مرسدس تقسیم در نیم پس از سقوط در طول 100-mph تعقیب پلیس در ساحل نیوپورت

یک مرد کشته شد و هنگامی که ماشین لوکس ورزش او رانندگی ناودان به یک درخت نخل — تقسیم این خودرو در نیمه طی یک تع

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

یک مرد کشته شد و هنگامی که ماشین لوکس ورزش او رانندگی ناودان به یک درخت نخل — تقسیم این خودرو در نیمه طی یک تعقیب توسط پلیس در ساحل نیوپورت رسیده است که سرعت به 100 مایل در ساعت های اولیه روز سه شنبه.

نیوپورت بیچ پلیس شروع به دنبال 2016 BMW, Mercedes-Benz AMG آن را به عنوان سفر به جنوب در Balboa بلوار در شبه جزیره Balboa مدت کوتاهی بعد از ساعت 1 صبح

روشن نیست که چرا افسران شروع به زیر خودرو. راننده یک مرد در اواخر 20s درگیر شده بود در یک بحث با کسی که در نزدیکی نوار قبل از تعقیب آغاز شد گفت: افسر Florentino Olivera سخنگوی گشت بزرگراه کالیفرنیا.

دستیابی به طول انجامید در حدود 10 دقیقه به پایان رسید و زمانی که خودرو موفق به حرکت به نوبه خود و سقوط یک درخت نخل در Balboa بلوار نزدیک 24 خیابان Olivera گفت.

تبلیغات

تصادف در سمت چپ زیادی باقی مانده میدان پراکنده در سراسر جاده. عکس از صحنه نمایش ماشین لت و پار نزدیکی درخت با موتور این خودرو حدود 100 فوت دور.

"نشان می دهد که شما او را با نرخ بالا از سرعت و تاثیر بسیار بسیار سخت" Olivera گفت.

آن را بلافاصله روشن نیست که آیا الکل یک عامل در سقوط. راننده بود و در صحنه مرده. یک زن مسافر که شناسایی گرفته شده است به یک بیمارستان با عمده صدمات Olivera گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب