L. A. اعضای شورای بلک در گسترده تر ممنوعیت اخراج میان coronavirus با استناد به قانونی نگرانی

شورای شهر لس آنجلس خودداری کردند چهارشنبه در اعمال ممنوعیت اخراج می رود که دورتر از محدودیت های آن در حال حاضر

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

شورای شهر لس آنجلس خودداری کردند چهارشنبه در اعمال ممنوعیت اخراج می رود که دورتر از محدودیت های آن در حال حاضر به تصویب رای گیری 7 به 6 برابر سختگیرانه تر توقف در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

گسترده تر ممنوعیت پیشنهاد شده توسط Councilmen مایک Bonin و دیوید Ryu را ممنوع صاحبخانه از اخراج مستاجران "به جز برای حفاظت از سلامت و ایمنی از دیگر ساکنین ملک" در طول coronavirus بحران است.

این پیشنهاد موجب طولانی و مهیجی بحث در مورد محدودیت های قانونی از آنچه در این شهر می توانید انجام دهید برای محافظت از مستاجران با برخی از اعضای شورای علنا ابراز مخالفت با نگرانی های مطرح شده توسط دادستان شهرستان ،

اعضای شورا در حال حاضر منع صاحبخانه از اخراج افرادی که آسیب دیده اند و رمان coronavirus اما منتقدان شکایت دارند که قوانین به اندازه کافی نمی رویم برای کمک به مستاجرها به خصوص کسانی که کمی کاغذ بازی به بعد ثابت کند که مشکلات مالی خود را مرتبط با این بیماری همه گیر.

تبلیغات

اخراج اعلامیه همچنان صادر می شود به برخی از مستاجران نگران مستاجر طرفداران که استدلال می کنند که در سراسر-هیئت مدیره ممنوعیت مورد نیاز است برای جلوگیری از اختلال در برای اجاره.

"این یک حس مشترک گام که به سادگی به کمک Angelenos به وضوح درک — بدون گمراه کننده تناقضات از صاحبخانه خود — که نمی توان آنها را قرار داده و در خارج از خانه خود را در طول این بیماری همه گیر" در غرب L. A. مستاجر Peter Horton نوشت.

این پیشنهاد از Bonin و ریو مشابه قبل از آن فشار برای یک پتو ممنوعیت اخراج که به سقوط یک رای از تصویب شورای اسلامی ماه گذشته. شهر دفتر دادستان هشدار داد در یادداشتی محرمانه به شورای به دست آمده توسط بار است که چنین فراگیر ممنوعیت خواهد از تداخل با خصوصی قرارداد حقوق و نمی شد به احتمال زیاد برای زنده ماندن در دادگاه.

تبلیغات

هر گونه اخراج حمایت "باید منطقی به این بیماری همه گیر" این گزارش از رئیس Asst. شهرستان Atty. دیوید Michaelson اعلام کرد و "گسترده اخراج ممنوعیت که خرس هیچ رابطه ای با اورژانس به احتمال زیاد نه مقاومت در برابر چالش قانونی." این گزارش همچنین گفت که ممنوعیت اخراج شد preempted توسط دولت قانون است.

Michaelson گفت: دفتر خود را تا به حال احساس همدردی زیادی برای مستاجران "اما ما فقط خواستار توپ و حملات است."

Bonin به جای تبلیغ مشاوره از وکلای با اخراج دفاع شبکه های مشاور و حقوقی دیگر گروه های حمایت که در مقابله با کسانی که استدلال و گفت: قوانین موجود نتواند به "تضعیف شروع روند اخراج که بکارد شک و سردرگمی منجر به مستاجرها مورد آزار و اذیت و تهدید به ترک خانه های خود."

این گروه معتقد است که L. A. دارای پایه و اساس قانونی به دنبال گسترده تر تحریم و نبود preempted توسط دولت است.

تبلیغات

Bonin گفت: "این کاملا چیزی است که با وجود هدایت شهر ما وکیل است که ما قدرت انجام دهد و باید انجام دهد."

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

Michaelson استدلال کرد که تجزیه و تحلیل از خارج گروه تا به حال چپ کردن جزئیات مهم است. عضو شورای میچ O'Farrell گفت که مشاور متعهد شده بود "گناهان حذف" در آن تجزیه و تحلیل حقوقی و "باید شرمنده از خود." (یک وکیل وکیل گفت: "برخی از سردرگمی" بوده است ناشی از این واقعیت است که تنها بخش کوچکی از آن نامه خوانده شد به ضبط و موقعیت خود که "شهر هنوز هم می تواند بیشتر برای محافظت از مستاجران.")

"اجازه دهید همه چیز واقعی در اینجا و بحث در مورد آنچه که ما می توانیم و باید در شرایط واقعی سیاست" O'Farrell گفت: این پیشنهاد و دیگران تبلیغ توسط Bonin و ریو "وانمود اقدامات است که ما نمی تواند همیشه در حال اجرا."

تبلیغات

بسیاری از اعضای شورا از جمله O'Farrell و Councilwoman مونیکا رودریگز گفت: آنها نگران بودند که Angelenos بودند در حال ارائه "امید کاذب" در مورد آنچه در شهر می تواند از نظر قانونی انجام دهید برای کمک به مستاجران. Bonin مقابله که "من فکر نمی کنم که این امید کاذب سعی کنید برای رفتن و استفاده از اورژانس قدرت."

"من فکر می کنم این امید کاذب به می گویند که ما یک اخراج و توقف است که واقعا یک" Bonin گفت.

هفت اعضای شورا رای دادند در برابر پیش نویس پیشنهاد: باب Blumenfield جو Buscaino گیل Cedillo, John, Lee, Nury مارتینز مونیکا رودریگز و O'Farrell. این طرح با حمایت Bonin و Ryu Marqueece هریس-Dawson, خوزه Huizar پل Koretz و گیاه Wesson. اعضای شورای Paul Krekorian و Curren قیمت recused خود را از رای دادن.

صاحبخانه تا به حال ابراز هشدار در مورد ایده: یک صاحبخانه که زنگ زد به شنبه جلسه که شناسایی و خودش را تنها به عنوان از دست ندهید پرورش گفت: او نه واجد شرایط برای وام مسکن تسکین که در حال حاضر وجود دارد.

تبلیغات

"شما در حال درخواست ما به خانه مردم به صورت رایگان و بدون یک تور ایمنی برای خودمان," او گفت:.

برخی از معترضان به نوبه خود می خواهید این شورا به خیلی دورتر بروید. مستاجر فعالان که صحنه درایو-توسط تظاهرات در خارج از خانه رئیس شورای Nury مارتینز شهردار اریک Garcetti و Councilmen باب Blumenfield, John, Lee, Mitch O'Farrell و پل Krekorian در حال فشار دادن نه تنها برای یک پتو ممنوعیت اخراج اما در مجموع تعلیق درآمد.

دادستان شهرستان را نوشت و در آن یادداشت که از بین بردن تمام درآمد ناشی از این قانون را نقض و نیاز شهرستان به جبران صاحبخانه که "می تواند بیش از یک میلیارد دلار است."

تبلیغات

این شورا رای جمعه به قطعنامه اصرار دولت فدرال و دولت اقدام به از بین بردن مردم از نیاز به پرداخت اجاره و یا وام مسکن در طول coronavirus اضطراری از جمله لایحه اخیر اسپانسر شده از طرف کنگره ایالات متحده Ilhan Omar (D-Minn.).

عضو شورای Paul Krekorian گفت: "وجود دارد به سادگی هیچ راهی که ما می توانیم نوع معنی دار امداد است که تفاوت را ... بدون تنومند, سرمایه گذاری قابل توجهی توسط دولت فدرال است."

Bonin و ریو نیز تحت فشار قرار دادند و چهارشنبه به توقف اجاره را افزایش می دهد در تمام آپارتمان ها و سایر مسکونی اجاره در شهرستان. شهردار اریک Garcetti در حال حاضر نقل مکان کرد و در ماه گذشته به توقف افزایش اجاره برای آپارتمان ها است که تحت L. A. اجاره تثبیت فرمان — یک قانون است که محدودیت های سالانه را افزایش می دهد و به طور کلی پوشش ساختمان های ساخته شده در و یا قبل از اکتبر 1978 — اما این حرکت تاثیر نمی گذارد جدیدتر آپارتمان و یا خانه های تک خانواری که اجاره به مستاجران.

شهرستان وکلای هشدار داد که مگر در مواردی که قانون کالیفرنیا شناخته شده به عنوان کاستاریکا-هاوکینز به حالت تعلیق در آمد این شهر نمی تواند جلوگیری از افزایش اجاره در آپارتمان ها است که تحت پوشش اجاره تثبیت فرمان. اگر شهر را تحت فشار قرار دادند به جلو به هر حال Michaelson نوشت که این حرکت را "به احتمال زیاد سفارش توسط دادگاه از طریق سفارش ضابط موقت."

تبلیغات

این شورا را رد کرد که حرکت در 7 به 6 رای اعضای شورا هم رای به نفع گسترش توقف در اجاره افزایش در اجاره تثبیت واحد حصول اطمینان از که آن را به طول انجامید و نزدیک به یک سال پس از L. A. اضطراری سفارش برداشته شد.

این شورا همچنین تبدیل کردن یک حرکت برای جلوگیری از صاحبخانه از اخراج مستاجران در آینده اگر آنها در نهایت موفق به پرداخت اجاره می رود که پرداخت نشده در طول COVID-19 اضطراری — چیزی که آنها را از یک سال به انجام تحت قوانین فعلی است. صاحبخانه را به جای آن باید به نوبه خود به معنی دیگر برای جبران پول به آنها بدهکار هستند مانند دادگاه ادعا های کوچک.

یکی از اعضای لس آنجلس مستاجران اتحادیه که زنگ زد به نشست روز چهارشنبه استدلال کرد که بسیاری از مردم در تلاش برای گرفتن عدم پرداخت اجاره بها پس از بحران به پایان می رسد.

"چگونه افرادی هستند که قرار است به بازگشت به کار گیری همان پول است که قبل از آنها بودند — اگر آنها خوش شانس هستید — و پرداخت می شود که به عقب؟" کوین Varzandeh پرسید.

تبلیغات

در گزارش خود به شورای شهر در دفتر دادستان گفت که این شهر از نظر قانونی preempted از تلاش برای تغییر روند اخراج.

صاحبخانه نیز تحت فشار قرار دادند در برابر حرکت: Joel Levine استدلال در نامه ای به شورای که "ما ما ارائه مستاجر با خدمات در یک قیمت است که مستاجران به توافق در اجاره نامه. این منصفانه است که ما پرداخت می شود برای ما کار می کنند."

اعضای شورا هم رای جمعه به فشار رو به جلو با اورژانس اجاره برنامه های امداد برای کمک به مستاجران و به استفاده از بیش از 1 میلیون دلار از وجوه احتیاطی کنترل توسط رئیس شورای Nury مارتینز و عضو شورای گیاه Wesson برای شروع بودجه برنامه است. بسیاری از صاحبخانه ها که مخالف اقدامات پیشنهاد شده توسط Bonin و ریو استدلال کرده بود که این برنامه یک راه بهتر برای کمک به مبارزه مستاجرها.

بار کارکنان نویسندگان لیام دیلون و داکوتای اسمیت کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن