'راهپیمایان پر از امید': حقوق مدنی رهبران دیدن پیشرفت امروز در جنبش

بزرگنمایی این تصویر این کشیش جسی جکسون و جوزی جانسون. جف Haynes/خبرگزاری گتی ایماژ; جری هولت/استار

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این کشیش جسی جکسون و جوزی جانسون. جف Haynes/خبرگزاری گتی ایماژ; جری هولت/استار تریبیون via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Haynes/خبرگزاری گتی ایماژ; جری هولت/استار تریبیون via Getty Images

یک بار دیگر این آخر هفته معترضان در خیابان های شهرهای سراسر کشور تجمع علیه خشونت پلیس و مناجات با نام جورج فلوید.

جسی جکسون و جوزی جانسون اند تعجب آور دیدگاه کسانی که در تظاهرات. او شده است به برجسته رهبر جنبش حقوق مدنی در سال 1960 او حتی طولانی تر است. هر دو می دانیم که ناآرامی از زمانهای گذشته; جکسون بود دستیار مارتین لوتر کینگ که در سال 1968 ترور تنظیم کردن شورش ها در سراسر کشور. و هر دو می دانیم که ناامیدی بسیاری از احساس فلوید پس از مرگ که به دنبال مرگ و میر بسیاری از دیگران در دست پلیس است.

به برخی از به یاد داشته باشید که جنبش حقوق مدنی از 1950s و '60s, لحظه ای احساس آشنا. آنها در مقایسه با تظاهرات که پس از گسترش تصویری پدید آمده از یک مینیاپولیس افسر پلیس زانو در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت به سراسر کشور شورش از سال 1968 که به دنبال ترور مارتین لوتر کینگ جونیور

در عین حال دیده می شود بیش از حد, هر دو در بر داشت افت در روزهای اخیر: تعدادی از افراد که در راهپیمایی با مردم رنگ; این قدرت سیاسی است که مردم از رنگ گردانیدن امروز و حتی رفتار پلیس است. در حالی که تظاهرات اخیر را برجسته متعدد درگیری با پلیس جکسون اشاره کرد که تاکتیک های خود شده اند که به مراتب کشنده تر در سال 1968.

راهپیمایی امروز "در حال افت می گوید:" جکسون. "راهپیمایان پر از امید. آنها باور دارند که چیزی اتفاق می افتد. در حرکت ما در حال رفتن به عقب."

برای اطلاعات بیشتر دیدگاه در این لحظه NPR صحبت با جکسون و جانسون برای بازتاب خود در تشابه بین 1968 و امروز. در اینجا گزیده ای از خود صبح Edition گفتگو.

چه چیزی شما فکر می کنم که مردم دیدن یک حادثه مانند مرگ جورج فلوید و آنها می گویند هیچ چیز تغییر کرده است ؟

جکسون: برای دیدن سفید و سیاه و سفید امریکا افزایش و مبارزه با به عقب برای دیدن مردم در راهپیمایی لندن و فرانسه که در حال پیشرفت است.

جانسون: که پیشرفت است. و ما زندگی می کردند به اندازه کافی بلند به تلاش برای امیدوار بود دوباره. ... نه تنها ما نه رفتن به عقب — ما باید نگه دارید و به آنچه آموخته ایم و تشویق, حمایت, محافظت از فرزندان ما. ما باید برای کمک به آنها در ایجاد اختلاف به طوری که نسل بعدی — من فکر می کنم در مورد من نوه بزرگ ... آنها می خواهند به رشد در یک محیط است که آنها را به ادامه مبارزه کنید ؟

در مقایسه بین سال 1968 و 2020

جکسون: ما خواب بدون حق رای در حال حاضر ما با قدرت. ما باید در چشم انداز قرار داده که چرا خشونت باید به چالش کشیده به دلیل خشونت انحراف از بحث واقعی, سوزش اتومبیل به عنوان مخالف به بحث در مورد رفتار پلیس. آن را نیز یک توطئه است. جناح راست را با استفاده از خشونت به دستکاری در امریکا احساسات. دکتر شاه کشته شد در '68 — چند روز اول آشوب شد. ... اما نیکسون قادر به تبدیل شورش ... برای ترساندن مردم سفید و انتخاب خود را در یک قانون نظم و اساس.

ما باید اجازه نمی دهد هر عنصر برای حمله به صفوف ما. ما اعتقاد داریم بدون خشونت عمل مستقیم. ما معتقدیم در رای گیری. ما در حال رفتن به رها کردن. ما در حال رفتن به توقف. ...

واقعیت این است دلیل که چرا پلیس نمی کشتار سیاه پوستان مرتبه این است که ما یک کیفیت متفاوت از سیاستمداران است. اگر ما تا به حال جناح راست ارتش آنها خواهد بود عطف پلیس سست به کشتن مردم است.

جانسون: این امکان وجود دارد با توجه به سابقه ظلم و ستم در امریکا برای ما می گویند: "اگر ما تغییر پلیس که رفتن به آن را." این سیستمیک. آن را در همه جا. و بنابراین ما نیاز به آموزش و آموزش و تشویق شود که برخی از این ممکن است کار با ما افسران پلیس, اما ما نیز باید برای تشویق قطار, آموزش معلمان, فرمانداران, شهرداران, شورای مردم است. آن را در سراسر سیستم.

که حیف از آن و ما فقط نیاز به نگه داشتن در نگه داشتن به عنوان یک مردم و نه اجازه دهید ما نسل جوان و مردم در حال حاضر احساس می کنید که آن را به کار نمی رود. ما رو به رای دادن. ما باید به مردم ما وجود دارد. آنها تفاوت و آنها آن را می دانم. و ما باید برای حفظ روح و حمایت از جوانان ما که به شما جسی از 1960s. آنها نمی توانید اجازه دهید این اتفاق می افتد دوباره.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب