دیدار با 'نقطه:' ربات است که می تواند به پزشکان کمک از راه دور درمان COVID-19 بيمار

بزرگنمایی این تصویر نقطه یک چهار پا ربات در حال آزمایش است در بوستون بریگهام و بیمارستان زنان به عنو

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نقطه یک چهار پا ربات در حال آزمایش است در بوستون بریگهام و بیمارستان زنان به عنوان یک راه برای درمان برخی از COVID-19 بيمار. بوستون دینامیک پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بوستون دینامیک

Brigham و بیمارستان زنان در بوستون شده است تست یک قطعه جدید از سخت افزار به کمک به آنها را درمان coronavirus موارد — یک ربات به نام نقطه.

هفته گذشته در بیمارستان شروع به استفاده از ربات در مصاحبه با بیماران مشکوک به داشتن کمتر-موارد جدی از COVID-19. آن را تنها مستقر شده اند یک تعداد انگشت شماری از بار تا کنون, اما با توجه به پیتر چای اضطراری پزشکی پزشک در بریگهام و زنان این امید است که با استفاده از نقطه می تواند حد کارکنان در معرض COVID-19.

"آن را نیز از بین می برد PPE" گفت: چای در یک مصاحبه. "نقطه نیازی به پوشیدن یک ماسک و یا شب."

نقطه توسعه یافته توسط رباتیک شرکت بوستون دینامیک است و در بازار برای برخی از زمان. ربات را متمایز چهار پا طراحی کمک می کند تا آن را حرکت زمین که در آن انسان و روبات های دیگر ممکن است مشکل رفتن می گوید: Michael Perry, معاون رئیس جمهور برای توسعه کسب و کار.

"بخشی از سود از پا تحرک در حال رفتن به فضاهای که چرخ روبات ها و هواپیماهای بدون سرنشین نمی توانند به" پری NPR گفت.

اگر چه نقطه ای بود و نه توسعه یافته به طور خاص برای مقاصد پزشکی شرکت می گوید که پس از همه گیر آمار بیمارستان ها شروع به پرسیدن "اگر ما روبات می تواند کمک به حداقل رساندن کارمندان خود را از قرار گرفتن در معرض."

"یکی از بیمارستان ها که صحبت می کنیم به اشتراک گذاشته شده که در عرض یک هفته یک ششم از کارکنان خود را تا به حال قرارداد COVID-19 و که آنها به دنبال استفاده از روبات ها را بیشتر از کارکنان خود را خارج از محدوده از رمان ویروس" بوستون دینامیک در بیانیه ای گفت.

بوستون دینامیک از مشورت با MIT و بریگهام و زنان را تجهیز نقطه با اپل و رادیو بنابراین یک کارشناس پزشکی می تواند رابط با بيماران ترياژ چادر بیمارستان — و دیگران — استفاده از پتانسیل COVID-19 بيمار.

تا کنون نقطه شده است عمدتا مورد استفاده برای مصاحبه با بیماران, اما پری می افزاید که بعد از طرح این است که ربات شروع به گرفتن علائم حیاتی بیماران جدید که او می گوید می تواند اتفاق می افتد به عنوان به زودی به عنوان در هفته آینده.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن