رئیس مکزیک shuns ویروس آزمون با وجود آلوده تماس

مکزیکو سیتی - مکزیک جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador روز دوشنبه گفت او قصد ندارد برای دریافت تست شده برای رمان

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

مکزیکو سیتی - مکزیک جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador روز دوشنبه گفت او قصد ندارد برای دریافت تست شده برای رمان coronavirus یک روز پس از اعلام این خبر که یک مقام عالی رتبه عضو دولت او به تازگی در تماس با آلوده شد.

Zoé Robledo, مدیر مکزیک سیستم تامین اجتماعی اعلام کرد یکشنبه شب که او تا به حال آزمایش مثبت دو روز پس از او به نظر می رسد با لوپز Obrador در یک رویداد در ایالت تاباسکو دولت سرمایه ویلاهرمسا. رئیس جمهور کابینه امنیتی نیز شده بود در حال حاضر در آن eventt

"من قصد دارم برای انجام این تست چون من اصلا علائم" لوپز Obrador روز دوشنبه گفت:. "خوشبختانه من به خوبی و مراقبت از خودم نگه داشتن یک فاصله امن."

لوپز Obrador بازگشت به پایتخت یکشنبه پس از تور weeklong این کشور جنوب شرقی. او با استفاده از این سفر را برای شروع ساخت و ساز از یک توریست قطار یکی از امضا پروژه ها و برای نشان دادن تلاش های دولت برای فعال کردن اقتصاد است.

برخی با انتقاد از این سفر به عنوان مخاطره آمیز و به عنوان ارسال پیام اشتباه در حالی که مکزیک عفونت در ادامه به اوج. لوپز Obrador تا به حال در ابتدا برنامه ریزی شده به پرواز اولین بار پا به کانکون, اما به پایان رسید تا رانندگی تمام راه.

لوپز Obrador گفت: هیچ کس دیگری در این سفر بود بد افتاده اما گفت که او دوباره بعدی خود را برنامه ریزی سفر هفته آینده. او همچنین مطرح شده امکان ویدئو کنفرانس به جای کاخ سفید دیدار هنگامی که توافقنامه تجارت آزاد با ایالات متحده و کانادا طول می کشد تا اثر ژوئیه 1.

لوپز Obrador گفت: واشنگتن دیدار نبود تایید نشده است. "این می تواند انجام شود در یک کنفرانس ویدئویی. این احتمال وجود دارد نیست که به سفر," او گفت:.

در اواخر آوریل مکزیک حسابرسی آلوده شد و در اوایل ممکن است سر از کشور'consumer دفتر حفاظت گفت که او تا به حال آزمایش مثبت است.

بعد از آن دوشنبه اجتماعی آژانس امنیت در بیانیه ای گفت که سه نفر دیگر از برترین مدیران تا به حال آزمایش مثبت اما بدون علامت بودند.

مکزیک در حال حاضر دیده می شود بیش از 120 ، 000 تایید coronavirus موارد و در مورد 13,700 مرگ و میر و مقامات اذعان اعداد حقیقی هستند بالاتر و مکزیک در حال تجربه بالاترین سطح از سرایت نشده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب