محیطی طرح های مطرح شده در این به اصطلاح سبز معامله جدید است.

در یک درگیری با محیط زیست و مخالفان در میان بایدن اظهارات مشاور ارشد Symone ساندرز بود زدم به زمین. او صدمه دیده است نیست. کمتر از یک هفته پیش او پنجه معترضی که با عجله مرحله به عنوان بایدن صحبت در کالیفرنیا است.

از دیگر چالش های اقتصادی پدید آمده در روز دوشنبه به عنوان نگرانی در مورد گسترش جدید coronavirus را تکان داد بازارهای مالی برش 7.8% از میانگین صنعتی داو جونز. ساندرز برگزار شد میزگرد با کارشناسان بهداشت و درمان در دیترویت و بایدن گفت که تسلیم به کارشناسان بهداشت و درمان در مورد اینکه آیا کمپین حوادث می تواند ادامه داده و نگرانی ها در مورد گسترش ویروس.

Anthony Fauci, ملت پیشرو متخصص بیماری های عفونی متوقف شد, های کوتاه از, دعوت از داوطلبان برای قرار دادن مکث در تظاهرات سیاسی. او گفت که او نمی خواهد کسی انتقاد به دنبال برای قرار دادن مکث در تجمعات.

"اگر شما در حال صحبت کردن در مورد یک کمپین تجمع فردا در جایی که وجود دارد این است که هیچ جامعه گسترش, من فکر می کنم قضاوت به آن ممکن است خوب قضاوت" Fauci روز دوشنبه گفت: در جلسه. "اگر شما می خواهید به صحبت در مورد اجتماعات بزرگ در یک محل که در آن شما باید در جامعه گسترش, من فکر می کنم که قضاوت تماس بگیرید."

برجسته سوال رفتن به سهشنبه این است که آیا ایالت ماساچوست الیزابت وارن که کاهش یافته است را از مسابقه هفته گذشته را تایید بایدن یا Sanders. تا کنون او کاهش یافته است به عقب یا خسته کننده به خصوص توسعه برای ساندرز که می تواند با استفاده از وارن در وحدت ترقی خواهان در بسیار به همان شیوه بایدن بوده است قادر به تجمع در میانه.

ساندرز به تمسخر پیشنهادات او می تواند رها کردن اگر او برنده نیست میشیگان اما خود برنامه سفر بر اهمیت آن. او لغو سفر به می سی سی پی و به جای آن ساخته شده پنج کمپین متوقف می شود در سراسر میشیگان پس از جمعه.

ساندرز نمی گویند اگر او شخصا لابی وارن برای تایید. او مدیریت برای تضمین حمایت از جکسون که گفت این بود هیچ وقت برای میانه سازش.

او jabbed بایدن در طول یک ظاهر دوشنبه در مرکز شهر سنت لوئیس یادآوری تا حد زیادی جمعیت جوان از معاون سابق رئیس جمهور سابقه طولانی در واشنگتن است. ساندرز اشاره کرد که بر خلاف بایدن او مخالف جنگ در عراق, وال استریت کمک مالی پس از سال 2008 سقوط و هر گونه صحبت از کاهش امنیت اجتماعی است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

"در انتخابات پارلمانی که نامزد می تواند در ایجاد شور و شوق و هیجان و مشارکت نیاز داریم؟" ساندرز پرسید. "اگر شما می خواهید به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن که همه دموکرات ها انجام و اکثریت مستقل انجام دهد و برخی از جمهوری خواهان ما هستند که در مبارزات انتخاباتی."

یکی از ساندرز' بالاترین-مشخصات حامیان Ocasio-کورتز زده به مراتب بیشتر آشتی جویانه تن روز قبل از پرداختن 10,000-به علاوه در پردیس دانشگاه میشیگان در یکشنبه شب گفت: "به منظور برای ما به نفع ما باید به رشد است."

"ما باید فراگیر شود. باید ما را بیشتر مردم به این جنبش," او گفت: اصرار ساندرز حامیان به ریختن "بدبینی و محرومیت" و "به نوبه خود با استقبال از وضعیت که در آن همه مردم خوش آمدید در جنبش مردم."

ساندرز است که خوش بینانه در مورد ایالت واشنگتن روز سه شنبه اما می تواند به صورت موانع در می سی سی پی و میسوری. ساندرز' تیم اذعان او نیز مبارزه در هفته آینده فلوریدا اولیه که در آن سناتور گذشته دفاع از فیدل کاسترو بيشترین. او همچنین می تواند به صورت طولانی و شانس در اوهایو و ایلینوی -- به خصوص اگر او underperforms در میشیگان. هر دو این کشورها نیز رای, مارس 17.

کارت های وحشی در هفته آینده می تواند آریزونا که در آن ساندرز خواهد شد شمارش قوی لاتینی, پشتیبانی, که برداشته او را به پیروزی در کالیفرنیا است.

ساندرز مشاوران آگاه هستند که بایدن می تواند در ساخت نشدنی نماینده رهبری اگر او اجرا می شود تا نمره در آینده مسابقات. آنها امید به ادامه انجام این کار به خوبی در غرب قبل از چیدن حرکت در مکان هایی مانند نماینده غنی نیویورک که دارای اولیه آن در ماه آینده.

هیچ تضمینی وجود ندارد ساندرز می گذشته است که این زمان با توجه به انتظارات بالاتر او در حال حاضر مواجه است. حتی برخی از کسانی که حضور ساندرز تظاهرات شروع به احساس می کنید آن را اگر چه خود St. Louis مخاطبان بود و خوش بینانه است.

الک McAulay یک جوان 19 ساله دانشجو از, St. Louis County, ساندرز گفت: ثابت شده است که او یک جایگزین واقعی برای رئیس جمهور.

"من فکر می کنم بایدن موافق با مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از حد, بیش از هر حزب دموکرات باید" McAulay گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان ست Borenstein در واشنگتن و استیو مردم در سنگ چخماق, Mich., کمک به این گزارش.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن