مرد 87 سالگی اصابت دو خودرو در وستلیک hit-and-run

مقامات در ادامه به جست و یکشنبه به صورت جداگانه رانندگان که رخ داد و منجر به کشته شدن 87-سال-در وستلیک این آخر

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

مقامات در ادامه به جست و یکشنبه به صورت جداگانه رانندگان که رخ داد و منجر به کشته شدن 87-سال-در وستلیک این آخر هفته قبل از فرار از صحنه.

مردی که مقامات شناخته شده به عنوان چان ووک پارک بود عبور از خیابان 8 غربی خیابان Westmoreland حدود 4 صبح روز شنبه هنگامی که او زده بود سفید BMW sedan سفر شرق در 8th Street پلیس لس آنجلس گفت.

راننده متوقف شد و گفته شد به باقی می ماند در صحنه های متعدد شاهدان اما او پشت کردم به ماشین خود و فرار به گفته محققان.

سفید هوندا پس از آن رخ داد که او بر روی زمین دراز کشیده و متوقف نمی شود, پلیس گفت:. پارک گرفته شده است به یک بیمارستان که در آن او از جراحات درگذشت.

تبلیغات

پلیس توصیف BMW راننده به عنوان یک انسان بین 5 فوت 7 و 5 فوت و 9 گذشته دیده می شود رانندگی با یک سدان چهار درب. بدون شرح هوندا راننده در دسترس بود.

هر کسی با اطلاعات خواسته شد تا در تماس با پلیس لس آنجلس غرب ترافیک کارآگاهان در (213) 473-0234 یا تماس بگیرید (877) LAPD-247. پاداش تا 50.000 دلار در دسترس است برای کسانی که به ارائه اطلاعات منجر به دستگیری و محکومیت یک مظنون درگیر در یک hit-and-run, پلیس گفت:.

پلیس در بیانیه ای گفت که رانندگان است که درگیر در یک برخورد باید, جلو, جلوگیری, اطلاع, خدمات اضطراری باقی می ماند و در صحنه است که شهود باید سند شماره پلاک وسایل نقلیه درگیر در تصادفات است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن