با سفر مرتبط با COVID-19 اول به مرگ در ایالت یوتا

سالت لیک سیتی - یوتا گزارش اول خود را به مرگ مربوط به COVID-19 روز یکشنبه توسعه که در انتخابات گفت: بر نیاز بر

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

سالت لیک سیتی - یوتا گزارش اول خود را به مرگ مربوط به COVID-19 روز یکشنبه توسعه که در انتخابات گفت: بر نیاز برای مردم به طور داوطلبانه کمک کند به گسترش این بیماری با شستن دست های خود تمرین های اجتماعی فاصله و ماندن در خانه اگر آنها بیمار است.

این مرد ناشناس از Davis County بود که بیش از 60 سال بوده است در Lakeview بیمارستان در ﺑﻮﻧﺘﯿﻔﻮﻝ در نزدیکی دریاچه نمک شهرستان به مدت دو روز قبل از مرگ یوتا وزارت بهداشت و بیمارستان اپراتور Mountainstar HCA گفت: در یک مشترک اعلام.

این مرد تا به حال شرایط بهداشتی اساسی و اعتقاد بر این است آلوده شده اند با کروناویروس در حالی که سفر اپیدمیولوژی دولت آنجلا دونن گفت. او کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد جایی که او بازدید کرده بود.

مردی که در خانه قبل از رفتن به بیمارستان آزمایش مثبت برای داشتن coronavirus شنبه دونن گفت. مقامات بهداشتی در حال کار برای شناسایی و تماس با هر کسی که ممکن است در تماس نزدیک با او. هر کسی که خواسته خواهد شد که به قرنطینه خود را, او گفت:.

وی تاکید کرد: کسانی که بیش از 60 یا کسانی که سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از تماس با دیگران در طول شیوع بیماری است.

"ما در این برای مسافت های طولانی," او گفت:.

خانواده مردی که به دنبال روش صحیح با تماس با بیمارستان قبل از او وارد شدند به گزارش ممکن است خود را coronavirus تشخیص Lakeview بیمارستان مدیر عامل Troy چوب گفت. کارگران به ملاقات او در بیمارستان پارکینگ کامل, دنده محافظ, محدود کردن ممکن است قرار گرفتن در معرض.

یوتا رژیم صهیونیستی است. Gary R. هربرت گفت که او و همسرش تمدید عمیق ترین همدردی خود را به خانواده و دوستان است.

"درد این خانواده باید احساس در حال حاضر قرار می دهد به چشم انداز فداکاری ما همه به نگه داشتن یکی دیگر امن و سالم است. ما همه را تشویق به انجام بخشی خود را با تمرین امن شیوه های درمانی از جمله اجتماعی فاصله," هربرت گفت.

یوتا گزارش 181 مورد از coronavirus از یکشنبه.

یوتا هنوز هم دیدن بیشتر موارد گزارش شده قبل از وقوع کاهش می یابد و دان گفت: توصیف وضعیت به "شتاب فاز." اما او انتظار ندارد دولت باید به موضوع اجباری مستند برای کنترل گسترش ویروس.

"ما با تکیه بر مردم اند که نظم و انضباط به ماندن در خانه" او گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب