L. A. قلمرو مذهبی اسقف اعظم را می بندد همه کلیساها به امید کاهش coronavirus خطر

با استناد به خطر از coronavirus لس آنجلس قلمرو مذهبی اسقف اعظم اعلام کرد آن بسته شدن تمام کلیساهای آن تا اطلاع

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

با استناد به خطر از coronavirus لس آنجلس قلمرو مذهبی اسقف اعظم اعلام کرد آن بسته شدن تمام کلیساهای آن تا اطلاع ثانوی.

این تصمیم به امید کاهش گسترش ویروس, کلیسا, مقامات گفت. به منظور شروع به شنبه.

"`جامعه ما از ایمان به طور کامل متعهد به انجام همه ما می توانیم برای محدود کردن گسترش این جهانی بهداشت تهدید" اسقف اعظم خوزه H. گومز گفت. "ما در حال بدست گرفتن این گام های فوق العاده ای برای اطمینان از ایمنی و رفاه وفادار و عمومی و همچنین همه کسانی که همچنان به خدمت در کلیساها و وزارتخانه ها است."

در اوایل این ماه, قلمرو مذهبی اسقف اعظم از لس آنجلس اعلام کرد که لغو تعهد از حضور در پنج شنبه جمعی از آن محله های کشیش نشین.

تبلیغات

تحت شنبه سفارش:

  • کلیسا دفاتر بسته شده است. شبان ممکن است اجازه می دهد حداقل تعداد محله کارکنان (کمتر از 10) به ادامه کار در این دفتر ارائه شده است که اجتماعی فاصله مشاهده شده است. برای مثال در حالی که در اتاق بسته است را به عموم کارکنان هنوز هم می تواند با پاسخ به همراه پاسخ ایمیل ها و فرایند حقوق و دستمزد. اگر این توابع را می توان از راه دور از خانه, این امر ترجیح داده می شود.
  • شبان خواسته تا مراقب باشند در یادآوری محله های کشیش نشین و کارکنان به ماندن در خانه اگر آنها بیمار هستند به خصوص اگر آنها یک تب یا سرفه. تمیز کردن مکرر و مطابق با اصول بهداشتی از محل توصیه شده است.
  • Parishes با زنگ می خواست به حلقه آنها را در ظهر و 6 p. m. به عنوان نشانه ای از همبستگی و امید و برای اطمینان از وفادار که کلیسا در حال حاضر حتی اگر آن را اقتباس راه parishes کار در این زمان.

شهرستان, اخبار, خدمات کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب