رهبری تیم اسکات, حمله داعش شروع به تهیه پیش نویس خود را پلیس طرح اصلاحات

بزرگنمایی این تصویر سناتور. Tim Scott, R-S. C. عنوان شده است تا یک گروه کاری برای تهیه پیش نویس قانو

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. Tim Scott, R-S. C. عنوان شده است تا یک گروه کاری برای تهیه پیش نویس قانونی پاسخ برای جمهوری خواهان مجلس سنا به مسائل مربوط به تبعیض نژادی است که باید برجسته تر پس از قتل جورج فلوید بود که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل شنود گذاشته, کارولینای جنوبی, سناتور. Tim Scott, اتاق تنهاست خواه سیاه خواه برای قرار دادن با هم یک قانونی بسته پرداختن به این کشور policing سیستم.

این طرح را پاسخ به "آشکار از تبعیض نژادی است که ما دیده ایم در صفحه نمایش کامل روی صفحه تلویزیون ما بیش از دو هفته گذشته به" مک کانل Ky., به خبرنگاران گفت: پس از مذاکرات ناهار به بحث در مورد این موضوع در روز سه شنبه.

این برنامه می آید یک روز پس از دموکرات – با پشتیبانی از بیش از 200 شرکت-حامیان – نورد طرح خود را به تعمیرات اساسی و اجرای قانون ادارات در سراسر کشور است. اسکات به خبرنگاران گفت که او امیدوار است جمهوری خواهان می توانید یک لایحه در مجلس سنا طبقه قبل از خود ژوئیه 4 ،

اسکات گفت: جمهوری خواهان با توجه به, یک پیشنهاد برای افزایش آموزش به تمرکز در د تشدید تاکتیک های است که می تواند موجب کاهش بالقوه برای chokeholds و خطرناک دیگر اشکال از پلیس محدودیت. اما اسکات روشن بود خود را GOP همکاران نمی طرفداران عمده اقلام در دموکراتیک قانون که شامل ممنوعیت از chokeholds و در موارد مربوط به مواد مخدر حکم بدون دست کشیدن حکم. او همچنین با رد اصلاحات از دکترین حقوقی برای پلیس می دانم به عنوان واجد شرایط ایمنی -- یک کلید در ارائه این لایحه پرده برداری توسط دموکرات ها در روز دوشنبه.

کارولینای جنوبی جمهوری گفت: همچنین بحث در مورد آوردن بیشتر ادارات پلیس تحت الزامات گزارش به اف بی آی و وزارت دادگستری. امروز تنها 40 درصد تحت چنین گزارش مورد نیاز است که نیاز به تغییر اسکات گفت.

"ما می خواهم برای دیدن همه سازمان, گزارش, بنابراین ما در حال رفتن به ارائه یا منابع برای آن و یا شاید کاهش کمک های مالی اگر آنها نمی," اسکات گفت.

ایران نیز بحث در مورد راه اندازی یک کمیسیون برای دریافت یک دسته در نگرانی رو به پلیس امروز اسکات اضافه شده است.

این طرح را باعث "ایجاد یک" پلیس ملی کمیسیون,' بررسی, به طوری که ما می تواند کشف کردن بهترین شیوه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در تمام بخش های که ما حداقل کمک های مالی مستقیم و منابع به سمت در که جهت," او گفت:.

اسکات همچنین اشاره کرد که از آن زمان به افزایش بودجه پلیس و دوربین های بدن است که می ایستد در کمتر از 20 میلیون دلار امروز است.

"من می خواهم برای دیدن این تعداد رشد قابل توجهی است," او گفت:.

اسکات گفت که او می تواند در حال توسعه این قانون به عنوان بخشی از یک گروه کاری که شامل جمهوری خواه سنسور. لیندزی گراهام از ایالت کارولینای جنوبی ، بن Sasse نبراسکا, James Lankford اوکلاهما, John Cornyn تگزاس و شلی مور Capito در غرب ویرجینیا است.

اسکات می گوید او در گفتگو با کاخ سفید و گفت که او امیدوار این طرح می تواند برنده جمهور تهمت را پشتیبانی می کند.

"ما در یک مسیر جداگانه ای از کاخ سفید" اسکات گفت. "من شده اند صحبت کردن با مردمی در کاخ سفید در مورد آهنگ که آنها به خوبی من فکر می کنم وجود دارد این است که برخی از همکاری بین سه آهنگ است."

بعد سه شنبه, اسکات دریافت بازدید از کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع کاخ سفید مشاور و مغلوب ساختن پیشی جستن در Jared michael janda و جعفر'Ron اسمیت معاون مدیر کاخ سفید از آمریکا نوآوری است.

"ما در حال پیشرفت هستیم," اسکات گفت.

مراتع بعد گفت: یک گروه از کاپیتول هیل خبرنگاران گفت که این گروه "املاک مکالمه خوب" هستند و امیدوار برای طرح هر چه زودتر به جای بعد.

"ما امیدواریم که ما می تواند رسیدگی به موضوع در یک راه واقعی" مراتع گفت: اما کاهش یافته است می گویند که آیا کاخ سفید می تواند حمایت از اسکات طرح تا کنون. "این یک کار در حال پیشرفت است."

اسکات گفت: جمهوری خواهان خواهد بود همچنین کار های همراه روز سه شنبه برای دیدن اگر هر گونه دموکرات خواهد عضویت در قانونگذاری تلاش است. او روشن است که جمهوری خواهان نیست در هیئت مدیره با دموکرات پیشنهاد و نمی تواند حرکت رو به جلو با آن است.

"من اساسا خجالتی و دور از گفتن اجرای قانون محلی: شما نباید انجام دهید که یا شما می توانید این کار را انجام نمی" اسکات گفت: ارجاع ممنوعیت بدون دست کشیدن حکم مربوط به مواد مخدر موارد و chokeholds. "من فکر می کنم خود لایحه تمایل به دیده می شود به عنوان شاید یک ملی کردن برخی از مسائل اساسی و یا تکنیک است."

رند پل سناتور. R-کنتاکی گفت: رقابت حزب محور برنامه می تواند آن را دشوار برای کنگره برای تصویب یک لایحه اصلاحات.

"من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک جمهوری خواه پیشنهاد و یک دموکرات پیشنهاد. تنها چیزی که مرا اذیت در مورد آن چیزی است که معمولا اتفاق می افتد زمانی که وجود دارد یک جمهوری خواه پیشنهاد یک دموکرات و پیشنهاد؟" پل پرسید. "بن بست و هیچ چیز نیست."

اما مک کانل باقی مانده امیدوار از یک طرح در حال حرکت رو به جلو است. وی با اشاره به 50 سال بعد از عمده قوانین حقوق مدنی "ما هنوز در حال کشتی با امریکا اصلی را گناه" و اضافه کرد "این کاملا روشن ما یک راه طولانی از خط پایان است."

اکثر رهبر گفت مهم است "برای گوش دادن به یکی از خود ما" – اسکات – که مک کانل با اشاره به تجربیات شخصی با تبعیض نژادی است که در ادامه از او خود را آغاز کرد سنا حرفه ای.

به طور جداگانه آرکانزاس خواه ایالت تام پنبه معرفی یک قطعنامه که خواستار عدالت برای جورج فلوید اما همچنین ابراز مخالفت با تماس از برخی از طرفداران به "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است." پنبه را نشان داد او از برای رضایت به اتفاق آرا تصویب این قطعنامه در روز چهارشنبه. اسکات ذکر نشده به عنوان یک حامی.

NPR تامارا کیت کمک به این گزارش



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن