امید به زندگی اندکی افزایش یافت و در سال 2018 به عنوان دارو مصرف بیش از حد مرگ و میر کاهش یافت و

بزرگنمایی این تصویر نرخ مرگ و میر در ایالات متحده کاهش یافته و امید به زندگی اندکی چشم انداز مثبت در

توسط MINERALNEWS در 10 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

نرخ مرگ و میر در ایالات متحده کاهش یافته و امید به زندگی اندکی چشم انداز مثبت در سال 2018 در حالی که مواد مخدر مصرف بیش از حد مرگ و میر کاهش یافته و برای اولین بار پس از 1990s شروع شد. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

برای اولین بار پس از سال 2014 نرخ مرگ و میر در ایالات متحده کاهش یافته و امید به زندگی نشان داد متوسط چشم انداز مثبت با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده در دو گزارش روز شنبه توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

امید به زندگی در بدو تولد در سال 2018 شد 78.7 سال 0.1 سال بیش از سال قبل است.

این ممکن است به نظر می رسد مانند یک افزایش کوچک اما برای جمعیت حدود 350 میلیون تغییر نشان دهنده بهبود در زندگی بسیاری از مردم می گوید: CDC باب اندرسون رئیس آمار مرگ و میر شعبه در CDC مرکز ملی آمار سلامت که نظارت بر گزارش های جدید.

"که بسیاری از افرادی که ... اجتناب مرگ زودرس," او می گوید.

طول عمر متوسط یک آمریکایی افزایش یافته است برای دهه ها به 78.9 در سال 2014. اما آن را در زمان یک شیب در سال 2015 برگزار ثابت در سال 2016 و غوطه ور دوباره در سال 2017, تا حد زیادی رانده تند رشد در مصرف بیش از حد مواد مخدر و خودکشی مرگ و میر.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

بهبود اخیر رانده شد کاهش در نرخ مرگ و میر از شش نفر از 10 علت عمده مرگ از جمله 2.2% کاهش در مرگ ناشی از سرطان (قسمت مداوم روند نزولی از سال 1990s) و 2.8% کاهش در مرگ و میر ناشی از صدمات غیر عمدی که شامل مواد مخدر استعمال بیش از حد.

شماره جدید نشان می دهد که در سال 2018 وجود دارد 4.1 درصد کمتر از مصرف بیش از حد مواد مخدر و میر در سال 2017, عمدتا در مرگ و میر مربوط به طبیعی و نیمه مصنوعی و مواد مخدر. که "شامل مواد مخدر مانند اکسی کدون که معمولا با نسخه پزشک در دسترس می گوید:" اندرسون. "ما [نیز] شاهد کاهش مرگ و میر مربوط به متادون و حتی ... هروئین."

این خبر خوبی است, می گوید دکتر دانیل Ciccarone یک استاد پزشکی و اعتیاد محقق در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. "این واقعا اولین تغییر مثبت است که ما دیده ایم در 20 سال روند مصرف بیش از حد مواد مخدر و میر."

به عنوان گزارش جدید نشان می دهد مصرف بیش از حد مواد مخدر و میر افزایش یافته بود و هر سال از سال 1999 تا سال 2018 است.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

"من فکر می کنم این اعداد نشان می دهد که برخی از اخبار مثبت است شروع به بیرون آمدن از بسیاری از تلاش و سعی کنید به ساقه جزر و مد در مصرف بیش از حد" می گوید: کاترین McHugh یک روانشناس در مک کلین روانپزشکی بیمارستان و دانشگاه هاروارد.

اين تلاش ها شامل بهبود دسترسی به درمان برای استفاده از مواد مخدر اختلال و دسترسی به مصرف بیش از حد نجات او اشاره می کند.

اما داده های جدید "نیاز به تفسیر می شود با نهایت احتیاط" او می گوید. "من فکر نمی کنم ما می توانیم این تفسیر به عنوان یک پیروزی بر یک سال است."

پس از همه, بیش از 67,000 مردم هنوز هم درگذشت از استعمال بیش از حد مواد مخدر در سال 2018 می گوید: McHugh. که "هنوز هم فوق العاده بالا و تعداد مرگ و میر."

او می افزاید: کاهش مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر نبود مدرسه در سراسر کشور است. چهارده ایالت و منطقه کلمبیا نشان داد که کاهش در حالی که پنج متحده — کالیفرنیا, دلاور, Missouri, نیوجرسی و کارولینای جنوبی — شاهد افزایش و کشورهای دیگر تغییر نمی کند به طور قابل توجهی.

"این مسئله ای است که دارای متنوع منطقه ای از همان ابتدا می گوید:" McHugh.

همچنین بهبود در مصرف بیش از حد مواد مخدر و میر "می تواند در یک سال وقفه در ادامه روند می گوید:" Ciccarone.

مشکل جدید اعتیاد به روند ظهور

او همچنین با اشاره به جدی تر داده ها در گزارش جدید — ادامه افزایش در مرگ و میر ناشی از دیگر مواد مخدر به خصوص مواد مخدر مصنوعی مانند فنتانیل بلکه محرک مانند کوکائین و مت آمفتامین.

نرخ مرگ و میر مربوط به مواد مخدر مصنوعی (به جز متادون) با 10 درصد افزایش بین 2017 و 2018 با توجه به گزارش جدید. نرخ مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد شامل کوکائین افزایش به طور متوسط 27 درصد در هر سال از سال 2012 تا سال 2018 است. نرخ مرگ و میر مربوط به محرک مانند متامفتامین نیز افزایش یافته است به طور متوسط 30 ٪ در سال در طول آن دوره زمانی است.

"شایان ذکر است که در بسیاری از موارد کسانی که محرک هستند و در ترکیب با مواد مخدر" یادداشت اندرسون. "پس از آن نسبتا شایع برای دیدن فنتانيل و متامفتامین یا فنتانيل و کوکائین با هم مخلوط می شوند."

استفاده از ترکیبی از مواد مخدر افزایش یافته است و در طول زمان ، "ما به نظر می رسد که نوعی معامله یک مجموعه ای از داروهای دیگر است."

Ciccarone خواستار این روند نگران کننده به "موج چهارم از مصرف بحران" پس از اولین موج سوخت قرص تجویزی موج دوم از هروئین و سوم شروع در سال 2014 از سنتتیک مانند فنتانيل.

این ترکیبات مواد مخدر باعث اعتیاد یک مشکل سخت تر برای مقابله با او می گوید. "بحران عمیق تر به دلیل پلی-مواد مخدر پدیده است."

McHugh موافق است. "اگر ما را نادیده گرفت که بخشی از این بحران ما می رویم به دیدن این اعداد احتمالا حرکت در جهت" او می گوید.

مقابله با این کار باید یک نگاه جدی در حوزه پیشگیری تلاش.

"ما باید به حرکت به دور از این درک است که ما فقط در حال رفتن برای درمان آن به عنوان یک منبع جانبی پدیده" Ciccarone می گوید. "به عنوان 'بیایید توقف مصرف قرص اجازه توقف بیش از حد تجویز.' "

در عوض ما نیز باید به آدرس چه رانندگی تقاضا برای این مواد مخدر در جوامع, او می گوید.

"وجود دارد مقدار زیادی از, اجتماعی, اقتصادی, روحانی, ناامیدی در این کشور می گوید:" Ciccarone. "و چون ما جنبهی که پدیده های ما تحت قدردانی دارد که از یک طرف تقاضا برای مشکل مواد مخدر مصرف است."

پرداختن که ناامیدی او می گوید کلیدی خواهد بود برای جلوگیری از بیشتر مردم از روي آوردن به مواد مخدر در وهله اول.

نرخ خودکشی هنوز هم افزایش یابد اما آهسته تر

در میان دیگر علل مرگ و داده های جدید نیز نشان داد که 1.4 درصد افزایش خودکشی مرگ و میر نرخ بین 2017 2018. "این متاسفانه مطابق با سال های گذشته می گوید:" جری نی های پیشگیری از خودکشی و کارشناس ارشد معاون رئیس جمهور برای عمل رهبری در آموزش مرکز مطالعات و توسعه غیر proft سازمان است. "ما دیده ایم تدریجی شیب در خودکشی مرگ و میر ناشی از حدود 2000 تا حال حاضر است."

اما او همچنین می بیند با روشنایی ضعیف تابیدن از امید در شماره جدید — میزان افزایش مرگ و میر ناشی از خودکشی کرده بود آهسته. آن را "به طور قابل توجهی پایین تر از 4.4 درصد افزایش دیدیم که از سال 2016 تا 2017," او می گوید.

او می گوید این تغییر به احتمال زیاد نشان دهنده اثرات انباشته سال از تلاش های پیشگیری از خودکشی. که شامل داشتن یک استراتژی ملی برای پیشگیری از خودکشی یک خودکشی ملی خط برای مردم در بحران خودکشی, آموزش کارگران بهداشت و درمان در بیمارستان ها و کلینیک ها در پیشگیری از خودکشی و بودجه برای پیشگیری تلاش و ذهنی دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای جوانان است.

اگر شما یا کسی که شما می دانید ممکن است با توجه به خودکشی تماس با ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-8255 (En Español: 1-888-628-9454; ناشنوا و کم شنوا: 1-800-799-4889) یا بحران خط متن از طریق پیام کوتاه خانه به 741741.

"ما [در حال حاضر] آگاهی در ملت ما که خودکشی قابل پیشگیری است نه اجتناب ناپذیر مشکل بهداشت عمومی می گوید:" نی. "و من فکر می کنم ما در حال شروع به دیدن میوه از کار ما. در حال حاضر آن است که آن لحظه ای که ما نیاز به نگه داشتن نور و حفظ سرمایه گذاری های آینده به طوری که افرادی که مبارزه لازم نیست برای انجام این کار در سکوت است."

به طور کلی جدید CDC داده ها نشان می دهد که "ما قطعا نمی تواند ما را پا کردن گاز می گوید:" McHugh. "اگر هر چیزی ما باید به اعمال فشار سخت تر در بهداشت عمومی [جبهه] و سعی کنید برای ادامه به پیشرفت است."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن