مالاوی شروع رای گیری در یک تکرار از انتخابات ریاست جمهوری

بلنتیر مالاوی - رای دهندگان در مالاوی را به بازگشت به پای صندوق های رای در روز سه شنبه به رئيس جمهور منتخب داد

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

بلنتیر مالاوی - رای دهندگان در مالاوی را به بازگشت به پای صندوق های رای در روز سه شنبه به رئيس جمهور منتخب دادگاه پس از لغو نتایج انتخابات برگزار شد و بیش از یک سال پیش.

دادگاه قانون اساسی سوریه ، 3 دستور داد که انتخابات برگزار می شود دوباره حاکم است که برای اولین بار نتایج معتبر نیست به دلیل گسترده شواهد از بی نظمی و رای دستکاری در انتخابات برگزار شده در مارس 2019.

دادگاه زده پیروزی رئیس جمهور فعلی پیتر Mutharika با استناد به مدارک و شواهد از رای گیری تقلب از جمله هزاران نفر از رای که به نظر می رسد که تغییر داده شده است و با استفاده از تایپ کردن مایع اصلاح. این حکم تایید شد توسط مالاوی دیوان عالی کشور است.

برخی از 6.8 میلیون Malawians واجد شرایط برای بازیگران آراء در بیش از 5000 ایستگاه های رای گیری در سراسر کشور است.

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام "همه بازیگران سیاسی و ذینفعان برای تجدید تعهد خود را به معتبر و مسالمت آمیز انتخابات در حالی که رعایت تمام اقدامات پیشگیرانه در برابر گسترش COVID-19", " the U. N. سخنگوی گفت.

"دبیر کل تاکید بر اهمیت خودداری از خشونت و تبعیض و رعایت حقوق بشر و آزادی های بنیادی" سخنگوی استفان نواز گفت.

در 2019 نظر سنجی هفت نامزد ریاست جمهوری در اعتراض اما در حال حاضر این تعداد به دو.

79-در سال Mutharika به دنبال دومین دوره پنج ساله در برابر رهبر مخالفان حزب کنگره مالاوی لازاروس Chakwera, 65. وقت معاون رئیس جمهور Saulos Chilima نیز انتظار می رود به اجرا اما او تصمیم گرفت به جای ایستادن به عنوان Chakwera معاون رئیس جمهور در تلاش برای به حداکثر رساندن شانس unseating Mutharika.

این مسابقه به نظر می رسد می شود بسیار نزدیک است. این Chakwera/Chilima بلیط برنده ممکن است 51 درصد از آرا با توجه به یک نظرسنجی در اوایل ماه ژوئن توسط مالاوی موسسه افکار عمومی و پژوهش است.

تعدادی از محلی و سازمان های بین المللی را رعایت انتخابات جدید در تلاش برای مطمئن شوید که آنها آزاد و عادلانه تازه-انتخاب رئیس کمیسیون انتخابات مالاوی Chifundo Kachale گفت.

اتحادیه اروپا, اتحادیه آفریقا, آفریقایی جنوبی, توسعه, جامعه, ماموریت های دیپلماتیک و مشترک المنافع خواهد بود رعایت, انتخابات, کمیسیون انتخابات, سخنگوی Sangwani Mwafulirwa گفت: AP.

بریتانیا نیز رعایت انتخابات و انگلستان اقدام کمیساریای عالی به مالاوی دیوید آبجو را تایید کرد. او گفت که بریتانیا ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز بودجه داخلی مشاهدات انجام شده توسط Malawian سازمان های غیر دولتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن