را ضد نژاد پرستی بخشی از COVID-19 پاسخ MP مخالفان می گوید اتاوا

ضد نژاد پرستی باید بخشی از کانادا در پاسخ به COVID-19 در نور از افزایش جرایم ناشی از نفرت در سراسر کشور در طول

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

ضد نژاد پرستی باید بخشی از کانادا در پاسخ به COVID-19 در نور از افزایش جرایم ناشی از نفرت در سراسر کشور در طول همه گیر می گوید: یک اپوزیسیون MP.

NDP مهاجرت منتقد جنی کوان خواستار لیبرال دولت برای نشان دادن رهبری با میزبانی فدرال-استان-ارضی جلسه به بحث در مورد افزایش نفرت حوادث و آمد تا با راه هایی برای صاف که منحنی.

"من به ویژه نگران برای ایمنی مردم در این زمان نه فقط در مورد گسترش COVID-19 اما همچنین از حملات نژادپرستانه هر دو کلامی و فیزیکی گفت:" MP برای ونکوور شرق ،

"مردم تصور می شود از اصل و نسب هستند مورد حمله کلامی و جسمی. سالمندان رانده شده اند به زمین زنان اخراج شده اند و پانچ خوب سامریان که اقدام به مداخله تحت حمله قرار دارند. من نا امید من صدمه دیده است من نگران و عصبانی هستم."

روز پنج شنبه یک روز پس از شیرها از هزاره دروازه در ونکوور محله چینی ها بودند مخدوش با ضد آسیایی, نقاشی های دیواری, کوان با ارسال نامه ای به معاون نخست وزیر Chrystia Freeland که ریاست فدرال همه گیر تیم پاسخ با تقاضا است.

"من می خواهم به تقویت نیاز برای دولت به اقدامات لازم برای ایستادن در برابر تمام اشکال سیستماتیک تبعیض و نژادپرستی" کوان گفت: در سه صفحه نامه.

"ما باید سرکوب عمومی افزایش آب و هوا از نفرت و ترس و ارائه حمایت و پشتیبانی به تمام کانادایی ها از ساحل به ساحل در برابر این اعمال نفرت."

اخیر خرابکاری در ونکوور محله چینی ها بود فقط آخرین در یک سری از لحاظ نژادی با انگیزه حوادث در کانادا مربوط به COVID-19 خصوص هدف قرار دادن کسانی که از تبار آسیایی.

از 20 anti-آسیایی نفرت جرائم گزارش شده به پلیس ونکوور در این سال 11 رخ داده است در ماه آوریل ستاره جوانا Chiu و Wanyee Li گزارش شده است. در مقایسه وجود دارد 12 چنین جرایم گزارش شده در همه 2019.

"افزایش فرکانس و شدت برخی از این حوادث باید نگران کننده برای همه است. ما باید در تمام سطوح دولت به گرد هم می آیند به تدبیر یک طرح اقدام و قرار دادن منابع لازم در محل برای پرداختن به این نگرانی رو به رشد," کوان گفت: ستاره.

"نخست وزیر و وزرای مختلف می گویند که آنها در برقراری ارتباط با استانی ارضی و شهرداری همتایان به طور منظم. وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا آنها نمی توانند تشکیل یک ملی جدول در این مسئله بسیار مهم است."

اگرچه قوانین برای مقابله با جنایات نفرت کوان گفت: کانادا ندارد یک روش استاندارد در حال بررسی و پیگیری با حوادث. برخی از ادارات پلیس حتی نمی باید یک hate crime unit او اضافه شده است.

"این نمی شود مجاز به ادامه" کوان گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Nicholas Keung
نیکلاس Keung یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش مهاجرت برای ستاره. او در توییتر دنبال: @nkeung


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب