نگاه دور Dixie: می سی سی پی به از دست دادن شورشی نشان از پرچم

جکسون از دست ندهید. - می سی سی پی, نمایندگان مجلس با رای پنج شنبه به تسلیم مؤتلفه نبرد نشان از پرچم دولت بیش ا

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

جکسون از دست ندهید. - می سی سی پی, نمایندگان مجلس با رای پنج شنبه به تسلیم مؤتلفه نبرد نشان از پرچم دولت بیش از یک قرن پس از سفید supremacist قانونگذاران به تصویب طرح یک نسل بعد از جنوب از دست داد جنگ داخلی.

تماشاگران تشویق و تحسین پس از رای در مجلس نمایندگان و مجلس سنا.

هر اتاق به حال گسترده حمایت هر دو حزب برای تصمیم تاریخی. کالیفرنیا ، تیت ریوز گفت: برای ثبت نام در این لایحه و پرچم خود را از دست بدهند رسمی وضعیت به عنوان به زودی به عنوان او عمل می کند. که می تواند اتفاق می افتد "در روزهای آینده" گفت: خود را سخنگوی Renae Eze.

می سی سی پی تا 38 درصد جمعیت سیاه — و آخرین پرچم با آرم است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان نژادپرست است. دولت در مواجهه فشار برای تغییر پرچم خود را به عنوان هفته از اعتراضات بین المللی علیه نژادی و بی عدالتی در ایالات متحده منجر به سرنگونی و یا حذف مؤتلفه مجسمه ها و بناهای تاریخی.

پس از احساسی روز یکشنبه قانونگذاران در آغوش گرفت یکدیگر — حتی کسانی که در طرف مخالف.

دموکراتیک تشکر. رابرت جانسون از نچیز فشرد اشک به عنوان او به خبرنگاران گفت که او دیده است سفید همکاران توسعه همدلی بیشتر در مورد چگونه مؤتلفه نماد دردناک است به او و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار.

"آنها شروع به درک و احساس همان چیزی است که من بوده ام احساس 61 سال از زندگی من" جانسون گفت.

یک کمیسیون طراحی یک پرچم جدید که نمی تواند شامل مؤتلفه نماد است و باید عبارت "به خدا ایمان داریم." رای دهندگان خواسته می شود برای تایید طراحی جدید در Nov. 3 انتخابات. اگر آنها آن را رد کمیسیون تنظیم طرح های مختلف با استفاده از همان دستورالعمل و است که می تواند فرستاده شده به رای دهندگان بعد.

جمهوری خواه مجلس فیلیپ کان که سفید است تحت فشار قرار دادند تا به مدت پنج سال به تغییر پرچم گفت: مؤتلفه نماد توهین آمیز است. خانه تصویب لایحه 91-23 بعد از ظهر یکشنبه. در عرض چند ساعت سنا دنبال کت و شلوار 37-14.

"چه شیرین است برای جشن گرفتن این روز خداوند" کان گفت. "بسیاری از دعا به او به ما به این روز است. او پاسخ داده است."

افزایش تعداد شهرستانها و همه می سی سی پی را در دانشگاه گرفته اند پایین پرچم دولت در سال های اخیر است. اما تا به حال تلاش برای طراحی مجدد پرچم پراکنده در حزب جمهوری خواه و سلطه قوه مقننه.

که پویا منتقل شده به عنوان فوق العاده و متنوع ائتلاف سیاسی, کسب و کار, گروه های مذهبی و ورزشی و رهبران تحت فشار قرار دادند برای تغییر.

در یک زندگی موضوع اعتراض در خارج از فرماندار می سی سی پی عمارت در اوایل ماه ژوئن هزاران نفر را تشویق به عنوان یک سازمان گفت: دولت نیاز به طلاق خود را از همه متفق نمادها.

گروه های مذهبی از جمله بزرگ و با نفوذ در می سی سی پی تعمیدی — گفت: پاک کردن شورشی نشان از پرچم دولت اخلاقی است ضروری است.

گروه های کسب و کار گفت: این بنر مانع توسعه اقتصادی در یکی از فقیرترین کشورهای در کشور است.

در یک ورزشی-crazy فرهنگ بزرگترین ضربه ممکن است زمانی رخ داد که ورزش کالج لیگ گفت: می سی سی پی می تواند از دست دادن پست-فصل رویدادهای اگر آن را ادامه پرواز مؤتلفه با مضمون پرچم. نزدیک به چهار ده از می سی سی پی دانشگاه مدیران ورزشی و مربیان به این کنگره به لابی برای تغییر.

بسیاری از مردم که می خواستم به نگه داشتن علامت در می سی سی پی پرچم گفت: آنها آن را به عنوان نمادی از میراث.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

قانونگذاران قرار دادن مؤتلفه علامت در گوشه سمت چپ بالا از می سی سی پی پرچم در سال 1894 به عنوان سفید پوستان بودند خاموش کردن قدرت سیاسی است که آمریکایی های آفریقایی تبار به دست آورده بودند پس از جنگ داخلی.

نبرد آرم یک زمینه قرمز صدر توسط یک آبی X با 13 ستاره سفید. کو کلاکس کلان و دیگر گروه های نفرت را تکان داد شورشی پرچم برای چند دهه. گرجستان قرار دادن نبرد آرم برجسته در آن پرچم دولت در سال 1956 طی یک واکنش به جنبش حقوق مدنی. که دولت در حذف نماد از بنر خود در سال 2001.

می سی سی پی در دیوان عالی کشور یافت می شود در سال 2000 زمانی که دولت خود را به روز رسانی قوانین در سال 1906 بخش برخورد با پرچم شامل نمی شد. که به معنای بنر فاقد جایگاه رسمی. این فرماندار دموکرات در سال 2000 رونی Musgrove منصوب کمیسیون برای تصمیم گیری پرچم در آینده است. آن برگزار شد جلسات در سراسر کشور است که رشد زشت به مردم فریاد زد: در هر یک از دیگر در مورد پرچم.

قانونگذاران و سپس تصمیم گرفتند به مجموعه ای از پرچم های طراحی خود را. آنها این موضوع را در سال 2001 در ایالت رای مردم رای به نگه داشتن پرچم.

سابق می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. ویلیام زمستان که در حال حاضر 97 خدمت در جمهوری بیل کلینتون ملی مشورتی هیئت مدیره در مسابقه در 1990s شد و رئیس دانشگاه می سی سی پی پرچم کمیسیون در سال 2000. زمستان گفت: از بین بردن مؤتلفه نماد از بنر "دیر شده است."

"نبرد برای بهتر می سی سی پی پایان با حذف پرچم و ما باید کار را در کنسرت به دیگر تغییرات مثبت به نفع همه مردم ما" گفت: زمستان یک دموکرات بود که فرماندار از سال 1980 تا 84.

دولت دموکراتیک بهداشت ، جرثقیل سیمونز از گرین ویل است که آفریقایی آمریکایی گفت: دولت سزاوار پرچم را به تمام مردم افتخار می کنم.

"امروز یک تاریخ ساخت بعد در ایالت می سی سی پی" سیمونز گفت: همکاران. "بیایید رای امروز برای می سی سی پی فردا."

___

دنبال امیلی Wagster Pettus در توییتر http://twitter.com/EWagsterPettus.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن