لیتل ریچارد " پادشاه و ملکه راک اند رول مرده در 87

بزرگنمایی این تصویر خواننده ریچارد ساخت نشانه صلح و پوشیدن لباسهای عجیب و غریب لباس به عنوان او آماد

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

خواننده ریچارد ساخت نشانه صلح و پوشیدن لباسهای عجیب و غریب لباس به عنوان او آماده برای انجام در ورزشگاه ومبلی, 1972. (عکس توسط رزماری متیوز/کیستون امکانات/گتی ایماژ) رزماری متیوز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رزماری متیوز/گتی ایماژ

ریچارد خود توصیف "پادشاه و ملکه" راک اند رول و یک آستین ، بر هر کس از دیوید بووی به شاهزاده درگذشت شنبه. او 87 سال است.

مرگ او اعلام شد و خود را official Facebook page و همچنین به عنوان توسط پسرش دنی جونز Aud که تایید این خبر برای اولین بار به سنگ نورد.

با وحشی بازی پیانو growling و انجیل-قوی خواننده کلوچه آرایش و لباس های عجیب و غریب کمی ریچارد پاره کردن موانع شروع در 1950s. که نیست feat کوچک است برای هر هنرمند — اجازه دهید به تنهایی یک همجنسگرا مرد که در جنوب.

او یک نیروی طبیعت که احترام بسیاری از نوازندگان او با الهام از اوتیس ردینگ به اواخر شاهزاده و مایکل جکسون. همسالان خود جیمز براون و اوتیس ردینگ بت او است. جیمی هندریکس که پس از بازی در لیتل ریچارد گروه گفت که او می خواست گیتار خود را به صدا مانند ریچارد صدای. اواخر دیوید بووی بود 9 سال از زمانی که او برای اولین بار دیدم ریچارد در یک فیلم. "اگر آن را تا به حال شده است برای او من احتمالا نمی خواهد که به موسیقی" بووی گفت: اجرای ترانه سرا مجله در سال 2003.

لیتل ریچارد و بی پروا چاخان در همه چیز او: فیلم Down and Out In Beverly Hills, موسیقی برای کودکان و آگهی های بازرگانی. اما بالاتر از همه, او یکی از پیشگامان راک اند رول, مخلوط کردن, انجیل, کشور, واریته و بلوز به چیزی تمام خود را.

YouTube

ریچارد متولد شد ریچارد Wayne Aud در دسامبر. در 5 سال 1932 در Macon, Ga. او یکی از 12 خواهر و برادر. پدر او یک آجر میسون یک فروشنده مشروب قاچاق و در نهایت یک صاحب کلوپ شبانه. هنگامی که ریچارد 19 پدرش به ضرب گلوله کشته شد به مرگ در خارج از باشگاه خود را: چارلز Aud درگذشت Feb. 15, 1952.

ریچارد گفت: NPR صبح Edition در سال 1984 که مکن شد "یک گل آلود شهر کوچک."

"مقدار زیادی از گل و لای و بسیاری از گاوها و بسیاری از جوجه ها و بسیاری از خوک" او به یاد می آورد. "این یک مکان زیبا شده بود و من آواز همه بالا و پایین خیابان با صدای بلند به عنوان من می توانم. همه hollering در خارج وجود دارد, 'Shut up! خفه شو! شما در حال ساخت بیش از حد سر و صدا!' اما من آواز 'Tutti Frutti' حتی پس از آن. و بازی 'Aa' در پیانو که در آن زمان."

به توسعه سبک خود را کمی ریچارد قرض گرفته شده چند چیز از نوازندگان او را تحسین مانند یک خواننده و پیانیست که رفت به نام Esquerita. Esquerita شد آشکارا همجنسگرا و او را به بالا و با صدای بلند لباس. او همچنین تدریس ریچارد به بازی پیانو.

سپس انجیل خواننده ماریون ویلیامز از آنها کمی ریچارد گفت: او علامت تجاری فریاد است.

YouTube

چارلز سفید, نویسنده مجاز زندگینامه به نام زندگی و زمان کمی ریچاردتوصیف صدای خود را به عنوان "یک آتش کولاک در سراسر قطب شمال زباله. منظورم این است که عمده هر خواننده راک سعی در کپی از صدای او."

در 1950s صنعت موسیقی — مانند بسیار دیگری در امریکا — تفکیک شد.

"در آن زمان سیاه و سوابق در نظر گرفته شد مسابقه سوابق" ریچارد گفت: صبح Edition. "و سیاه پرونده بود در ایستگاه های سفید در آن زمان است."

سفید هنرمندان مانند Pat Boone اغلب به ثمر رساند big hits با پوشش کمی ریچارد آهنگ. و ریچارد ادعا کرد که او را نمی بینم "سکه" از برخی از آن را پوشش می دهد.

YouTube

"من شده است با ضربه زدن به آنها را نمی خواهد به من اجازه در آمده است," او گفت:. "من در حفظ و آینده را تلاش دوباره آن را. ندارم هیچ چیز نیست. در حالی که من لغزش و لغزش آنها شد نگه داشتن و پنهان کردن — قرار دادن پول خود را در ناشناخته بانک ها."

در نهایت لیتل ریچارد را به مقدار زیادی از پول را از او ضبط فیلم و حضور در تلویزیون. او جهان سفر کرد. او در بسیاری از راه های یک زندگی آیکون بود که هر دو مورد احترام و تمسخر.

YouTube

ریچارد یک مرد از افراط و تفریط: یک ستاره پاپ و عمیقا مذهبی فرد شناخته شده برای حمل کتاب مقدس خود را در همه جا و نقل قول از آن اغلب. وجود دارد در طول دوره کار خود را زمانی که او در سمت چپ نشان می دهد کسب و کار در دسترس نباشد به موعظه. او اغلب می گفت او می خواست به یک وزیر مثل دیگران در خانواده اش.

1970s, خشن بود برای کمی ریچارد. او از نوشیدن و انجام داروهای روزانه یک عادت بود که او هزینه صدها دلار در روز است.

"من فقط شروع به سقوط. من شروع به غرق شدن گفت:" NPR. "من فقط شروع به گرفتن خارج از آن. من نمی خواهم به من درگیری. من نمی خواهم به انجام هر کاری اما فقط حزب دلچسب."

برادر کوچکترش درگذشت در اطراف این زمان دو نفر از دوستان خود کشته شدند.

"و سپس به من گفت:" خوب خدا در تلاش است به من چیزی بگویید.' سپس فکر کردم به من آمد: "چه باید به او سود اگر او باید به دست آوردن تمام جهان و از دست دادن روح خود را?' یا " چه باید انسان به خدا در ازای یک روح؟' و من تصمیم گرفتم من زندگی من به خدا."

YouTube

آن زمان کسی مثل ریچارد — بی باک مجری و استعداد نوازنده — به حرکت موسیقی آمریکا رو به جلو است. او دوست داشت به مردم به یاد او "معمار" راک اند رول است. او نمی ساخت موسیقی های خود را, اما او یکی از اصلی ترین طراحان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب