صف های طولانی رای گیری مشکلات بی درنگ تحقیقات و کباب از L. A. انتخابات رئیس

لس آنجلس هیئت ناظران در روز سه شنبه دستور داد رسیدگی به شکایات در مورد انتظار طولانی و اختلال در عملکرد تجهیزا

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

لس آنجلس هیئت ناظران در روز سه شنبه دستور داد رسیدگی به شکایات در مورد انتظار طولانی و اختلال در عملکرد تجهیزات است که مانع از رای گیری در بسیاری از نظرسنجی مراکز در طول هفته گذشته اولیه انتخابات.

در جلسه روز سه شنبه ناظران دستور county ارشد انتخابات رسمی دین لوگان به توضیح آنچه آنها به نام "مشکلات جدی" برای رای دهندگان — و آنها را به آدرس قبل از انتخابات عمومی در ماه نوامبر.

آنها نمی گوشت چرخ کرده و کلمات در گفتن لوگان که آنها ناراضی بودند و در رابطه با عملکرد جدید 300 میلیون دلار الکترونیکی سیستم رای گیری که دفتر خود پرده برداری اولیه.

"ما ساخته شده آن را کمتر در دسترس برای مردم در روز انتخابات. ما ساخته شده آن کمتر راحت است. ما ساخته شده آن کمتر مطلوب برای رای دادن گفت:" سرپرست جانیس هان که حرکت باعث شنوایی. "من متاسفم که می گویند من از دست رفته اعتماد به نفس, و من می دانم عمومی دهکدهای از دست داد اعتماد به نفس. ما باید برای حل این مشکل است."

تبلیغات

لوگان که در بیش از دهه در کار دارای اب و هوای مجادلات بدون چنین یک توبیخ از سرپرستان عذرخواهی برای این مشکلات است که رای دهندگان با تجربه اما ایستاده بود توسط خود توسعه چشم انداز برای یک سیستم رای گیری جدید.

"من می شنوم شما و من می شنوم صدای ما رای دهندگان و از نظر سنجی ما کارگران است. آن بود که اجرای ما امیدوار بودند. من متاسفم که من و عذر خواهی" لوگان گفت. "من هم قبول و به طور جدی مسئولیت من برای پرداختن به این مسائل است."

سیستم جدید تایید شده توسط دولت الکس پدیللا و تا حدودی باعث تغییر در کالیفرنیا قانون بازرسی و نگهداری این رای گیری تجربه در L. A. شهرستان scrapping سنتی حوزه های رای گیری مکان به نفع کمتر اما بیشتر انعطاف پذیر رای مراکز.

Seated center, Supervisor Kathryn Barger listens to testimony during a Board of Supervisors meeting where Los Angeles County elections chief Dean Logan testified Tuesday.

نشسته, مرکز, سرپرست کاترین Barger گوش به شهادت طول یک هیئت ناظران دیدار که در لس آنجلس انتخابات رئیس Dean لوگان شهادت سه شنبه.

(کنت نیشیمورا/کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

این شهرستان نیز به تصویب رسید الکترونیکی جدید رای گیری فهرست اسامی اجازه می دهد انتخابات کارگران به چاپ سفارشی برگه های رای بدون در نظر گرفتن رای گیری محل و جدید سفارشی ساخته شده رای گیری مارک دستگاه در نظر گرفته شده را به پای صندوق رای آسان تر و در دسترس تر.

هم تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا بیشتر رای دهندگان به بازیگران برگه های رای در اوایل یا در هر یک از نزدیک به 1000 رای مراکز و یا از طریق پست. اما تعداد قابل توجهی از رای دهندگان هنوز تصمیم در یک فرد با تجربه, تشدید تاخیر در میان فنی و نیروی انسانی خود برسد.

لوگان در روز سه شنبه اذعان کرد وجود مشکلات فنی که منجر به سرخوردگی و تاخیر اما همچنین با اشاره به مشکلات محل برخی از مراکز رای که بیش از حد کوچک برای رسیدگی له از رای دهندگان.

"من فکر نمی کنم پاسخ به این," او اضافه شده است. "من فکر می کنم پاسخ این است که به حق آن را دریافت."

ناظران رای دادند به اتفاق آرا به بررسی "مشکلات جدی" برخی از رای دهندگان مواجه می شوند.

در حرکت سرپرستان نگرانی در مورد بیش از حد صبر کنید بار ها و مسائل مربوط به چک کردن در در انتخابات و اینکه آیا رای مراکز به اندازه کافی کارکنان و تا به حال به اندازه کافی کار تجهیزات.

"این واقعا مهم است که بدانید کیفیت ما دستگاه های رای گیری گفت:" سرپرست هیلدا سولیس که همچنین به نام برای بیشتر پشتیبانی از زبان های خارجی نظرسنجی در میان کارگران است.

ناظران همچنین سوال چرا 17,000 رای دهندگان را دریافت نکرده درخواست خود را به ایمیل آراء در زمان — و به همین دلیل برخی به اشتباه حذف یک سوال در اندازه گیری FD که اعطا کمک های مالی بیشتر به این شهرستان آتش نشانی.

تبلیغات

Voters in L.A. County used new equipment during last week’s primary election.

رای دهندگان در L. A. شهرستان استفاده می شود تجهیزات جدید در طول هفته گذشته اولیه انتخابات.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

حرکت خود را در تماس های لوگان کار با دولت های انتخاباتی, به گزارش به هیئت مدیره ظرف 45 روز در "اقدامات اصلاحی" برای اطمینان از مشکلات مشابه نمی رخ می دهد در ماه نوامبر هنگامی که بسیاری از مردم به احتمال زیاد برای رای دادن.

شهرستان اجرایی نیز دستور داده شده است به استخدام یک مشاور مستقل برای بررسی مشکلات و به "اعتبار" هر گونه اقدام و طرح ارائه شده توسط لوگان ،

روز دوشنبه لوگان دفتر منتشر شده یک لیست از مراکز رای گیری و تعداد رای مارک دستگاه ها و رای دهندگان-مراجعه به ماشین آلات مستقر به هر. داده ها در لیست فاش گسترده اختلاف در ظرفیت در مراکز سراسر شهرستان.

رای مراکز تا به حال به طور متوسط حدود 20 رای مارک دستگاه. اما بیش از 140 تا به حال تنها پنج دستگاه — به طور بالقوه یک منبع تنگناها گزارش شده توسط رای دهندگان اوليه روز است.

لوگان گفت: همچنین ممکن است overestimated چگونه بسیاری از رای دهندگان خواهد با استفاده از تمدید دوره به رأی گیری زود است.

در ژوئن 2016 اولیه انتخابات به عنوان مثال وجود دارد 4,500 حوزه و حوزه های رأی گیری در 2,800 مدارس و کلیساها و دیگر شبه امکانات عمومی در سراسر شهرستان.

هفته گذشته انتخابات مقدماتی شامل فقط 970 رای مراکز هر چند کسانی که در مکان های باز مانده تا زمانی که 11 روز به کاهش له از رای دهندگان. هنوز تنها در حدود 250000 نفر از حدود 2.1 میلیون برگه های رای ریخته شد زود توسط رای دهندگان که به این مراکز.

تبلیغات

هر دو سیستم کامپیوتری جدید مشکلات تجربه شده در روز های اولیه و رای دهندگان نیز شکایت در مورد ماشین آلات و نظرسنجی کتاب شکست و یا به طور کلی سردرگمی در مورد هر دو.

میچ بهشت یک نویسنده و معلم که رای در برککتن ابتدایی در لس آنجلس گفت: یک نمودار در مورد چگونه به استفاده از ماشین رای گیری گمراه کننده بود. او گفت که او تقریبا شکست خورده به بازیگران رای خود را به درستی چرا که او را فراموش کرده و برای انتخاب نهایی را فشار دهید.

"است که یک نمودار برای محرومیت او گفت:" از دستورالعمل حذف. "اگر شما قرار داده است که چیزی در آن وجود دارد و همین حالا با فشار دکمه شما نه رای دادند."

اما با وجود این به ظاهر گسترده مشکلات گزارش شده توسط رای دهندگان انتخابات مقامات و مشاهده این بار یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که بسیاری از رای دهندگان چپ مراحل داشتن یک تجربه مثبت با سیستم.

خروج نظرسنجی توسط Loyola Marymount University of 3,500 رای دهندگان در به طور تصادفی انتخاب شده 50 رای مراکز در بر داشت که نزدیک به 90 درصد از رای دهندگان گفت: تجربه خود را "عالی" یا "خوب است." و حدود 75 ٪ از پاسخ دهندگان گفت: رای گیری جدید تکنولوژی "بسیار ساده تر" یا "کمی ساده تر" نسبت به انتخابات قبلی است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که حدود 20 درصد گفت: آنها صرف حداقل 20 دقیقه یا بیشتر در یک مرکز رای.

"کل این روایت است که رای گیری مرکز مدل کار نمی کند یا این که آن ناموفق بود یا این که همه در انتظار این مسخره صف های طولانی فقط درست نیست" گفت: Brianne Gilbert, دستیار مدیر در این مرکز برای مطالعه لس آنجلس. "ما قطعا نمی گویم که همه چیز کامل بود —وجود دارد اتاق را برای بهبود — اما به طور کلی همه چیز موفق بودند."

این نظرسنجی که انجام شده توسط دانشجو محققان را سرکوب نگرانی از سرپرستان.

"ما مقدار زیادی از کار را به انجام" گفت: سرپرست کاترین Barger. "در حال حاضر و در ماه نوامبر ما باید برای بازگرداندن اعتماد به نفس به طوری که مردم می دانند ما این را جدی بگیرد و آن را به اتفاق می افتد دوباره."

شنبه شنوایی می آید به عنوان لوگان را همچنان جدول بندی ایمیل و موقت برگه های رای از 3 مارس اولیه انتخابات پیش از صدور گواهینامه رسمی, برنامه ریزی برای, مارس 27. از روز شنبه برخی از 493,000 آرا باقی مانده uncounted — از 675,000 در روز جمعه.

لوگان دفتر تاکید کرد که روند تایید و شمارش اواخر پس از رسیدن برگه های رای است و ربطی به تاخیر برخی از رای دهندگان با تجربه در روز انتخابات. طولانی نامزدها برنامه پیش بینی شده بود.

بسیاری از رای توسط پست الکترونیکی رای گیری, برای مثال, شد, بازیگران در مراکز رای رها کردن جعبه و از طریق پست در روز انتخابات. کسانی که رای گیری نیاز به تایید امضا و آماده سازی قبل از نامزدها لوگان گفته است.

همچنین هزاران نفر از رای ثبت موقت و یا تحت مشروط رای دهندگان ثبت نام است که باید بررسی شود.

کلید میان کسانی که برجسته مسابقات است که این مسابقه برای دادستان منطقه در آن وقت جکی Lacey همچنان نزدیک به جلوگیری از انتخابات.

نتیجه شدت مورد بحث و مجادله 2nd District سرپرست مسابقه نیز تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است حل و فصل شده است که در آن L. A. عضو شورای شهر گیاه Wesson و دولت از سوی دیگر ، هالی میچل به نظر می رسد به رهبری به یک رواناب در حالی که در حال حاضر پیشرو بیش از سابق عضو شورای شهر Jan پری.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب