بچه ها احساس می کنم همه گیر استرس بیش از حد. در اینجا چگونه برای کمک به آنها را رشد

بزرگنمایی این تصویر صرف وقت با کیفیت با بچه ها و گوش دادن عمیق به آنها یک راه برای کمک به آنها را اه

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

صرف وقت با کیفیت با بچه ها و گوش دادن عمیق به آنها یک راه برای کمک به آنها را اهلی اضطراب. در اینجا Mariano Noesi و مریم Jernigan-Noesi بازی 4-year-old son کارتر. Jernigan-Noesi یک روانشناس کودک است. Lynsey Weatherspoon برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lynsey Weatherspoon برای NPR

به عنوان همه گیر در ادامه کودکان و هنوز هم بیشتر در خانه است. تابستان فعالیت ها لغو شود و یا در هوا و بسیاری از کودکان دچار سردرگمی و استرس است. پدر و مادر ممکن است استرس خود را, اما وجود دارد راه هایی برای کمک به بچه ها احساس بهتر است.

در طول چند هفته اول از ماندن در خانه مریم Jernigan-Noesi 4 ساله پسر کارتر هیجان زده بود. کار پدر و مادر در اطراف او بودند بیشتر از روز و آن را به نظر می رسید مانند یک آخر هفته طولانی. اما پس از چند هفته او می گوید: همه چیز تغییر کرده است.

"در نظر گرفتن لباس و مسواک زدن دندان ها و نوع زندگی او کمی آهسته تر انجام دهید که... تست محدودیت با پدر و مادر" او به یاد می آورد.

کارتر بود که با استفاده از یک دو ساعت چرت زدن در مدرسه. اما در حال حاضر در خانه او نمی خواست به چرت زدن. و در شب آن سخت بود برای او را به خواب. "بنابراین در برخی از موارد او در رختخواب فقط wiggling و پیچش و چرخش" Jernigan-Noesi می گوید. او پدر و مادر خود بگویید او نبود خواب آلود و نمی تواند به خواب رفتن.

به عنوان یک کودک روانشناس Jernigan-Noesi می داند که هنگامی که کودکان از لحاظ احساسی مضطرب آنها ممکن است بازگشت به رفتارهای از اوایل دوران کودکی است. کسانی که اسان آموزش دیده اند ممکن است حوادث و تخت. دیگران ممکن است شروع به مکیدن شست دوباره. "بنابراین کارتر به عنوان مثال کسی که نبوده است را لرزاند به خواب در حالی که می خواستم برای نشستن در دامان من و را لرزاند, در صندلی که من استفاده می شود به او شیر و سنگ او را به خواب زمانی که او خیلی جوان," او می گوید.

تعدادی از Jernigan-Noesi دوستان به او بگویید که فرزندان خود را, 8, 9 و حتی مسن به طور ناگهانی clingy پس پدر و مادر در خانه, درخواست از آنها برای نشستن در حمام در حالی که حمام گرفته شده و دندان های براق. "این تقریبا به عنوان اگر آنها نمی خواهند به انجام هر کاری به طور مستقل بود که کارهایی," او می گوید. "این نقاط عطف رشد آنها ملاقات کرده بود سال قبل از این زمان است." او می افزاید: او نیز آغاز شده است برای دیدن این موضوع گزارش شده در روانشناسی ادبیات.

در این مواقع استرس کودکان نیز ممکن است تجربه تغییرات رفتاری مانند moodiness خشم و حتی بداخلاقی با توجه به روانشناس کودک مریم Alvord که مطالعات ضربه و انعطاف پذیری است. او می گوید: اضطراب می تواند باعث معده درد و سردرد به ویژه در میان کودکان بزرگتر است.

آنچه والدین باید در مواظب برای, می گوید Alvord در حال تغییر رفتار است که تاثیر روز به روز عملکرد. این شامل چیزهایی مانند خوردن و خوابیدن و تعامل با دوستان. اگر والدین متوجه چنین تغییرات عمده در روز به روز عملکرد آنها ممکن است می خواهم به مشورت با یک درمانگر او می گوید. در غیر این صورت در اینجا برخی از ایده به خودتان را امتحان کنید در خانه.

مدل آرام

پس چه هستند پدر و مادر را به انجام ؟ اولین گام در کمک به کودک خود را, او می گوید: نگاه به درون.

چرا که او می گوید: کودکان و نوجوانان انتخاب کنید تا سطح استرس خود را در پدر و مادر. "آنها همیشه نمی دانند چه خبر است اما آنها می توانند احساس تنش است." پس آرام تر از یک پدر و مادر می تواند بیشتر آنها اطمینان خود را فرزند او می گوید.

البته ماندن آرامش به وضوح همیشه آسان نیست و اغلب نیاز به یک تلاش آگاهانه. ایجاد یک مینی استراحت خود را برای تنظیم مجدد سطح استرس خود را.

"این ممکن است معنی شما به حمام بروید و قفل کردن درب به مدت 10 دقیقه اگر شما فقط نیاز به نوع خنک کردن و باید خود را در فضای" او نشان می دهد."این معنی ممکن است شما را برای یک پیاده روی سریع برای کاهش هر گونه تنش است که شما باید."

تمرکز بر روی آنچه که در حال کار

راه دیگر برای کمک: تغییر تمرکز از فرزند خود نگران کننده رفتار می گوید Alvord. به جای توجه به آنچه حق و تقویت آن است.

سعی کنید با گفتن چیزهایی مانند "شما نگاه کنید واقعا ناراحت اما شما در مورد آن صحبت می ماند آرام شما با استفاده از 'داخل سالن صدای" و شما پرسید که چه شما مورد نیاز است." او می گوید: این مهم است برای تدریس به کودکان حتی در سن جوانی به کشف کردن آنچه آنها می خواهند و به دفاع از خود.

ایجاد فضاهای آرامش بخش

برخی از والدین باید آن را پیدا مفید برای کمک به کودکان خود را ایجاد تسکین دهنده فضاهای فقط برای آنها مکان هایی که آنها می توانید به زمانی که آنها نیاز به احساس بهتر است. بارنت Pavao-زاکرمن زندگی در سیلور اسپرینگ مریلند و دارای دو فرزند, Evelyn 10 و یک پسر ساگان 7. طولانی نیست پس از همه گیری آغاز شد, Evelyn یک قلعه ساخته شده برای خودش: "یک گوشه دنج در اتاق که کاملا محصور شده با هری پاتر کیپ و یک پرتغالی پرچم و برخی دیگر از پارچه می گوید:" Pavao-زاکرمن. "هنگامی که او فقط احساس اضطراب و یا ناراحتی او می رود و می نشیند که گوشه ای کوچک."

گربه خواب در ساناز فورت بیش از حد. تحت شرایط عادی Pavao-زاکرمن می گوید: او می توانست اصرار ساناز از بین بردن قلعه تا منطقه می تواند تمیز و دیوارهایی. "اما در شرایط امروز آن را کاملا خوب; او نیاز دارد که به نوعی فضای گرم و نرم که در آن او احساس امن و به من به نظر می رسد مانند بسیار سالم, راه های مقابله با استرس و اضطراب است."

در واقع, آن است که یک گزینه سالم موافق Alvord که می گوید آن را اغلب به عنوان ساده به عنوان آن است. "بچه ها همیشه دوست داشتم که در treehouses خود را کوچک منطقه که در آن آنها می توانید همه چیز خود را" و احساس امنیت.

حمایت از بچه های دوستی

اتصالات برای دوستان مهم برای کودکان و نوجوانان' روانی توسعه Alvord می گوید, به خصوص برای نوجوانان است. "آیا آنها از دست دادن دوستان و یا آنها را قطع?" او می گوید. "از آنجا که در حالی که ما نیاز به جسمی فاصله ما نیاز به مطمئن شوید که ما در حال تمام اجتماعی متصل است. می گوید:" Alvord.

وجود دارد راه هایی برای کودکان و نوجوانان به حفظ دوستی حتی با تمام اقدامات احتیاطی لازم برای جلوگیری از انتقال. Alvord توصیه به والدین برای تشویق فرزندان خود برای اتصال آیا توان جسمی فاصله گرفته و فعالیت و یا فعالیت های آنلاین مانند کاهش ویدئو, ارسال پیامک, تلفن, تماس ها و رسانه های اجتماعی.

"من متوجه شده ام بچه ها نشسته در خارج در پتو مانند یک خانواده در یک پتو و یک خانواده دیگر در یکی دیگر از پتو," او می گوید. آنها می توانند نگه داشتن فاصله خود را اما هنوز هم شرکت در فعالیت های گروهی مانند دمیدن حباب در هر یک از دیگر. و البته اگر آنها شش فوت از هم جدا هر کس باید با پوشیدن ماسک. برای بچه های بزرگتر, Alvord می گوید فیزیکی فاصله پیاده روی و دوچرخه سواری می تواند یک فرصت هم برای ورزش و هم برای پیوند عاطفی.

تشویق سرگرمی

با بسیاری از چیزهایی که خارج از کنترل ما در حال حاضر Alvord نشان می دهد پدر و مادر سعی کنید بحث در مورد "برخی از چیزهایی که کودکان خود را می توانید در واقع کنترل. برای مثال چگونه آنها وقت خود را صرف چه, سرگرمی آنها در تعامل و لذت بردن از آنها چگونه ارتباط برقرار کردن با خانواده و دوستان و حتی آنچه را که آنها می توانید انجام دهید به "ایمن ماندن."

"ما می خواهیم یک فعال جهت," او می گوید. "ما نمی خواهیم بچه های ما را به احساس مانند قربانیان است." کودکان و نوجوانان می تواند تشویق به "بازی گیتار خود را بیشتر یاد بگیرند سرگرمی جدید زمان بیشتری را صرف صحبت کردن با دوستان خود."

باز و صادقانه مکالمات

زمانی که کودکان به وضوح غمگین یا ناراحت بهترین هدیه پدر و مادر می تواند آنها را به زمان روانپزشک می گوید جاشوا Morganstein سخنگوی انجمن روانپزشکی آمریکا. "نشستن با آنها و آنها را به زمان صبر کنید و گوش دادن به آنچه آنها می گویند." او می گوید این اجازه می دهد تا کودک بداند که شماره یکی از آنها "ارزش انتظار" و است که شما باید سعی کنید به درک آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق.

و صداقت او می گوید: هنگامی که صحبت کردن با کودک خود را بدون توجه به آنچه سن خود را. که ممکن است به معنای اعتراف شما نمی دانید که پاسخ به یک سوال در مورد این بیماری همه گیر و ارائه به آن نگاه کنید تا با هم. این مدل نگرش شما آنها را می خواهید به توسعه آنها به عنوان مسن تر رشد می کنند او می گوید.

"آیا من می خواهم آنها را به همه چیز و یا وانمود کند که آنها احساس نمی نگران چیزی ؟ و یا من می خواهم آنها را به گرفتن برخی از اطلاعات و یا از کسی بپرسید که شاید می داند که بیشتر در مورد آن ؟ یک منبع قابل اعتماد برای مثال," او می گوید.

ساخت امیدوار چشم انداز آینده

صادق بودن و مستقیم است که در واقع راهی برای آموزش فرزند خود را به احساس می کنم امیدوارم او می گوید. "امید نیست در مورد وانمود کنم که همه چیز خوب است; آن را در مورد به رسمیت شناختن است که همه چیز می تواند بسیار دشوار است و در این میان از همه که ما هنوز هم می تواند پیدا کردن راه هایی برای رشد به عنوان افراد و به عنوان یک خانواده و به منظور تقویت ارتباط ما با یکدیگر و با مردم ما در مورد مراقبت."

یادگیری این چیزها, او می گوید می تواند کمک به "حفظ یک چشم انداز امیدوار تر آینده است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن