افسران پلیس لس آنجلس را به پوشیدن ماسک یا پوشش به عنوان یک coronavirus احتیاط

لس آنجلس رئیس پلیس میشل مور میگوید که بیشتر افسران پلیس خواهد بود با پوشیدن ماسک محافظ یا دیگر پوشش صورت به عن

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

لس آنجلس رئیس پلیس میشل مور میگوید که بیشتر افسران پلیس خواهد بود با پوشیدن ماسک محافظ یا دیگر پوشش صورت به عنوان یک اضافه شده اندازه گیری ایمنی در میان شیوع کروناویروس.

حرکت در آمد که تعدادی از افسران پلیس تایید کرد با کروناویروس افزایش به 35.

"موثر امروز شما می توانید خود را محلی افسران پلیس لس آنجلس پوشیدن یا فولاد ماسک یا غير پوشش صورت در حالی که در. این است که ما برای ایمنی و برای ایمنی خود را. همراه با امن اجتماعی فاصله ما ادامه خواهد داد برای محافظت و خدمت از طریق این بحران" مور " در توییتر.

یک Riverside County sheriff معاون درگذشت پنج شنبه صبح از عوارض ناشی از کروناویروسها از نحوه اجرای قانون است که ضربه سخت شیوع. گروه توییتی که معاون ترل جوان بود و اولین عضو به تسلیم شدن به ویروس.

تبلیغات

پرسنل اجرای قانون در میان بیش از 200 نفر از افرادی که فوت کرده اند از coronavirus در دولت است. یک سانتا رزا کارآگاه پلیس درگذشت, هفته گذشته است.

پس از وقوع شروع لس آنجلس کلانتر فرستاده است 209 کارکنان خانه به قرنطینه به دلیل قرار گرفتن در معرض ویروس.

پلیس لس آنجلس در ادامه به تست بیشتر از آن 13,000 کارکنان. این بخش در حال حاضر با در نظر گرفتن درجه حرارت از افسران به عنوان آنها می رسند برای تغییرات خود را. بخش رول تماس در حال حاضر انجام شده با ماموران فاصله برای اطمینان اجتماعی فاصله. کسانی که حتی اندک نشانه ای از بیماری دستور داده شده است در خانه بمانند.

فضاهای کار اغلب مقادیر و افسران مجهز به N95 ماسک ، دستکش و عینک ایمنی در صورت نیاز.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن