مکزیکی, پرستار که به دادگاه تجدید نظر برای احترام در حال حاضر coronavirus

مکزیکو سیتی - مکزیک پرستاري که لمس قلب ملت زمانی که او ساخته شده گریان درخواست برای احترام به مراقبت های بهداش

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

مکزیکو سیتی - مکزیک پرستاري که لمس قلب ملت زمانی که او ساخته شده گریان درخواست برای احترام به مراقبت های بهداشتی حرفه ای روز سه شنبه گفت او دارای آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس.

Fabiana Zepeda رئیس پرستاری مکزیکی امنیت اجتماعی موسسه. موسسه چاپ یک توییت از حساب او گفت: او خود منزوی پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

در اواخر آوریل Zepeda به نظر می رسد در دولت روزانه coronavirus نشست خبری. او گفت که در آن زمان همکار پرستاران دچار 21 حملات و یا موارد سوء استفاده از همه گیری آغاز شد و ظاهرا به دلیل ترس آنها از گسترش ویروس.

Zepeda صدای شکست او توضیح داد که چگونه پرستاران گفته شده برای پوشیدن لباس خود را در خیابان برای جلوگیری از هدف سوء استفاده و یا تبعیض.

"این حملات را ضربه حرفه من سخت" Zepeda گفت. "ما در حال دادن به ما زندگی می کند در بیمارستان است."

موسسه نوشت: در حساب توییتر شنبه گفت که "ما می دانیم که به زودی او را نشان می دهد که بزرگترین قدرت است و هرگز از دست دادن و ما در انتظار بازگشت او به طور مستقیم ارتش از پرستاران که شکل قلب امنیت اجتماعی است."

رمان coronavirus کشته شدن 111 پرسنل پزشکی در مکزیک و ویروس آلوده بین 8,500 و 15000 بیمارستان کارکنان. معاون وزیر بهداشت هوگو لوپز-Gatell گفت: مرده شامل 66 پزشکان, 16 پرستاران و 29 سایر کارکنان بیمارستان از جمله حمایت از پرسنل دندانپزشکان و آزمایشگاه techs.

وجود دارد 8,544 تایید COVID-19 موارد در میان متخصصان بهداشت و درمان در مکزیک و دیگر 6,747 موارد مشکوک که بسیاری از آنها در انتظار نتایج آزمون.

این کشور در مجموع coronavirus بار مورد افزایش یافته است به 38,324 موارد با 3,926 مرگ و میر هر چند مقامات اذعان کرد که تعداد واقعی احتمالا بسیار بالاتر است.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن