مکزیک از جان گذشته برای بازگشایی 11 میلیون شغل در صنعت گردشگری

مکزیکو سیتی - طنز از coronavirus همه گیر است که شاعرانه ساحل تعطیلات در مکزیک در بروشور واقعا وجود داشته باشد

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399

مکزیکو سیتی - طنز از coronavirus همه گیر است که شاعرانه ساحل تعطیلات در مکزیک در بروشور واقعا وجود داشته باشد در حال حاضر: سفید شن و ماسه سواحل درخشان çlean و خالی در سواحل کارائیب آب روشن است در ساحل اقیانوس آرام و آبهای اطراف رفت و آمد مکرر از لس Cabos پرتکاپو با ماهی پس از 10 هفته با قایق بیرون رفتن. وجود دارد دو برای یک معاملات و بسیار مشتاق کارکنان.

این همه تنها در یک پرواز خطوط هوایی و سوار تاکسی و یک میز پذیرش — و این مشکل است.

وجود دارد تعدادی از راه های به فکر می کنم در مورد آن: ممکن است آن را امن تر به سفر از اقامت در خانه ؟ چقدر است, بهداشت روان به ارزش و اگر مردم به لحاظ اجتماعی فاصله به هر حال چرا این کار را در یک محل جدا?

از سوی دیگر با وجود این همه گیر پرواز اغلب شلوغ و حتی هتل ها در مکزیک است که خم شدن به عقب برای ضد عفونی کردن همه چیز را کمی ظرفیت در واقع به آزمون کارکنان خود را, و در حالی که همکار مهمانان هستند به احتمال زیاد به چند و دور بین آنها نیز احتمالا نمی خواهد با پوشیدن ماسک.

در آن همه چیز بر روی صفحه نمایش به عنوان اولین هیجان زده گردشگران وارد شده در ماه کاخ رفت و آمد مکرر ساحل در نزدیکی کانکون هفته گذشته به صدای mariachis و استقبال کارکنان صف در یک فاصله امن به آنها خوش آمد می گوید.

"مشتریان همه در زمان خاموش ماسک خود را به عنوان به زودی به عنوان آنها آمد به هتل گفت:" جبران Chapur معاون رئیس جمهور از کاخ تفریحی. "شما نمی تواند همه تحت پوشش تا زمانی که شما در تعطیلات هستند فکر شما باید در گوشه. اگر شما می خواستم برای انجام این کار, شما را در خانه ماندند."

ماه کاخ کارکنان با این حال نگه داشته و چهره خود را با ماسک در. تنها با حدود 300 گردشگران در سواحل است که می تواند نگه دارید و هزاران نفر آن را به نظر می رسید یک جای خوب برای عمل اجتماعی فاصله.

"چه جایی بهتر می شود از جایی که در آن وجود دارد هیچ کس مخالف بودن در نیویورک که در آن وجود دارد و 500 نفر در همه جا شما نگاه" Chapur گفت.

در Quintana Roo دولت که در آن کانکون واقع شده است, گردشگری تنها صنعت وجود دارد و کانکون تنها عمده مکزیک رفت و آمد مکرر به بازگشایی تا کنون. گردشگری مکزیک درآمد سقوط کرد در ماه آوریل بود که آن را تنها 6.3 درصد از آنچه در آن بود یک سال پیش. صدها نفر از هزاران نفر از اتاق های هتل را بسته بودند.

گردشگری را فراهم می کند 11 میلیون شغل به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در مکزیک و بسیاری از این کارگران به سادگی به خانه فرستاده شده به آن صبر کنید.

این وضعیت پس از جان گذشته که گردشگری مکزیک وزیر پیشنهادی ساخت این صنعت یکی از مکزیک "فعالیت های ضروری" به طوری که آن می تواند بازگشایی فقط به عنوان ساخت و ساز و معدن, صنعت خودرو در حال حاضر آغاز شده به انجام. اما مقامات بهداشت فدرال, کمتر علاقه مند شدند و اشاره کرد که گردشگری ضمنی سفر, جمعیت و بودن در خارج از منزل.

تاخیر در بازگشایی هر جای دیگر اما کانکون ایجاد کرده است یک وضعیت ناامید. در ساحل اقیانوس آرام رفت و آمد مکرر از هواتولکو ده ها تن از فروشندگان که اجرا دریا ماهی و بارکس می نویسد حاجت به مبارزه طلبیده مستند اقدامات برای بازگشایی کسب و کار خود گفت: پول خود را اجرا کرده بود و آنها می تواند آن را ندارد.

دیگر استراحتگاه های ساحلی در حال طراحی برنامه ای برای محدود reopenings در اوایل هفته آینده.

"این بسیار دشوار شده است" گفت: Armida کاسترو شهردار دوقلو, Baja California تفریحی لس Cabos

"ما تا به حال یک لیست از افراد نیازمند در افراد مسن و افراد معلول" به چه کسی دولت توزیع بسته کمک, او گفت:.

اما پس از آن, ساحل, فروشندگان, پیشخدمت و نوازندگان که از دست داده بود کار اضافه شد و این لیست دارای عقاید 50,000; و دولت های محلی افزایش بسته های مواد غذایی و در دسترس همه وسایل نقلیه رسمی شدند برای توزیع.

کاسترو گفت که او نمی تواند به یاد داشته باشید از دیدن Los Cabos, شناخته شده برای سواحل آن بیابان و ورزش ماهیگیری پس از ترک کردند. به طور معمول شلوغ مارینا در کبو سن لوکاس در حال حاضر مقدار زیادی از اتاق.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که لس Cabos امید برای نرم بازگشایی در ماه ژوئن یا جولای با محدودیت در ظرفیت هتل, آن را سخت به این نگاه به عنوان یک از دست داد تابستان است.

"در ماه اکتبر خواهد بود این آزمون بزرگ" کاسترو گفت: با اشاره به ماه هنگامی که کشتی های کروز به طور سنتی بازگشت و ورزش ماهیگیری tourneys میزبان حدود 350 قایق ماهیگیری برای مارلین یا دردو. ماهی ها قطعا گاز گرفتن کاسترو گفت: "آن بوده و نه هفته در حال حاضر و بدون هر گونه ورزش یا ماهیگیری تجاری به طوری که باید جذاب و جالب برای ورزشکاران و ماهیگیران."

جاذبه های مکزیکی تفریحی بهتر از همیشه و این نه فقط به دلیل تراکم کمتر.

وزیر نیروی دریایی Adm. جثه اخدا Durán گفت که سارگاسوم — بد بو جلبک دریایی که خفه مکزیک کارائیب و سواحل در سال 2018 و 2019 — شده است تا حد زیادی وجود ندارد و تا کنون این سال است.

و در ساحل اقیانوس آرام تابی — الکتریکی و تاب بودن از اقیانوس در شب با توجه به کوچک پلانکتون — به نظر می رسد برای اولین بار در حافظه در سواحل Acapulco. کارشناسان می گویند ترکیبی از عوامل — مردم کمتر در آب آلودگی کمتر از قایق و sunblock و کمتر چراغ روشن در کنار ساحل دریا — ممکن است برای حساب کاربری دریا تب و تاب بودن.

"این بسیار ناچیز حضور یا عدم فعالیت انسان اجازه داده است این پدیده به نظر می رسد که در آن به ندرت دیده شده است گفت:"زیست شناس دریایی دیوید هرناندز بکرریل ملی مکزیک است مستقل دانشگاه.

هنوز آن خواهد بود دشوار است برای مکزیک. برخی از مکان هایی مانند جزیره Cozumel تقریبا به طور کامل متکی به صنعت کروز که ممکن است زمان بیشتری را به بهبود می یابند. و مکزیک است که دقیقا شناخته شده برای چه U. N. سازمان جهانی گردشگری توصیه می کند: "امن و بدون درز و touchless سفر."

برخی از چیزهایی که رفتن به تغییر دهید: مسافران نمی شود مجاز به نشستن در جلو با راننده تاکسی بوفه هستند چیزی از گذشته و Chapur می گوید کاخ استراحتگاه احتمالا انجام دور با فیزیکی منوها در رستوران. در عوض کاربران خواهد ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از کد QR در رستوران و منوی پاپ تا بر روی گوشی های هوشمند خود. "منوهای احتمالا کثیف ترین چیزهایی که در یک هتل. همه لمس آنها" Chapur گفت.

اما شاید قانع کننده ترین استدلال ساده ترین یکی است.

"من از مردم چه ساخته شده شما می آیند ؟" و به آنها گفت: 'من نمی تواند ایستاده بودن در خانه من دیگر'" Chapur گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن