مالاریا داروهای تبلیغ با مغلوب ساختن پیشی جستن موفق به کمک به کروناویروس بیماران در مطالعات کنترل شده

مالاریا داروهای تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به طور بالقوه "بزرگترین تعویض بازی

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

مالاریا داروهای تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به طور بالقوه "بزرگترین تعویض بازی در تاریخ پزشکی" دریافت کرده اند قطعا بیشتر ارزیابی هشیارانه از coronavirus-مبارزه بالقوه از محققان در چین, فرانسه و برزیل.

کلروکين و خود را از بستگان نزدیک هیدروکسی کلروکین ارائه نشانه هایی که آنها ممکن است کاهش برخی از مشخصه علائم کروناویروس عفونت در بیماران بستری شده با COVID-19. اما این داروها تا حد زیادی موفق به ارائه پیشرفت در دیگر اقدامات کلیدی که در ارزیابی دقیق مطالعات.

در تحقیقات انجام شده در فرانسه هیدروکسی کلروکین کاهش می یابد و نه مرگ و نه پذیرش در بخش مراقبت های ويژه در میان بیمارانی که آن را دریافت کرد. در یک مطالعه انجام شده در چین و دیگری در برزیل, دو مخدر موفق به کمک به بیماران روشن coronavirus سریع تر است.

و در برزیل, دو کشته و یک راش از قلب مشکلات در میان بیمارانی که دوز بالایی از کلروکين باعث تغییر شتابزده از محاکمه وجود دارد تنها پس از 13 روز. نتیجه رسید که "به اندازه کافی پرچم قرمز" مطرح شده بود محققان متوقف تست مواد مخدر در آن فوق العاده قدرت شکل.

"خود من تا کنون تصور این است که این داروها در حال عظیم 'شاید'," دکتر گفت: Michael H. Pillinger یک استاد پزشکی در دانشگاه نیویورک و رئیس روماتولوژی در امور ايثارگران بندر نیویورک سیستم بهداشت و درمان.

"آیا به اندازه کافی بهره ممکن است که ما می تواند با استفاده از این بر روی بال و نماز تا زمانی که چیزی بهتر می آید همراه است ؟ من underwhelmed" شواهد که Pillinger گفت.

در برزیل مطالعه دو از 37 بيمار شدن دوزهای بالا از کلروکين توسعه تاکيکاردی بطنی خطرناک آریتمی های قلبی که منجر به مرگ آنها. پنج بیماران دیگر در این دست از محاکمه توسعه QT interval طولانی شدن یک بیماری است که باعث می شود سیستم الکتریکی قلب کندتر شارژ بین می تپد. آن می تواند قلب به ضربان نامنظم و همچنین افزایش خطر مرگ ناگهانی.

مرگ و میر در میان بیمارانی که به طور تصادفی برای دریافت دوز بالا کلروکين نه در بالا که در مقایسه گروه از بیماران که نمی توانید به مواد مخدر. اما محققان تا به حال مجموعه ای را به ایجاد که با دوز بالا کلروکين خواهد زندگی را نجات دهد. هنگامی که آن را موفق به انجام این کار آنها به این نتیجه رسیدند خطرات ناشی از عوارض جانبی قلبی نمی تواند توجیه پذیر باشد.

"یافته های اولیه نشان می دهد که بالاتر کلروکين دوز نباید توصیه می شود برای COVID-19 درمان به دلیل پتانسیل ایمنی خطرات" نویسندگان این مطالعه نوشت: در گزارش ارسال شده پنج شنبه به MedRxiv یک تهاتری برای تحقیقات مقدماتی نتایج.

پس از مرگ دو نفر باقی مانده 39 بيمار روشن به یک دوز پایین تر از کلروکين که در حال حاضر در حال آزمایش در 40 بيمار ديگر. همه خواهد بود برای ردیابی اضافی 13 روز با نتایج هنوز هم آمده است.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro اتحاد متفقین خود را از نزدیک با رئیس جمهور تهمت و اتحاد خود را تکرار ادعای عجیب در مورد کلروکين و هیدروکسی کلروکین. او دستور داد که ارتش به سطح شیب دار تا سفارشات خود را از کلروکين و گفت که مالاریا مواد مخدر "می تواند به پایین در تاریخ به عنوان نجات جان هزاران نفر در برزیل است."

نویسندگان این مطالعه برزیل بود که انجام شده در آمازون شهر مانائوس, پیشنهاد که Bolsonaro حمایت پیچیده تلاش های خود را برای تست مواد مخدر به عنوان دقت به عنوان آنها را دوست دارند.

به طور معمول, آنها را مجبور به انجام یک سر به سر مقایسه به طور تصادفی با اختصاص برخی افراد به مواد مخدر در حالی که دیگران دریافت یک قرص ساختگی یا دارونما. اما از آنجا که مواد مخدر شده اند "توصیه می شود در سطح ملی" محققان قادر به تعیین کسی به گروهی که نمی خواهد کلروکين. در عوض آنها با استفاده از "داده های تاریخی از ادبیات به استنباط مقایسه است."

فرانسه مطالعه هیدروکسی کلروکین ارسال شده در سه شنبه MedRxiv به دنبال یک مطلب معمولی طراحی شده است. محققان وجود دارد ثبت نام 181 COVID-19 بیماران مراجعه کننده به چهار فرانسوی بیمارستان ها بیش از گذشته دو هفته از ماه مارس و سپس مقایسه نتایج 84 افرادی که به سرعت دریافت هیدروکسی کلروکین به 91 بیمارانی که هرگز موفق به دریافت مواد مخدر است. (بيماران در هر دو گروه رو طیف وسیعی از درمان های دیگر از جمله داروهای ضد ویروسی کورتیکواستروئیدها و تنفس پشتیبانی می کند.)

محققان دریافتند که درمان با هیدروکسی کلروکین را کاهش نمی دهد این احتمال که یک COVID-19 بیمار می میرند و یا بستری در واحد مراقبت های ویژه در عرض یک هفته بستری در بیمارستان. و نه آن درایو کردن یک بیمار احتمال ابتلا جدی مشکلات تنفسی.

هیدروکسی کلروکین آیا, اما, بالا بردن برخی از خطرات. هشت نفر از 84 بیمارانی که کردم هیدروکسی کلروکین با تجربه تغییرات در ریتم قلب که نیاز به قطع دارو و بیمار دیگر توسعه مربوط به قلب و اختلال ریتم.

"منفی بالینی نتایج حاصل از این مطالعه استدلال می کنند در برابر استفاده گسترده از هیدروکسی کلروکین در بيماران مبتلا به COVID-19 پنومونی" فرانسه محققان به این نتیجه رسیدند.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

محققان چینی بودند فقط کمی بیشتر دلگرم کننده است.

مطالعه خود را نیز ارسال شده به MedRxiv در روز سه شنبه نشان داد که COVID-19 بيمار که هیدروکسی کلروکین نداشت بهتر در پاکسازی coronavirus از سیستم های خود را نسبت به بیمارانی که نمی توانید به مواد مخدر. و در 28 روز علامت بیماران در هر دو گروه مشابه بودند تعدادی از علائم است.

اما دو هفته پس از ورود به بیمارستان و بیماران که کردم هیدروکسی کلروکین گزارش آنها احساس بهتری نسبت به همتایان خود که نیست. و آنها به نظر می رسد که کاهش سطح التهاب — نشانه ای از COVID-19 است که می تواند در تشدید و منجر به مرگ اگر بدون کنترل. (در واقع در دوزهای بسیار پایین تر از کسانی که در این آزمایش COVID-19 محاکمه هیدروکسی کلروکین برای درمان بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس و آرتریت روماتوئید به دلیل اثرات ضد التهابی آن.)

همچنین در حالی که 30 درصد از بیمارانی که کردم هیدروکسی کلروکین گزارش یک عارضه جانبی فقط نه درصد از بیماران در گروه مقايسه کردند. هیچ یک از این عوارض جانبی به نظر می رسد به قلب مرتبط است.

این محققان چینی با اشاره به "خرد شواهد" است که پشتیبانی این امید که هیدروکسی کلروکین می تواند کمک به بیماران مبتلا به دفع حملات از التهاب است که می تواند آسیب ریه ها و اندام های دیگر.

اما محققان در ایالات متحده هشدار داد که تعداد کمی از بیماران در مطالعات خود شتاب زده و اعدام و مشکل از بررسی هر گونه مواد مخدر در طول یک بحران پزشکی ساخته شده همه از نتايج دور از قطعی. و آن را کمک نمی کند که مواد مخدر تبدیل شده اند, سیاسی, فوتبال, آنها اضافه شده است.

"ما از نوع قرص قرمز مردم و قرص آبی, مردم," دکتر گفت: Michael J. Ackerman, یک متخصص قلب و عروق کلینیک مایو بود که در میان اولین هشدار می دهند که مالاریا داروها می تواند خطرناکی برهم زدن ریتم قلب. "من فکر نمی کنم هر دو طرف در حال حاضر مهمات می گویند این داروها انجام دهید و یا کار نمی," او اضافه شده است.

دانشگاه ییل متخصص قلب و عروق هارلن Krumholz به توافق رسیدند. او اشاره کرد که در این مطالعات هیچ یک از آن شده است vetted سنتی نظیر-بررسی روند "نمی توانید حذف بزرگ اثرات در هر دو جهت. آنها ما را ترک کمی که در آن ما آغاز شده است."

اما یک مشکل سیگنال در این مطالعات و آنها ایجاد یک چالش برای کسانی که مدافع استفاده از مالاریا مواد مخدر, او گفت:.

هنگامی که یک دارو است که می تواند به طور گسترده ای استفاده می شود به شمار بالقوه خطرات مرگبار به قلب "ما نیاز به یک قوی مقدار زیادی از شواهد که آنها ارائه سود" Krumholz گفت. "در حال حاضر هیچ شواهدی وجود ندارد" که برای او اضافه شده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب