مراتع دیگر اعضای کنگره خود قرنطینه پس از CPAC Coronavirus قرار گرفتن در معرض

بزرگنمایی این تصویر تشکر. مت Gaetz R-Fla., نشسته سمت چپ مرکز مذاکرات Rep. Doug Collins, R-Ga., در طو

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. مت Gaetz R-Fla., نشسته سمت چپ مرکز مذاکرات Rep. Doug Collins, R-Ga., در طول یک کمیته قضایی مجلس نشانه گذاری در ماه دسامبر. در روز دوشنبه هر دو Gaetz و کالینز گفت: آنها تحمیل خود قرنطينه پس از آمدن در تماس با فرد مبتلا به کوروناویروس. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

به روز شده در 10:12 p. m. ET

مظنونان حمله به دانشگاه را علامت مراتع داگ کالینز و مت Gaetz روز دوشنبه گفت که آنها خود quarantining پس از یادگیری آنها در تماس با یک فرد مبتلا به کروناویروس در حالی که حضور یک محافظه کار کنفرانس در منطقه واشنگتن در ماه گذشته.

Rep. علامت مراتع است که ورودی کاخ سفید رئیس ستاد یکی از چندین عضو که با حضور ماه گذشته محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس. حداقل یکی از شرکت کنندگان دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس. مراتع می گوید او هیچ علائم و آزمایش منفی است. اما سخنگوی خود را گفت: "از فراوانی از احتیاط ... او را در خانه باقی می ماند تا 14 روز منقضی می شود این جمعه."

که به ارمغان می آورد تعدادی از قانونگذاران کنگره که خود quarantining بیش از coronavirus نگرانی به شش.

هر دو کالینز و Gaetz شده است در تماس نزدیک با مغلوب ساختن پیشی جستن در روزهای اخیر. خبرنگاران سفر با رئیس جمهور را دیدم Gaetz هیئت مدیره یک نیروی هوایی در روز دوشنبه.

نه باید گزارش هر گونه علائم اما گفت تصمیم گیری های خود به خود قرنطینه شده و از فراوانی از احتیاط.

کالینز R-Ga., عضو ارشد کمیته قضایی مجلس گفت: در توییتر که او مطلع شد توسط مقامات از CPAC که آنها کشف کردند که یک عکس از او با کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

"در حالی که من احساس می کنم کاملا سالم و من تجربه هر گونه علائم و من تصمیم گرفته اند به خود قرنطینه در خانه باقی مانده از دوره 14 روزه از فراوانی احتیاط" کالینز گفت.

Gaetz R-Fla., گفت: تصمیم خود به خود قرنطینه آمد و پس از همان تحقق: که او را در تماس با یک CPAC شرکت کنندگان 11 روز پیش که تست مثبت برای کوروناویروس.

سناتور. تد کروز سناتور تگزاس و هرزه پل Gosar R-Ariz., که همچنین با حضور CPAC اعلام کرد که آنها در نظر گرفتن همان مرحله است.

تمام پنج نماینده در حال برنامه ریزی در 14 روز قرنطينه در توصیه کنگره را از حضور پزشک.

با توجه به دفتر ناشناس فردی است که از نیوجرسی و بیمار در طول CPAC که زد از Feb. 26 Feb. 29. فرد در بیمارستان بستری شد و علائم بدتر زمانی که او بازگشت به, New Jersey.

بیمار قادر به یادآوری نام افراد او شده بود در تماس با در CPAC از جمله چهار نفر از اعضای کنگره که اعلام کرده اند خود قرنطينه با توجه به دفتر.

خطر آلوده شدن به اعضای کنگره باقی مانده است کم کرد.

قبل از اعلام خود را قرنطینه Gaetz سرنشین نیروی هوایی یک مغلوب ساختن پیشی جستن اوایل روز دوشنبه.

خبرنگاران سفر با رئیس جمهور را دیدم Gaetz شبانه روزی رئیس جمهور هواپیما از طریق مراحل جلو.

در یک نشست خبری در روز دوشنبه معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: "نمی دانم که آیا تهمت بود آزمایش coronavirus اما کاخ سفید بعد از آن روشن است.

"رئیس جمهور دریافت کرده است COVID-19 تست چرا که او نه به حال طولانی مدت تماس نزدیک با هر گونه شناخته شده تایید COVID-19 بیماران و نه هر گونه علائم" کاخ سفید سخنگوی استفانی گریشام در بیانیه ای گفت. "رئیس جمهور تهمت باقی مانده در عالی سلامت و پزشک خود را ادامه خواهد داد تا از نزدیک نظارت بر او را."

هفته گذشته Gaetz دیده می شد با پوشیدن biohazard ماسک گاز در کاپیتول هیل یک حرکت انتقاد به عنوان یک شیرین کاری تبلیغاتی است. Gaetz در دفاع از این تصمیم به عنوان یک راه برای نشان دادن نگرانی خود را.

Rep. کابل می گوید که او نیز آموخته بیش از آخر هفته که او تا به حال شده است به طور بالقوه در معرض این ویروس در CPAC اما نمی خواهد خود شده است. او گفت: خانه پزشک مراجعه او را به یک پزشک در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری که پاک او را به بازگشت به واشنگتن است. "من در زمان مشاوره از متخصص و بازگشت به کار" او هنوز توییتی.

مت Schlapp رئیس محافظه کار آمریکا, اتحادیه اروپا می گوید که او نیز تحت self-قرنطینه پس از برقراری ارتباط با فرد آلوده در CPAC. Schlapp معرفی رئیس جمهور تهمت و تکان داد دست خود را در این کنفرانس در فوریه. 29 قبل از رئیس جمهور تحویل داده اند ،

"رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان همه ما می دانیم این است که کاملا یک دست واشر" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید استفانی گریشام گفته فاکس نیوز. "او با استفاده از ضد عفونی کننده دست در همه زمان ها. بنابراین او را نه نگران این در همه."

یکی دیگر از اعضای کنگره جولیا Brownley D-کالیفرنیا روز دوشنبه گفت که او بیش از حد خود quarantining پس از یادگیری است که یک فرد او را به صحبت در واشنگتن هفته گذشته آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

"از فراوانی مطلق احتیاط من DC کارکنان و من در حال نظارت بر خود و حفظ اجتماعی فاصله شیوه های. نه من و نه کارکنان من در حال تجربه هر گونه علائم در این زمان" Brownley در بیانیه ای گفت.

Coronavirus شیوع بیماری نیز باعث از اعضای کنگره به لغو وقایع است. مثلا Rep. جاش سخت تر D-کالیفرنیا اعلام کرد او را لغو کرده است, برنامه ریزی شده تاون هال در هفته آینده و برگزاری coronavirus تلفن تاون هال به جای.

در جلسه روز سه شنبه با رهبران کنگره خانه سخنران نانسی پلوسی شد بنا به گزارش ها در مورد چشم انداز از نمایندگان مجلس با رای گیری از راه دور, اما پلوسی, شات کردن ایده.

"ما اینجا هستیم و ما در حال کار" گفت: پلوسی به گفته یک منبع در این نشست است.

وجود دارد هیچ برنامه ای برای تغییر این کنگره برنامه این منبع گفت.

شیوع است که به بیش از 100 شهرستانهای تاکنون جان بیش از دو دوجین آمریکایی و roiled بازارهای مالی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت احضار مدیران وال استریت به کاخ سفید برای دیدار روز چهارشنبه در مورد اثرات coronavirus در اقتصاد یک فرد آشنا با این نشست تایید کرد.

در این جلسه پس از داو فرو برد بیش از 2000 امتیاز در دوشنبه ترین آن کاهش چشمگیر پس از بحران مالی سال 2008 است.

NPR سوزان دیویس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن