'Matewan قتل عام' یک قرن پیش تجسم کارگران معدن مبارزات

MATEWAN, W. Va. - گلوله سوراخ در دیوار آجری سابق اداره پست در خدمت به عنوان یک یادآوری از چه آپالاچی کارگران م

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

MATEWAN, W. Va. - گلوله سوراخ در دیوار آجری سابق اداره پست در خدمت به عنوان یک یادآوری از چه آپالاچی کارگران معدن زغال سنگ مبارزه برای بهبود زندگی کارگران یک قرن پیش.

ده نفر کشته شدند در یک درگیری مسلحانه بین کارگران معدن بودند که به رهبری یک رئیس پلیس محلی و یک گروه از محافظان امنیتی خصوصی استخدام به اخراج آنها را برای پیوستن به یک اتحادیه در Matewan کوچک "شرکت شهر" در غرب ویرجینیا.

برنامه ای برای عموم بزرگداشت آنچه شناخته شده به عنوان Matewan قتل عام شده اند به تعویق افتاد coronavirus همه گیر تا سپتامبر حداقل. اما مورخان در نظر خونریزی در مارس 19, 1920, memorialized در 1987 فیلم "Matewan" برای یک لحظه نقطه عطفی در جنگ برای حقوق کارگران که خروشان در سراسر آپالاچی coalfields در اوایل قرن 20th.

"شرکت شهر سیستم بسیار ظالمانه" گفت: لو مارتین یک استاد تاریخ در چتهم در دانشگاه پیتسبورگ و عضو هیئت مدیره West Virginia معدن موزه جنگ در Matewan. "این شرکت متعلق به این خانه تنها فروشگاه در شهر زد کلیسا و کنترل هر جنبه ای از کارگران معدن جان."

شرکت شهرکهای بودند به ویژه در مناطق دور افتاده مانند جنوب غرب ویرجینیا بود که این کشور بزرگترین غلظت از nonunion افراد زیر سن قانونی در سال 1920. و هنگامی که ایالات معدن کارگران به شهر آمد و زغال سنگ شرکت های انتقام.

سنگ کوه زغال سنگ شرکت. استخدام بالدوین-نمدی آژانس کارآگاهان به اخراج اتحادیه, خانواده از شرکت متعلق به خانه است. اجرایی آلبرت نمدی به ارمغان آورد یک دوجین مردان به Matewan از جمله دو که تا به حال درگیر در خشونت آمیز اعتصاب شکستن تلاش شش سال قبل در لودلو کلرادو.

کارآگاهان حذف شده خانواده ها و در راس بودند زمانی که آنها مواجه شد توسط یک گروه به رهبری Matewan رئیس پلیس Sid هتفیلد. کشته در تیراندازی بودند آلبرت نمدی, برادرش, Lee پنج دیگر بالدوین-نمدی کارآگاهان Matewan شهردار cabell در است Testerman و دو ناظر.

پانزده ماه بعد هتفیلد رفته بود هم داغستان توسط بالدوین-نمدی کارآگاهان در McDowell County courthouse مراحل. او 28.

مصمم تر از همیشه برای سازماندهی کارگران معدن راهپیمایی توسط هزاران نفر منتهی به 12-روز نبرد بلر کوه در تابستان سال 1921. شانزده مردان درگذشت قبل از آنها تسلیم به نیروهای فدرال.

این UMW انتخاباتی در جنوب غرب ویرجینیا و سپس متوقف شده همراه با کار شکست در فولاد گوشت بسته بندی و خطوط راه آهن پس از جنگ جهانی I. آپالاچی زغال سنگ اپراتورهای احساس آنها نیاز به باقی می ماند nonunion به منظور زنده ماندن مارتین گفت.

"آنها معتقد بودند هر چیز دیگری بود و در برابر آنها — زمین نرخ حمل و نقل," او گفت:. "اما پرداخت دستمزد پایین آنها می تواند به ماندن در کسب و کار و سودآور باقی می ماند."

اما "کارگران معدن خواهد طولانی به یاد داشته باشید که طول این شرکت رفت و به جلوگیری از آنها را از داشتن حقوق اولیه کمک خواهد کرد که آنها را سازماندهی و استاندارد زندگی" مارتین گفت.

در سال 1925 زندگینامه اتحادیه سازمان مری هریس "مادر" جونز گفت که او شاهد درگیری های متعدد بین "صنعتی بردگان و اربابان خود" در طول بازدیدکننده داشته است به West Virginia.

مقامات دولتی بودند و تمایلی برای به چالش کشیدن زغال سنگ اپراتور.

"هرگز وجود صلح در غرب ویرجینیا به دلیل وجود هرگز عدالت" جونز نوشت. "'قرون وسطی, West Virginia!' با آن چادر مستعمرات در تلخ تپه! با آن ترسناک مردان و زنان! وقتی که من به طرف دیگر من باید بگویم که خداوند متعال در مورد West Virginia!"

زمانی که کارگران در نهایت تضمین حق در مجموع مقرون به صرفه در سال 1933 به عنوان بخشی از رئیس جمهور فرانکلین دی روزولت در آمریکا, غرب ویرجینیا, کارگران معدن زغال سنگ پیوست UMW در droves مارتین گفت.

این UMW همچنین bankrolled سازمان است که می تواند تبدیل به United Steelworkers و با جان L. Lewis پیشرو UMW از سال 1920 تا 1960 ملی عضویت به اوج خود رسید و در حدود 500,000 در طول جنگ جهانی دوم است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اتحادیه کمک فشار از طریق پیشرفت های عمده برای سلامت ایمنی و حقوق بازنشستگی در سراسر ایالات متحده نیروی کار است. اما بیش از نیم قرن مکانیزاسیون شدید صنعت مخالفان و افزایش رقابت منابع سوخت به شدت کاهش می یابد زغال سنگ شغل و عضویت در اتحادیه.

سنگ کوه زغال سنگ شرکت. بلند رفته است اما Matewan هنوز هم می ایستد به عنوان نشانی از آن اتحادیه هال. شهر از دست داده است نیمی از جمعیت آن از سال 1980 اما از آن جان سالم به در تیراندازی سه ده سیل از تقلا چنگال بزرگ شنی رودخانه قبل از floodwall ساخته شده بود یک سال 1992 آتش که نابود چندین مرکز شهر کسب و کار و مصرف بحران است که ویران دولت است.

احساسات در مورد اتحادیه های مخلوط هستند اما مردم محلی می گویند این فیلم کمک کرد بلند کفن سکوت نگه داشته و مردم حتی از ذکر تیراندازی. ساکن ویلما استیل که شوهرش یک بازنشسته اتحادیه معدنچی گفت: او نمی بخوانید درباره جنگ Matewan و بلر کوه تا زمانی که او به کالج رفت.

در حال حاضر کنتاکی شهر مرزی حدود 430 ساکنان خم در گردشگری مورد قتل عام و همچنین به عنوان معروف دشمنی بین Hatfields از غرب ویرجینیا و McCoys کنتاکی. شبکه گسترده ای از ATV مسیرهای تساوی نیز به تساوی تفریحی گردشگران است.

موزه راهنمای تور کیم McCoy که نام ازدواج هتفیلد, ازدواج نوه بزرگ از McCoy در خانواده است. او در Matewan زغال سنگ اردوگاه ها و بزرگ زاده هر دو از خانواده پدرسالار ویلیام اندرسون "شیطان انس" هتفیلد و سید هتفیلد که مقاومت در هنگام استخدام اسلحه اخراج همسایگان خود در یک قرن پیش.

"هتفیلد نام بسیار متمایز در منطقه ما" McCoy گفت. "سید بودن بخشی از Matewan کشتار و واقعا ایستادگی کردن برای کارگران معدن و معدن' حقوق اساسی بشر وجود دارد مقدار زیادی از افتخار در آن است."

دیوید هتفیلد که عمل یک Matewan تخت خواب و صبحانه و سید هتفیلد بزرگ برادرزاده گفت: آمریکایی ها امروز با بهره مندی از آنچه کارگران تلاش, برای, از جمله شرایط کار بهتر است.

"این برای من مهم است چرا که خانواده من را کمک کرد که در مورد برخی از قسمت" او گفت:.

___

آنلاین:

http://www.historicmatewan.com



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن