L. A. مدارس رئیس Austin Beutner انجام شده است ستودنی. اما چه می آید بعد از coronavirus?

زمانی که در لس آنجلس, مدرسه, مدیره انتخاب Austin Beutner به رهبری منطقه در سال 2018 منتقدان شکایت کرده است که

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

زمانی که در لس آنجلس, مدرسه, مدیره انتخاب Austin Beutner به رهبری منطقه در سال 2018 منتقدان شکایت کرده است که او تا به حال هیچ تجربه کلاس درس و cynics نگران است که او می خواهم صرفنظر کردن از قدرت خود را ثروتمند منشور مدرسه-حمایت دوستان است.

او در وال استریت wunderkind; او 100 میلیون دلار توسط سن 33. اما آموزش و پرورش خود را اعتبار بودند باریک; چشم انداز خود را برای یادگیری بشردوستانه ارائه عینک به صدها نفر از هزاران نفر از دانش آموزان در مدارس سراسر کشور از سال 2012.

من می خواهم دیده می شود Beutner در کار خود را در طول مختصری از روی لئامت دادن به عنوان L. A. Times ناشر در سال 2014. او هوشمند و خیره اعمال صالح بی تاب و ستودنی صریح. زمانی که او جایگزین شد یک سال بعد توسط شرکت ما ناظران با کسی که نرم و قابل انعطاف تر من نا امید شده بود برای دیدن او را ترک.

هنوز هم من نمی توانستم تصور این نرم-صحبت های uber-ثروتمند سفید بانکدار سرمایه گذاری پیشرو مزمن ناکارآمد منطقه زین با مشکلات علمی و لود شده با محروم قهوه ای و سیاه و سفید بچه ها.

تبلیغات

اما امروز در طول این coronavirus بحران است که هیئت مدیره مدرسه استخدام تصمیم به نظر می رسد کمی مانند kismet. به عنوان مناطق دیگر در سراسر کشور در حال تلاش برای انطباق با همه گیر محور محدودیت الاییواسدی — با یک تاجر در راس — با استفاده از این بحران برای تقویت آن مدنی اتصالات و تعهد خود را به آسیب پذیر جوامع است.

هیئت مدیره به Beutner اورژانس قدرت به سرعت پر کردن دهانه به اندازه سوراخ پدید آمده است که زمانی که دانشگاه بودند توقیف معلمان تغییر چرخ دنده ها و خانواده ها مجبور شدند به پناهگاه در خانه.

سرپرست استفاده کرده است که قدرت را به ارائه 2 میلیون وعده های غذایی برای کودکان و بزرگسالان در هر هفته خرید به عنوان بسیاری از 200,000 لپ تاپ برای کودکان که اصلا کامپیوتر در خانه ترتیب آنلاین رایگان اتصال برای خانواده هایی که نمی توانیم خدمات اینترنت و متقاعد کردن محلی PBS ایستگاه های تلویزیونی برای حمل روزانه برنامه های تراز وسط قرار دارد با دانشجویان به اهداف یادگیری.

او رسیده برای کمک به شبکه کسب و کار و خیریه منابع با یک فوریت آن را روشن شکستن از ناحیه پا کشیدن گذشته.

تبلیغات

"ما نیازی به عمدی برای هفته ها یا ماه یا سال" Beutner به من گفت که هفته گذشته به عنوان او آماده برای یک منطقه telethon که تولید بیش از 4 میلیون دلار است.

سیستم مدرسه "بسیاری از قوانین راه بیش از حد بسیاری از قوانین" Beutner گفت. "ما در حال حل این مشکل چگونه به شما در تنظیم یک تاسیسات برای جامعه است. شما خودتان را از قبل محدودیت. ... شما می گویند بیایید فقط خوب است."

::

من ساده لوحانه نیست به اندازه کافی به این باور است که خود را خوب انجام خواهد شد به اندازه کافی برای بلانت تحصیلی ضرر و زیان است که ماه به دور از پردیس به دنبال دارد. منطقه را تثبیت دستاورد شکاف نمی خواهد ناپدید می شوند فقط به خاطر بچه های فقیر در نهایت رایانه است.

اگر هر چیزی, تمدید تعطیلی مدارس ممکن است در تشدید علمی بی عدالتی. من مبهوت منطقه ای تخمین می زند که یک چهارم از دانش آموزان خود را تا به حال هیچ دسترسی به اینترنت در خانه. آنها می توانید متن و تماشای ویدئوها و اطلاعات گوگل در تلفن های خود را, اما cyberlearning گزینه های محدود برای آنها.

اضطراری طرح پل کسانی که شکاف اقتصادی در حال مقابله با محدودیت ها و همچنین تکنولوژی شده است hobbled محدود توسط معلم و دانش آموز, آموزش و ناکافی بودن زیرساخت ها است. این برنامه غذایی رو به جلو رفت اما تنها پس از خانواده مراکز منابع که Beutner فکر کردم مهم لغو شد چرا که اجتماعات بزرگ محروم شدند.

و با توجه به چگونه به سرعت کمک شد نورد از جزئیات کلیدی مانند که پرداخت برای چه هنوز به چکش ،

من مطمئن هستم که من می شنوید از خوانندگان که سوال Beutner تمرکز بر بالا بردن با توجه به مبانی این منطقه فاقد: مدرسه سیستم است نه یک بانک مواد غذایی; شما لازم نیست که برای تغذیه همه. چرا صرف پول زیادی در لپ تاپ ها زمانی که کودکان و نوجوانان نیاز به پرستاران کتابداران و کتاب ؟

تبلیغات

Beutner ترس از مقاومت مواجه. "من در راه من به خروج اگر [رهبران منطقه] به من بگویید شما نباید تغذیه گرسنه خانواده ها و کودکان و نوجوانان" او گفت:.

"من اعتقاد دارم که وجود استعداد در هر یک از دانش آموزان ما. هدف ما این است برای مطابقت با استعداد که با فرصت. ... ما در حال تغییر از آنجا که ما نیاز به تغییر. "

این طرح در حال حاضر بهبود تصویر از یک هیئت مدیره مدرسه شناخته شده بیشتر برای micromanaging و تحویل یک پیروزی به یک antsy صنفی معلمان که تا به حال درهم با منطقه بیش تجویزی آنلاین آموزش قوانین.

در حال حاضر معلمان خواهد بود قادر به ایجاد خود برنامه هفتگی و برنامه های درسی به جای تنها با تکیه بر زنده ویدئو کنفرانس ابزار. آنها امیدوارند که کمک خواهد کرد که آنها را در ارتباط با هزاران نفر از دانش آموزان ایم که سکوت پس از منطقه, دانشگاه بسته شده است.

"وجود دارد هیچ جایگزینی برای بودن در کلاس درس" Beutner اذعان دارد. اما ما به دام افتاده در یک لحظه که در آن یادگیری است که در مورد آنچه اتفاق می افتد در کلاس درس, اما آنچه اتفاق می افتد در خانه ها و محله ها.

و در منطقه یک مدرسه که در آن چشم انداز به ندرت ترجمه به عمل و حتی بهترین برنامه تمایل به غرفه سرپرست این حرکت می تواند دانه بحرانی تغییر فرهنگ — به دور از اختلافات و نسبت به خلاقیت است.

برای بیش از حد طولانی در این منطقه اجرا شده است مانند "خون ورزش" Beutner گفت. "آن 'آیا شما یک هتفیلد و یا یک McCoy?' همه شده است سوخته; مردم عقب نشینی به گوشه های خود را. در یک بحران ما نمی توانیم در عمل مانند آن است."

محدودیت coronavirus تحمیل کرده اند روشن منطقه مسئولیت و آنه دانشجویی نیاز دارد. Beutner به اعتبار خود است که پرداختن به آن چیزهایی که او می بیند موانع که در آن دیگران را به دیوار.

تبلیغات

اما آزمون واقعی خواهد آمد که تهدید سلامت فروکش و ما به عقب بر گردیم به ما زندگی عادی. چون coronavirus به ارمغان آورد نور به تهدید دیگری است که ما مجاز به ادامه: هیچ دانشگاهی اضطراری در این کشور را دومین منطقه مدرسه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن