کوبه برایانت Mamba ورزشی پایه و اساس تغییر نام به افتخار جی جی

این بنیاد خیریه متصل به کوبه برایانت Mamba آکادمی تغییر کرده است به افتخار اواخر لیکرز ستاره 13-year-old, هارد

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

این بنیاد خیریه متصل به کوبه برایانت Mamba آکادمی تغییر کرده است به افتخار اواخر لیکرز ستاره 13-year-old, هاردکور, لیس زدن جوانه زدن ستاره بسکتبال که درگذشت و در کنار پدرش در ماه گذشته سقوط هلیکوپتر در کالاباساس.

ونسا برایانت و Mamba آکادمی ورزشی پنج شنبه اعلام کرد در Instagram که Mamba ورزشی بنیاد در حال حاضر شامل Mambacita در نام آن به افتخار Gianna.

"از آنجا که وجود دارد هیچ #24 بدون #2, به روز رسانی شده Mamba ورزشی بنیاد به شرکت بود به نام Mamba & Mambacita ورزشی بنیاد" برایانت بیوه نوشت.

غیر انتفاعی بنیاد آثار ورزشی ارائه خدمات آموزش و پرورش به جوامع محروم و صندوق برنامه هایی که ارائه ورزش فرصت های آموزشی برای زنان جوان است.

تبلیغات

در اواخر ماه ژانویه این بنیاد راه اندازی شد MambaOnThree صندوق به دنبال کمک های مالی در حمایت از خانواده های این هفت نفر دیگر از قربانیان که فوت در تصادف. در علاوه بر این به برایانت و دخترش Mamba بازیکنان آکادمی الهام Altobelli و Payton چستر نیز در هیئت مدیره هلیکوپتر و همچنین جان و Keri Altobelli سارا چستر Mamba آکادمی ورزشی مربی کریستینا Mauser و خلبان Ara Zobayan.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب