L. A. شهرستان کار به سهولت اقامت در خانه سفارش ممکن است

لس آنجلس مقامات گذشت یک حرکت سه شنبه به منظور توسعه یک طرح برای سهولت امن تر-در-خانه سفارش اکید اجتماعی فاصله

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

لس آنجلس مقامات گذشت یک حرکت سه شنبه به منظور توسعه یک طرح برای سهولت امن تر-در-خانه سفارش اکید اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین است که باید آهسته گسترش coronavirus است که مجموعه ای به پایان می رسد ممکن است 15.

بهداشت عمومی مدیر گروه باربارا فرر گفت: هیچ برنامه ای برای تمدید زمان اما به عنوان رهبر انقلاب و مقامات خواهد داد آنچه که بهترین است برای این شهرستان است.

بیش از 20 ، 000 در شهرستان 10 میلیون باید آزمایش مثبت برای این ویروس و نزدیک به 950 فوت کرده اند. شهرستان مقامات هشدار داده اند که اگر چه اجتماعی فاصله شیوه های کار کرده اند و به سرعت گسترش ویروس تعدادی از کسانی که آلوده شده اند که به احتمال زیاد به مراتب بالاتر از رسمی شمارش.

لس آنجلس هیئت ناظران گذشت یک حرکت سه شنبه به ایجاد یک طرح عمل برای کار با کسب و کارهای محلی کار همکاران و رهبران جامعه به لغو محدودیت.

سرپرست جانیس هان انعکاس یک بیانیه های قبلی توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: به تدریج لغو محدودیت نخواهد بود مانند کوه در می رم سوئیچ: "این بیشتر شبیه به یک دیمر."

تبلیغات

"من می خواهم احتیاط هر کس از فکر کردن است که ما در پایان در چشم و یا ما در حال نزدیک شدن به پایان این بی سابقه تراژدی" هان گفت. "این است و نه فقط از بین برود. کروناویروس در حال رفتن به اطراف برای همیشه و بدون واکسن به ما جلوگیری از گرفتن ویروس و یا یک دارو درمانی برای درمان شما ما واقعا نیاز به دقت و توجه در چگونه ما بازگشایی جامعه ما است."

در چارچوب همكاري با ناظران کاترین Barger و هیلدا سولیس گذارد از مجموعه ای از اولویت ها:

  1. بازگشایی اقتصاد از طریق اقتصادی انعطاف پذیری نیروی کار
  2. بازیابی از طریق یک دائم 501c صندوق
  3. اختراع مجدد در میان کسب و کار در مورد نحوه عملکرد آنها از جمله با استفاده از ادامه راه دور خدمات
  4. تجدید حیات اقتصاد کشور از طریق دو برابر شدن L. A. شهرستان آثار ابتکار
  5. تابآوری در مورد تلاشهای آموزشی برای جوانان

"این یک زمان برای همه" هان گفت. "من فکر نمی کنم ما باید قانع دادخواست و یا افرادی که فشار آمریکا برای بازگشایی بیش از حد به زودی."

Newsom روز سه شنبه اعلام کرد یک برنامه که تحت آن کسب و کار کالیفرنیا دیده می شود به عنوان ارائه کمتر در معرض خطر گسترش coronavirus می تواند در آینده نزدیک.

تبلیغات

اما Newsom را اعلام چهار فاز طرح نمی آمد با یک جدول زمانی تضمین شده. او گفت: در حالی که زمان عمومی شاخص های سلامت مانند بستری شدن در بیمارستان و آزمایش ظرفیت نگاه امیدوار کننده پیشرفت های بیشتری نیاز می شود ساخته شده است.

طرح او ارائه شده در روز سه شنبه پیش بینی چهار فاز مجزا برای پایان دادن به خاموش کردن. فرماندار گفت: دولت در حال حاضر در مرحله اول مشخص شده توسط تلاش برای ارائه یک اقتصادی خالص ایمنی برای کارگران کم درآمد که ممکن است در غیر این صورت کار هنگامی که بیمار و تشویق استفاده از پوشش صورت توسط ساکنان هنگامی که در مکان های که در آن آنها می توانند عمل امن فیزیکی فاصله.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب