زندگی از دست رفته: دکتر تدریس یک نسل از پزشکان

رم - هر اکتبر در جشن روز سنت حامی پزشکان دکتر روبرتو استلا خواهد برگزاری یک مراسم ساده در یک کلیسای کوچک در شم

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

رم - هر اکتبر در جشن روز سنت حامی پزشکان دکتر روبرتو استلا خواهد برگزاری یک مراسم ساده در یک کلیسای کوچک در شمال ایتالیا به افتخار پزشکان ایتالیایی که مرده بود که در آن سال در خط سرویس است.

به عنوان یک عضو کلیدی بدن حاکم از ایتالیا پزشکان عمومی استلا گرامی سنت در معبد Duno و دعوت همکاران از سراسر کشور برای حضور در.

در این سال به احتمال زیاد خواهد شد استلا که مفتخر است در نمازخانه.

____

یادداشت سردبیر: این بخشی از یک سری در حال انجام از داستان به یاد کسانی که فوت کرده اند از coronavirus در سراسر جهان است.

____

یک دکتر و معلم است که تربیت یک نسل از پزشکان خانواده در لومباردی استلا در حال حاضر اشغال محل حادثه تمایز در این بیماری همه گیر در ایتالیا: اولین نام در لیست از بیش از 150 MDs که درگذشت در COVID-19 بحران است.

او نگه داشته و دیدن بیماران حتی پس از ماسک محافظ زد.

استلا مارس 11 مرگ شوکه, ایتالیایی, پزشکی شرط چنین است که او eulogized به صورت زنده از تلویزیون ملی پخش در طول شبانه مدنی حفاظت از جلسه. اما بیشتر از همکارانش کشته شده اند, آن را نیز به نماد گرفتاری های ایتالیا پزشکان خانواده بودند که تا حد زیادی به سمت چپ خود به خود تمایل به موج اول COVID-19 بيمار در خانه به عنوان بیمارستان ها پر شده است.

"آن را مانند کاپیتان پزشکان شد آمار گفت:" او دوست دیرین و همکار الساندرو کلمبو.

لومباردی خانواده پزشکان باید اظهار تاسف کرد که آنها تا به حال تقریبا هیچ اطلاعات بالینی برای رفتن بر روی و یا دستورالعمل ها را به می دانم که زمانی که به اعتراف بیماران بسیار کمتر امکان دسترسی به تجهیزات حفاظتی که پرسنل بیمارستان بود.

استلا, 67, شکایت هنگامی که ماسک زد — او فقط با آن کلمبو گفت: — اما مرگ او گرفته شده با این وجود بر اهمیت فراتر از از دست دادن یک پدر و همکار. آن آمده است به بهگزارش ویروس' تلفات وحشتناک در پرسنل پزشکی, 20,000 از آنها تبدیل شده اند آلوده در ایتالیا.

"من درک که همکاران من انجام داد چگونه این تهدید است که ما چگونه آسیب پذیر ما تمام شد گفت:" دکتر لورا Turetta یکی از استلا دانشجویان سابق در لومباردی آکادمی که در آن پزشکان عمومی ، "متاسفانه او برای اولین بار در یک سری طولانی است."

استلا یک غول از یک مرد. قد بلند و خوش بنیه او فرمان توجه هنگامی که او راه می رفت به اتاق. او شناخته شده به عنوان یک اصلاح طلب اختصاص داده شده به دانش آموزان خود را به نگه داشتن در ایتالیا تمرین GPs تا به روز در آخرین تحقیقات.

آخرین دوره او سازمان یافته بود, رایگان, یادگیری الکترونیکی, دوره های COVID-19 باز به همه پزشکان ایتالیایی. بیش از 35 ، 000 امضا کردند.

"آخرین باری که من او را دیدم او خیلی افتخار این دوره گفت:" دکتر جیووانی لئونی سر از ونیز پزشکان انجمن.

استلا می دانستند که اهمیت حرکات کوچک مانند آرام شست او به Turetta پس از او با موفقیت دفاع از پایان نامه خود. او هنوز تصویری از لحظه, و تماشای آن را هر طوری که اغلب. او می گوید: او مدل خانواده او عمل خود را.

"او نمی مانند عنوان" پزشک عمومی " به دلیل آن را تقریبا تضعیف نقش ما که در واقعیت این است که 360 درجه در مدیریت بیمار و خانواده," او گفت:.

کلمبو گفت: او در آخرین صحبت به استلا در شب پنج شنبه 5 مارس. استلا در خانه بود در بوستو آرسیتسیو خسته و می خواستم برای رفتن به رختخواب. اما او مطمئن کلمبو او بیمار نیست. روز بعد او را به بیمارستان رفت. در مارس 11, او مرده بود.

"من به تلخی گریستم," دکتر گفت: Gianluigi Spata سر لمباردی منطقه ای پزشکان انجمن بود که در بیمارستان دیگری در آن زمان در اکسیژن پس از عقد قرارداد COVID-19 خود را.

استلا انجام خدمت سربازی خود را در ارتش کوه پیاده نظام سپاه, شناخته شده به عنوان Alpini و استفاده می شود به شوخی که زمانی که همه چیز را سخت در کار است که او می تواند آن را اداره کند چرا که او موفق به انجام خود را Alpino کوله پشتی. زمانی که قدرتمند 6.9 ریشتری زلزله پهن بزرگ عصری جنوب ایتالیا در سال 1980 به قتل بیش از 2700 نفر استلا پیوست و در تلاش برای نجات به عنوان یک داوطلب Alpino طبیب.

او یک خواننده و نوازنده گیتار که دوست جدیدترین ابزارهای با تکنولوژی. زمانی که او بود با تاخیر در رم در یک جلسه او را با عجله خانه را به پسر خود را به والیبال تمرین.

کلمبو گفت: چه غم انگیز و در عین حال فوق العاده ای بود که اصلاحات استلا مبارزه برای بهبود پزشکی در لومباردی شد در حال اجرا از ضرورت و به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

وی با ذکر این تصمیم از یک روز به بعد اجازه دهید به, جوان, جدید پزشکان در بیمارستان ها که در گذشته چنین در کار آموزش بود موضوع را به در دسترس بودن از دانشگاه کمک هزینه تحصیلی است. پس از وقوع انفجار و ایتالیا زد به کمبود پزشکان, دولت لغو آزمون دولتی برای پزشکان تازه فارغ التحصیل. در عرض چند روز در این منطقه اساسا تجدید سازمان لمباردی بیمارستان به توجیه و توزیع مراقبت از آن نیاز نیست که از آن بهره مند برخی از منافع قدرتمند.

استلا در حال صرف سال مبارزه برای اصلاحات چنین تنها برای اجرا به موانع و مقاومت کلمبو گفت.

"حیف از آن شرم آور است که او را از دیدن تغییراتی که اتفاق می افتد در حال حاضر" کلمبو گفت. "معجزه که روبرتو مبارزه برای برای سنین امکان پذیر شد به عنوان به زودی به عنوان او درگذشت."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن