مرد را انکار قتل دوست دختر سابق برجسته خانواده درمانگر

لس آنجلس مرد التماس کرد گناه نیست پنج شنبه به قتل دوست دختر سابق خود را برجسته درمانگر خانواده و نامزد سابق از

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

لس آنجلس مرد التماس کرد گناه نیست پنج شنبه به قتل دوست دختر سابق خود را برجسته درمانگر خانواده و نامزد سابق از کمدین Drew Carey, دادستان گفت.

دکتر Amie Harwick درگذشت Feb. 15 پس از او انداخته بود از طبقه سوم بالکن از هالیوود هیلز آپارتمان لس آنجلس دفتر دادستان منطقه گفت. کالبد شکافی مشخص شد او شده بود خفه اول.

گرت Pursehouse, 41 متهم شد با یک تعداد هر یک از قتل و درجه اول مسکونی سرقت با شرایط ویژه اتهام دروغ گفتن در منتظر دادستان گفت.

متهم در ابتدا دستگیر و مدت کوتاهی پس از Harwick مرگ شده و $2 میلیون اوراق قرضه. او دوباره بازداشت این هفته بدون وثیقه حکم.

تبلیغات

کارآگاهان آموخته Harwick بیان کرده بود ترس در مورد دوست پسر سابق و قبلا ثبت سفارش محدود در برابر او با توجه به یک پلیس در بیانیه ای. به سفارش ضابط تمام شده بود.

Harwick وب سایت توصیف او به عنوان یک ازدواج و رابطه جنسی درمانگر. او به نظر می رسد در تلویزیون و رادیو و نوشت: یک کتاب به نام "جنسی جدید کتاب مقدس برای زنان است."

کری مورخ Harwick, 38, برای دو سال قبل از جفت تقسیم در سال 2018 ماه پس از اعلام نامزدی خود را.

Pursehouse دستور داده شد به بازگشت به دادگاه در ژوئن 24.

تبلیغات

این شرایط ویژه به اتهام دروغ گفتن در منتظر می سازد Pursehouse واجد شرایط برای مجازات اعدام. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به دنبال مجازات خواهد بود ساخته شده در تاریخ بعد دادستان گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب