لری هوگان در نحوهی مبارزه با سرطان و مریلند Coronavirus شیوع

بزرگنمایی این تصویر مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان می رسد برای یک coronavirus جلسه در ایالت مریلند

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان می رسد برای یک coronavirus جلسه در ایالت مریلند خانه در مارس 17. هوگان کتاب هنوز هم ایستاده است سه شنبه. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

لری هوگان را شکست داد و به لنفوم غیر هوچکین پنج سال پیش یک مبارزه است که او می گوید رنگی است بسیاری از تصمیمات خود را به عنوان جمهوری خواه فرماندار مریلند از انتقاد رئیس جمهور تهمت به مرور coronavirus بیماری همه گیر.

"آن را به من به عنوان یک فرد و راه من در زندگی و آنچه که مهم است. و شاید این یکی از دلایل من نمی ترسم برای ایستادن و می گویند آنچه که من فکر می کنم" هوگان گفت: NPR همه چیز در نظر گرفته شود. "سرطان بسیار ترسناک است. هیچ چیز دیگری واقعا قصد من ترساندن و دور از هر چیزی است."

مریلند در حال حاضر تجربه یک چشم انداز مثبت در COVID-19 موارد دیده است و بیش از 83,000 موارد و 3300 مرگ و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر به گفته دولت پایگاه داده. و موارد در حال افزایش است. روز شنبه وزارت امور خارجه تا به حال 1,288 موارد جدید بزرگترین واحد-روز افزایش از ماه مه 19 با توجه به بالتیمور خورشید.

"من یک مقدار زیادی از همدلی برای مردم رفتن را از طریق این نوع از چیزهایی که" هوگان گفت:, و اضافه کرد که در حالی که تجربه خود را حاکم در طول همه گیر است متفاوت تا حد زیادی از تجربه های شخصی خود را مبارزه با سرطان وجود دارد تشابه بین این دو است. "شاید مرا بیشتر به شدت متمرکز بر تلاش برای حفاظت از سلامت همه. آن را احتمالا نه تنها تاثیر تصمیم گیری من در coronavirus اما احتمالا از همه چیز من به عنوان یک فرماندار."

هوگان به تازگی پنج سال معاینه و او می ماند سرطان-رایگان. "هنگامی که این بیماری همه گیر را بیش از من می تواند بازگشت و در آغوش برخی از مردم," او گفت:.

اما او هنوز هم برای مقابله با بالا رفتن بهداشت بحران در دولت خود را. با وجود افزایش در موارد هوگان گفت: او نمی خواهد تغییر دولت بازگشایی طرح در حال حاضر, اما اضافه کرد که او را در نظر بگیرند تا در آینده اگر نرخ مرگ و میر, عفونت های جدید و بستری شدن در بیمارستان همچنان به افزایش واشنگتن پست گزارش شده است.

"اما به عنوان به زودی به عنوان ما شروع به دیدن اعداد است که به نظر نمی آید خوب آن را می تواند ما را هر چه اقداماتی است که لازم است," او گفت:, C-SPAN روز سه شنبه. "هدف من این است که سعی کنید به نگه داشتن اقتصاد با خیال راحت باز به دلیل بحران اقتصادی است که تقریبا به عنوان بد و یا فقط به عنوان بد به عنوان بحران بهداشت و درمان."

هوگان غواصی به این بیماری همه گیر را تشخیص سرطان تظاهرات برای عدالت نژادی که آب گرفتگی دولت خود را پس از مرگ فردی گری در بازداشت پلیس و کار در سیاست در سال 2020 در کتاب خود هنوز ایستاده: بازمانده سرطان شورش جهانی همه گیر و سمی که سیاست تقسیم امریکا از شنبه.

جما Watters و Tinbete Ermyas ویرایش و تولید نسخه صوتی این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب