لویی پلیس آتش سوزی یک افسر درگیر در Breonna تیلور مرگ

بزرگنمایی این تصویر معترضان مارس نگه داشتن پلاکارد و یک پرتره از Breonna تیلور در طول یک تظاهرات علی

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان مارس نگه داشتن پلاکارد و یک پرتره از Breonna تیلور در طول یک تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در کالیفرنیا در اوایل این ماه.شهردار لوئیزویل اعلام کرده است که یک افسر درگیر در مرگ او اخراج خواهد شد. Agustin پوللیر /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Agustin پوللیر /خبرگزاری گتی ایماژ

لویی پلیس است شلیک یکی از لویی ماموران پلیس درگیر در مارس تیراندازی مرگ Breonna تیلور.

شهردار گرگ فیشر اعلام کرد صبح روز جمعه که رئیس لویی مترو اداره پلیس آغاز شده است فسخ روش در برابر برت Hankison.

Hankison یکی از سه افسران قرار داده و در مرخصی اداری برای عکسبرداری مرگ تیلور که کشته شد در مارس 13, زمانی که پلیس وارد آپارتمان او.

رئیس پلیس راب شرودر گفت که Hankison "نمایش داده شدید بی تفاوتی به ارزش زندگی انسان" زمانی که او به ضرب گلوله تیلور به عنوان NPR عضو ایستگاه WFPL گزارش شده است.

در شرودر را قبل از فسخ نامه به Hankison که منتشر شد توسط عضو ایستگاه او اظهار داشت که او می یابد "رفتار شما یک شوک به وجدان."

در این نامه می گوید که Hankison "روی عیاشی و بیفکری و کورکورانه اخراج ده (10) دور" به تیلور آپارتمان.

افسران پلیس اعدام بدون دست کشیدن حکم در تیلور آپارتمان در وسط شب در مارس 13. دوست پسر کنت واکر بود که آن هم در آپارتمان اعتقاد بر این افسران به مزاحمان وکیل او گفته است. او یک اسلحه دارای مجوز مالک و شلیک سلاح خود را هدف قرار دادن یک افسر در پا.

افسران ضربه پشت ضربه تیلور هشت بار او را به قتل.

تظاهرات در پی پلیس به قتل جورج فلوید آورده بود با توجه به تیلور مرگ است. تظاهرکنندگان در لوییویل و در سراسر کشور خواستار عدالت برای تیلور.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب