گوش زندگی می کنند: دیوان عالی کشور استدلال Begin دوشنبه

بزرگنمایی این تصویر دادگاه عالی آزاد صوتی زندگی می کنند و از آن شفاهی برای اولین بار این جلسه آغاز و

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دادگاه عالی آزاد صوتی زندگی می کنند و از آن شفاهی برای اولین بار این جلسه آغاز و تا روز دوشنبه. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

دیوان عالی کشور است, شنیدن شفاهی از راه دور برای دو هفته آینده و برای اولین بار در تاریخ های صوتی در دسترس خواهد بود, زندگی می کنند, به مردم است. استدلال شامل موارد بالا مشخصات در مورد تولد, کنترل دسترسی, آزادی مذهبی, کالج انتخاباتی و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی.

آنها به جای برنامه ریزی شده در روز چهارشنبه و در هفته 4 مه و مه 11, آغاز و در ساعت 10 صبح و در هر روز. شما می توانید گوش دادن به تمام این موارد در اینجا:

برای هر مورد هر دو طرف باید به همان مقدار از زمان. هر طرف را دو دقیقه بدون وقفه استدلال در آغاز. پس از آن هر یک از عدالت شده است دو دقیقه اختصاص داده شده برای بازجویی با سوالات بیشتر مجاز در صورت وجود زمان باقی مانده در پایان دور اول. هر طرف در مجموع از 30 دقیقه.

قضات صحبت خواهد کرد منظور از ارشد: پس از قاضی جان رابرتز از آن خواهد شد قضات کلارنس توماس, اموزش Bader Ginsburg, Stephen Breyer, ساموئل Alito, Sonia Sotomayor النا کاگان نیل Gorsuch و برت Kavanaugh.

در اینجا مختصر و مفید از این موارد:

دوشنبه, مه 4: Booking.com علامت تجاری

10 a. m. ET: ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر v. Booking.com B. V.
شرایط عمومی نمی تواند علامت تجاری, اما Booking.com می خواهد به علامت تجاری نام خود را. این مورد در مورد اینکه آیا شرایط عمومی می تواند تبدیل به حفاظت علائم تجاری توسط علاوه بر این از یک generic ".com" دامنه.

سهشنبه, مه 5: کمک برای برنامه HIV

10.m.. ET: USAID v. داد برای باز کردن جامعه بین المللی
پیچ و تاب های جدید در مورد. در سال 2013 قضات گفت: دولت تا به حال نقض متمم اول قانون اساسی با ساخت بودجه برای ایالات متحده غیر انتفاعی مشروط بر آن دسته از سازمان های غیر انتفاعی trumpeting سیاست دولت در مسائل کلیدی است. مورد بازگشته است اما این بار این سوال قبل از دادگاه این است که آیا این خلاف قانون اساسی است اگر دولت باعث می شود بودجه مشروط خارجی مبتنی بر وابسته از همان کسانی که ایالات متحده در سازمان های غیر انتفاعی.

چهار شنبه, مه 6: تولد کنترل دسترسی و Robocalls

10 a. m. ET: خواهر کوچک فقیر v. پنسیلوانیا تثبیت با مغلوب ساختن پیشی جستن v. پنسیلوانیا
این دادگاه در نظر گرفته و مغلوب ساختن پیشی جستن در اداره حکومت است که اجازه می دهد تا کارفرمایان با مذهبی یا اخلاقی اعتراض به کنترل تولد برای محدود کردن کارکنان خود را دسترسی به کنترل تولد تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه.

11 a. m. ET: بر v. انجمن آمریکایی از مشاوران سیاسی
در سال 1991 کنگره با تصویب قانون ممنوع است که اکثر robocalls. در 2015, کنگره ایجاد یک استثنا برای دولت جمع آوری بدهی. گروه های سیاسی که می خواهید به استفاده از robocalls به جمع آوری پول و به نوبه خود از رای دهندگان در حال به چالش کشیدن به عنوان یک تخلف از متمم اول قانون اساسی حق آزادی بیان.

چهار شنبه, مارس 11: بومیان آمریکا, زمین و آزادی مذهبی

10 a. m. ET: McGirt v. اوکلاهما
در سطح این مورد در مورد اینکه آیا متحده مانند اوکلاهما می تواند تحت تعقیب قرار دادن اعضای قبایل بومی آمریکا برای ارتکاب جرم در مرزهای تاریخی قبایل زمین. اما این مفاهیم برای قدرت دولت بیش از هزاران مایل از زمین در اوکلاهما که به لحاظ تاریخی متعلق به Creek, Cherokee, Seminole, Chickasaw و چاکتو قبایل.

11 a. m. ET: بانوی ما از گوادالوپ مدرسه v. Morrissey-Berru تثبیت با سنت جیمز مدرسه v. Biel
یک آزادی مذهب مورد آزمایش است که آیا وضع معلمان در مدارس محدود حفاظت شده توسط قوانین فدرال جلوگیری از تبعیض بر اساس نژاد و جنسیت و سن و ناتوانی; و یا اینکه آیا به عنوان مدارس در اینجا حفظ خود وضع معلمان معاف از حفاظت از این قوانین است. این پرونده دارای پیامدهای بالقوه برای میلیون ها نفر از آمریکایی های شاغل نه تنها با محدود مدارس بلکه مذهبی بيمارستان های وابسته به سازمان های خیریه و دانشگاه.

سهشنبه, مه 12: مغلوب ساختن پیشی جستن امور مالی

10 a. m. ET: مغلوب ساختن پیشی جستن v. Ncmec تثبیت با مغلوب ساختن پیشی جستن v. Deutsche Bank AG; تهمت v. ونس
این موارد شامل احضاریه برای برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از ریاست جمهوری سوابق مالی. دو تثبیت موارد — مغلوب ساختن پیشی جستن v. Ncmec و تهمت v. دویچه بانک — بپرسید که آیا کنگره این قدرت را به حکم رئیس جمهور سوابق شخصی به جز در طول یک استیضاح اقدام; تهمت v. ونس آدرس نیویورک هیئت منصفه حکم برای همان کسانی که سوابق در این دوره از تحقیقات جنایی.

جمعه, مارس 13: Faithless انتخاب کنندگان

10 a. m. ET: Chiafalo v. واشنگتن; کلرادو وزارت امور خارجه v. باکا
هر دو مورد شامل به اصطلاح faithless انتخاب کنندگان — کالج انتخاباتی نمایندگان که موفق به رای دادن برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد آنها متعهد به حمایت از. در مسئله این است که آیا متحده می تواند مجازات و یا حذف چنین انتخاب کنندگان به منظور اطمینان حاصل شود که دولت را انتخاب کنندگان با دقت به نمایندگی از دولت رای بدهند.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب