منهتن ساحل شهردار در بازگشایی لس آنجلس سواحل: 'آن را در فرهنگ ما'

بزرگنمایی این تصویر کالیفرنیا لذت بردن از منهتن و هرمسا سواحل در روز اول لس آنجلس مجاز سواحل برای با

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کالیفرنیا لذت بردن از منهتن و هرمسا سواحل در روز اول لس آنجلس مجاز سواحل برای بازگشایی پس از شش هفته از بسته شدن اجرا برای جلوگیری از گسترش coronavirus. علامت Ralston /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Ralston /خبرگزاری گتی ایماژ

جنوب کالیفرنیا گذشت یک نقطه عطف در چهار شنبه: لس آنجلس بازگشایی سواحل آن.

این حرکت تاثیر می گذارد سواحل امتداد کشش از خط ساحلی شهرهای مختلف اگر چه تعدادی از محدودیت در اثر باقی می ماند. گروه ورزش نمی خواهد اجازه نه خواهد picnicking یا آفتاب گرفتن. پارکینگ دوچرخه و مسیرهای boardwalks را به همین ترتیب بود از حد.

در میان شهرستانها تحت تاثیر سفارش منهتن ساحل که شهردار ریچارد مونتگمری بود در ساحل 6:30 صبح روز شنبه برای دیدن چگونه بسیاری از مردم نشان داد. "خوشبختانه وجود نداشت و جمعیت بزرگ[s]," او می گوید.

بازگشایی — پس از شش هفته از مستند — مهم است Montgomery می گوید. "این فرهنگ ما است." "جنوب کالیفرنیا اینجا ساحل است که در آن مردم نه فقط از نو خلق کردن اما فقط یک قطعه از ذهن است."

هنوز هم او را درک ترس برخی از ساکنان ممکن است در مورد باز کردن. "خطر از آنچه که ما در حال انجام است و به یک رویکرد متعادل بین باز در مقابل ماندن در داخل و ماندن در خانه" مونتگمری می گوید NPR صبح Edition.


نکات برجسته مصاحبه

نارنجی شهرستان کالیفرنیا نیز در جنوب کالیفرنیا افتتاح سواحل آن در ماه گذشته اگر اشتباه نکنم. و سپس فرماندار به حال به آنها را تعطیل و دوباره چون هزاران نفر از مردم بسته بندی شده در سواحل است. چرا شما فکر می کنم ساحل خود را تا پایان متفاوت است ؟

تفاوت در اینجا است که آنها نهفته همه رفتن برای کسانی که سواحل است. در اینجا با 23 مایل از خط ساحلی باز ما برنده نمی شود نهفته مانند اورنج کانتی بود. ما آنقدر گسترش یافته است.

دیگر چه فعالیت های اقتصادی و یا فعالیت های اجتماعی, که برای ماده, در حال حاضر مجاز و با در نظر گرفتن محل در ساحل منهتن تحت این تغییرات به دستور ؟

ما شاهد دو چیز اتفاق می افتد ، ما فروشگاه و فروشگاه های خرده فروشی می تواند فروش آنها فقط باید برای تحویل از منظقه. رستوران ما همیشه به حال این فرصت را به انجام takeout تنها. ما شاهد باز کردن چیزهایی مثل ما باغ گیاه شناسی ما فروشگاه طلا و جواهر ما کارت هدیه ، چیزهایی که در آن جمعیت زیادی به ما در حال شروع به دیدن تجدید حیات ... بنابراین ما شاهد کوچک نشانه هایی از بهبود, اما ما همه در انتظار است که گام بعدی به پایین آمده است. و شاید دو هفته و سه هفته و چهار هفته برای فرماندار می گوید: "خوب ما همه به خوبی انجام می شود. ما شاهد کاهش و COVID-19 نرخ پایین. ما در حال رفتن به باز کردن یک کمی بیشتر." این چیزی است که ما همه فشار.

روشن است از گوش دادن به مقامات بهداشت عمومی است که وجود خواهد داشت بیشتر موارد از COVID-19 ... که نوعی معاوضه است که به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است تا یک واکسن هست. مردم در منهتن ساحل آماده برای که ؟

من فکر می کنم ما ساکنان بیش از آماده. ما تا به حال 71 موارد گزارش شده استیو. من شخصا می دانم که از 14 تا 16 ساکنان که بهبود یافته اند که نشان ندهید در آن شماره. و متاسفانه ما تا به حال دو مرگ از 35000 نفر از ساکنان. اعداد پایین هستند. من آرزو می کنم آنها پایین تر است. اما ما ساکنان درک خطر در اینجا است. آنها می خواهند به خارج و فعال ... من فکر می کنم شش هفته است که تا حد زیادی به درخواست مردم برای ماندن در خانه خود را امن تر در خانه. ما بی قید ساحل شهر چنان به ما نزدیک سواحل و ما رشته گردشگاه وسرد است یادآوری به ما چقدر جدی وضعیت برای همه است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن