دیدار با این روزنامه نگار گفت که داستان از تورنتو همه گیر در عکس نوشتن شرح تصاویر و

هنوز بسیاری از مردم می توانند با پرداخت نزدیک توجه و یا بیشتر ادای احترام به تورنتو و شهروندان آن در طول coron

توسط MINERALNEWS در 11 مرداد 1399

هنوز بسیاری از مردم می توانند با پرداخت نزدیک توجه و یا بیشتر ادای احترام به تورنتو و شهروندان آن در طول coronavirus مستند از ستاره عکاسان که تولید روزانه پرتره از زندگی که از زندگی بسیار متفاوت است.

پس از یک وضعیت اضطراری اعلام شد در شهرستان در 17 مارس کار خود را اسیر پوچی رها شده خیابان, انزوای housebound ساکنان consolations موجود در لذت های ساده, گلدان-کوبیدن قدردانی تخیلی راه برای حفظ جامعه و آهسته آهسته دوباره ظهور.

151 عکس آنها تولید شده در یک سری است که به پایان می رسد شنبه به تورنتو وارد فاز 3, بهبود, بود, زیبایی پیشرفته توسط یک نویسنده است که تا به حال بوده است ناشناس.

آن ستاره سیاست ویرایشگر اردن Himelfarb که روشن سری عکس با تخیلی که نوشتن شرح تصاویر و به مبلغ میکرو-مقالات هوس شعر, سبک سری, تاریخ و فلسفه است.

با آنها Himelfarb با استفاده از یک تکنیک رمان به نوبه خود به طور معمول روزنامه نگاری کار را به چیزی خاص درمان خوانندگان به روزانه دلخوشیها از کنجکاو متبحر و دلسوز ذهن است.

آنچه او اضافه شده به عکس شد نوبت سرگرم کننده, نشاط بخشی و تفکر برانگیز.

"ایده این بود که به تصرف خود در هر جنبه ای از زندگی در تورنتو در طول همه گیر در تمام آن ridiculousness و همه از آن تراژدی" او گفت:. "به ابعاد سیاسی اجتماعی و شخصی بعد از eeriness افزایش همبستگی — همه که. تمام کسانی که از جنبه های عجیب و غریب این زمان."

Himelfarb خواهد هر روز دریافت کنید عکس در حدود 4 بعد از ظهر از ستاره تصاویری ویرایشگر Taras در Slawnych یا انتساب عکس ویرایشگر تیم Finlan و مطالعه آن را به ببینید که چه عنصر او را لمس کرد. سپس در ظرف چند ساعت او نوشت: یک عنوان از هر نقطه از 10 به 135 کلمات.

او الهام بخش او گفت: در ادبیات و تاریخ و اساطیر.

آن است که هیچ کوچک و چالش برای نوشتن موجز به بیان یک ایده التماس صحنه تحویل لذت بخش برای ذهن و روح در این چند کلمه.

اما با الهام از تصاویر از ستاره عکاسان Andrew Wallace, René Johnston ریک Madonik استیو راسل, ریچارد Lautens و Kelsey ویلسون Himelfarb آیا درست است که دعوت از خوانندگان در یک آموزنده قدم زدن — یک روز با Jonathan Safran Foer دیگر با جاناتان سویفت — از طریق قرن ها از متفکران فکر چگونه مردان و زنان رو به چالش و پیدا کردن هدف و شادی و چگونه قربانی است که گاهی اوقات خواستار مشترک خوب است.

در یکشنبه عید پاک بود که برای بسیاری از تند و تلخ و نمادین از بسیاری از خود cutline کشیده شد از بسیاری از سنت های مذهبی "به مردم امید در زمان تاریک," او گفت:.

به عنوان نویسندگان خوب انجام, او پاشیده سکه های طلا در طول خواننده را دنباله رها در توضیح چگونگی penny-farthing دوچرخه نام خود را و یا خود را دوقلو haikus زوج با یک عکس از شکوفایی درختان گیلاس در پارک.

اگر برخی از خوانندگان آن را کمی غیر معمول آن بود. و این ایده بود.

"من رفتن به یک کمی عجیب و غریب" Himelfarb گفت. "من تا به حال بسیاری از سرگرم کننده است. این یک لذت واقعی."

ستاره معاون سردبیر کاترین والاس گفت Himelfarb در زمان پروژه "فقط در یک جهت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"ما شنیده ایم از خوانندگان و گفت چه مقدار از آنها قدردانی خود را روزانه شعر و غیر منتظره مراجع و برخی از آنها بدانم که نویسنده این است که" والاس گفت.

در حال حاضر آنها می دانند.

کل سری از عکس ها را می توان در thestar.com/torontolockdowninphotos



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب