لا کلانتر به جریمه نقدی از 300 دلار برای پوشیدن ماسک در

بزرگنمایی این تصویر خریداران با پوشیدن ماسک برای محافظت از خود از coronavirus فروشگاه در سانتی کوچه

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

خریداران با پوشیدن ماسک برای محافظت از خود از coronavirus فروشگاه در سانتی کوچه در پوشاک منطقه در مرکز شهر لس آنجلس در این هفته است. Genaro ملینا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی Imag پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Genaro ملینا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی Imag

به عنوان موارد جدید از coronavirus در ادامه به افزایش در کالیفرنیا یکی از ایالت طلایی, کلانتر, اعلام کرد که این امر تحمیل جریمه نقدی از 300 دلار در افراد گرفتار در مکان عمومی, بدون ماسک.

لس آنجلس کلانتر غرب هالیوود ایستگاه پله تا اجرای یک سفارش از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: در Facebook پست که این امر مسئله تقدیر نامه آمده است که با 250 دلار جریمه نقدی و 50 دلار در هزینه.

کالیفرنیا در حال حاضر ورود به سیستم در سراسر 6,094 موارد جدید در هر روز 85 درصد افزایش از رقم مشابه دو هفته پیش.

"این COVID-19 عفونت رای دادن در حال حرکت است تا در کالیفرنیا" سروان. ادوارد رامیرز گفت: در پست. "فرماندار به تازگی صادر سفارش برای هر کس به پوشیدن پوشش/ماسک در حالی که در. غرب هالیوود کلانتر ایستگاه بوده و آموزش به مردم در مورد صورت را پوشش می دهد/ماسک پس از اولین سفارش... ما آخرین گزینه بود برای انجام اجرای با صدور اداری استنادی اما خطر به سلامت جامعه بیش از حد بزرگ است."

مقامات مختلف کشورهای دیگر ساخته شده اند سفارشات شبیه به Newsom است. پنسیلوانیا به نام برای همه ساکنان به پوشیدن ماسک زمانی که آنها خانه های خود را ترک; اورگان دولتی کیت قهوه ای مورد نیاز است که مردم ماسک در فضاهای عمومی. کشورهای دیگر با ماسک حکم شامل کارولینای شمالی و کالیفرنیا و نوادا, رود آیلند, نیویورک, دلاور, کانکتیکات, New Mexico, ایلینوی و واشنگتن است.

در حالی که غرب هالیوود روشن ساخته است که آنها را اجرا Newsom دستور برخی از کلانترها دفاتر در کشورهای دیگر نیست اجرای ماسک پوشیدن — از جمله یکی در کارولینای شمالی و چند در کانزاس است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب