ماسک ها و, هوای آزاد, ورزشکاران: مشاوره برای دوندگان, دوچرخه سواران, واکر, کوهنورد

ماکسول Posner/NPR YouTube من می خواهم به اجرا. و دوچرخه. و رفتن برای پیاده روی است. به خصوص در طول بی

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
ماکسول Posner/NPR YouTube

من می خواهم به اجرا. و دوچرخه. و رفتن برای پیاده روی است.

به خصوص در طول بیماری همه گیر. آن زمان من تقریبا می تواند فراموش کرده ام در مورد رمان coronavirus.

اما برخی از افراد در تلاش هستند تا به من احساس گناه در مورد ورزش در فضای باز.

خود من برادرزاده گفت: "عمو Marc اگر شما با آلوده کردم و نمی دانم که در آن شما می تواند huffing و تنومند کردن virus."

آیا او یک نقطه ؟ من به نیم دوجین کارشناسان برای دیدن در مورد خطرات ناشی از ورزش برای ورزشکاران و هم برای دیگران — و اینکه آیا ماسک ها مفید است.

و اجازه دهید من روشن: منظورم انفرادی ورزش. بیرون رفتن شانه به شانه با یک دسته از بگیرید و یاد دهید, یک ایده خوب نیست در طول یک بیماری همه گیر.

اول از همه منابع به من گفت: مطالعات همه نشان می دهد که بزرگترین خطر ابتلا به کروناویروس است در داخل خانه با چهره به چهره و تماس با دیگران برای چند دقیقه و یا بیشتر. بودن در خارج از منزل به صورت انفرادی فعالیت معرض خطر بسیار پایین تر. به نظر می رسد که ذرات ویروسی ممکن است زنده ماندن به مدت طولانی در هوای بیرون را به عنوان آنها را در داخل اگر چه مشخص نیست که آیا باد و آفتاب و یا دیگر عوامل محیطی به عهده دارند.

در اینجا برخی از راهنمایی های به نگه داشتن ریسک و خطر برای دیگران — به عنوان حداقل ممکن است.

برای اولین بار وجود دارد این موضوع از ماسک.

کارشناسان صحبت کردم و او به همه گفت: پوشیدن ماسک چیز خوبی است. در حال حاضر شما احتمالا نمی فکر می کنم شما باید coronavirus اگر شما احساس می کنید به اندازه کافی خوب به ورزش است. اما برخی از افراد بدون علامت – آنها هرگز نشان می دهد علائم و یا presymptomatic – بیمار اما هنوز آن احساس است. یک ماسک را محافظت از دیگران با مسدود کردن قطرات تنفسی تنفس شما است که می تواند حمل ذرات ویروسی. یک ماسک با بافت (یعنی شما نمی توانید از دیدن نور خورشید از طریق پارچه) و لایه های چندگانه ممکن است به شما یک اندازه گیری از حفاظت و همچنین با جلوگیری از استنشاق ذرات ویروسی اخراج توسط کسی که عفونی.

استثنا برای ماسک-پوشیدن ممکن است اگر شما 100% برخی از شما نمی خواهد آمد در 12 فوت هر انسانی منابع من هم توجه داشته باشید.

به عنوان ماسک برای مواد من گفت هیچ قطعی مطالعه بر روی پنبه در مقابل مواد مصنوعی.

من سعی کردم ... یک bandana (بیش از حد مقید و retying و با نگاهی به گذشته این پارچه خیلی نازک) یک خورده پارچه حوله با scrunchies (آنها باریکش گوش را گوش حلقه در فروشگاه خرید پارچه ماسک) و undershirt من تبدیل به یک ماسک (آن تضعیف کردن بینی من زیادی و نوع نگاه raggedy.)

بزرگنمایی این تصویر

یک نوع از پوشش است که ورزشکاران اغلب استفاده از گردن گتر یا چرم گاومیش: یک لوله از پارچه که اسلاید بر سر و کشیده شود می تواند برای پوشش بینی و دهان. ماکسول Posner/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ماکسول Posner/NPR

من زمان ماسک از انتخاب یک گتر گردن ساخته شده از الیاف مصنوعی با داخل فلپ است که نشسته است بر روی دهان و بینی است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نگه داشتن یک فیلتر ارائه لایه های اضافی از حفاظت. آن را نیز به نام چرم گاومیش است و اساسا یک لوله بلند از پارچه که ورقه بر سر. و آن را خوب الاستیک rim که چسبیده به چهره من فقط بالای سوراخهای بینی و به ندرت ورقه.

دوم وجود زمان و مکان.

انتخاب زمان و مکان که در آن شما نمی خواهد به احتمال زیاد در تماس نزدیک با مردم است. بنابراین هدف به دست آوردن زمانی که وجود ندارد بسیاری از مردمی در اطراف. و به دنبال راه که نیست بیش از حد شلوغ است.

اگر شما نمی آیند نزدیک کسی و می خواهید به تصویب مطمئن شوید که شما اجازه می دهد برای شش پا را از راه دور به عنوان شما را اجرا دوچرخه سواری یا راه رفتن با آنها. فکر می کنم از این راه شما می خواهم عبور یک ماشین شروع به حرکت به دور در اوایل اجرای تصویب و سپس به تدریج بازگشت به مسیر.

و شما نمی خواهید به توان به طور مستقیم در پشت یک نفر برای یک دوره طولانی از زمان. در صورتی که فرد آلوده است, آنها را می توان در بازدم و یا سرفه و یا تف کردن قطرات عفونی.

سوم نگه داشتن دستان خود را به خودتان. Don't touch "بالا لمسی" در مناطق که در آن بسیاری از مردم ممکن است قرار دادن یک دست پایین مانند یک نیمکت یا پله نرده می گوید جیل هاروارد استادیار بزرگسالان و اطفال بیماری های عفونی در Baylor College of Medicine. این امکان وجود دارد که فرد مبتلا ممکن است لمس آن و در پشت قطرات است که می تواند زنده ماندن در حالی که کمی در سطوح.

در حال حاضر اجازه دهید بحث در مورد آنچه اتفاق می افتد با ماسک خود را هنگامی که شما در حال ورزش.

من می توانم به شما بگویم از تجربه دست اول: آن را سخت به ورزش با یک ماسک.

یکی از منابع گفت: تلاش برای نفس کشیدن در حالی که ورزش با یک ماسک کمی مانند تلاش برای کار کردن در ارتفاع بالا. "شما باید یک مانع به در هوا می گوید:" دکتر مایکل Fredericson از دانشگاه استنفورد وزارت Orthodopaedic عمل جراحی که تخصص شامل پزشکی ورزشی. "همانطور که شما شروع به عرق و ماسک مرطوب می شود, این باعث می شود آن را حتی سخت تر است — تقریبا مثل شما ورزش در سونا."

به طوری ... متوقف شود.

و به اطراف نگاه.

اگر وجود دارد هیچ کس در نزدیکی شما و هیچ یک از شما می توانید بالا بکشید ماسک کردن. ادامه تا زمانی که کسی به شما نگاه کنید. و سپس کشیدن آن را به بالا.

در حال حاضر من می خواهم به استرس است که این مهم نه به لمس ماسک خود را در یک فروشگاه مواد غذایی که در آن انگشتان دست خود را ممکن است در تماس با ویروس در قطرات سمت چپ بر روی اشیاء توسط دیگر خریداران.

اما اگر شما نمی شده است با دست زدن به هر چیزی و یا داشتن یک چت با هر کسی در فضای باز خود را ورزش آن را خوب به جلو و ماسک کردن می گوید دکتر Abraar Karan که یک طب داخلی پزشک در دانشکده پزشکی هاروارد. (او به من گفت که او ماسک خود را پایین کشیده هنگامی که او در راه رفتن به خانه و در حال مصاحبه در گوشی توسط من چون هیچ کس در اطراف).

اما آنها کارشناسان نشان می دهد کشیدن, ماسک, بدون دست زدن به آن فقط به طوری که شما نمی توانید در عادت جزئی با خود ماسک بر بینی و دهان خود را (این است که چگونه شما می خواهم آلوده). و البته هر آنچه که شما انجام نمی چسبد انگشت خود را تا بینی خود را و یا خود را به چشم و یا دهان – که چگونه ذرات ویروسی وارد بدن است.

زمانی که شما به پایان فعالیت های خود را اگر آن را گرم و مرطوب ماسک رفتن به مرطوب شود. با عرق. و با ترشحات بینی.

بنابراین هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی بشویید و آن را کاملا با آب و صابون. و شستن دست های خود را بیش از حد. از آنجا که ... آن را نمی تواند صدمه دیده است!

و اگر شما به در حال اجرا دوچرخه سواری و یا پیاده روی وجود دارد دیگر فعالیت در فضای باز شما می توانید در نظر بگیرید. تیراندازی نمی پرتال تخصصی اولی با برخی از بگیرید و یاد دهید. بیش از حد طولانی مدت تماس نزدیک. اما دکتر پل ساکس, مدیر بالینی از بیماری های عفونی درمانگاه در Brigham و بیمارستان زنان گفت: من او را بسیار به دنبال به جلو به یک جامعه دور بازی تنیس — اما هیچ بالا fiving!

با تشکر به منابع اضافی برای این داستان: Bryanne Bellovaryیک دکترای خود را در دانشگاه نیومکزیکو که زد یک مطالعه در ورزش با و بدون ماسک; Linsey Marr, استاد مهندسی عمران و محیط زیست در تغییر جهانی در مرکز Virginia Tech; لورن Sauerاستادیار طب اورژانس در دانشگاه جانز هاپکینز پزشکی;

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن