Khashoggi قتل محاکمه می شود در ترکیه

بزرگنمایی این تصویر خدیجه Cengiz بود که مشغول به کشته عربستان روزنامه نگار جمال Kashoggi برگ یک دادگ

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

خدیجه Cengiz بود که مشغول به کشته عربستان روزنامه نگار جمال Kashoggi برگ یک دادگاه در استانبول در روز جمعه. دو نفر از دستیاران به عربستان شاهزاده محمد بن سلمان و 18 سایر اتباع عربستان در حال محاکمه غیابی بیش 2018 کشتار واشنگتن پستمقاله نویس. Emrah Gurel/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Emrah Gurel/AP

بیست عربستان عربستان قرار داده بودند در دادگاه روز شنبه در استانبول متهم به قتل در عربستان, روزنامه نگار جمال Khashoggi در سال 2018 است. هیچ یک از متهمان حاضر در دادگاه از آنجا که دولت عربستان حاضر به استرداد آنها.

این اولین محاکمه قتل Khashoggi بود که اغوا به کنسولگری عربستان در استانبول تحت این تصور که او خواهد بود گرفتن مدارک مورد نیاز برای ازدواج ترکیه نامزد. Khashoggi که واشنگتن پست در ستون بودند انتقادی از دولت عربستان هرگز قدم زدن به بیرون از ساختمان. بدن خود را تجزیه شد و باقی مانده خود را هرگز در بر داشت.

خود را نامزد خدیجه Cengiz که منتظر خارج از کنسولگری که اکتبر روز بود در دادگاه روز جمعه شنوایی.

مقامات در ترکیه به دنبال زندگی جملات برای اتباع عربستان که شامل دو نفر از دستیاران به عربستان شاهزاده محمد بن سلمان. شاهزاده, معمولا شناخته شده به عنوان MBS شد به طور گسترده ای محکوم پس از قتل است اما بارها و بارها با رد هر گونه دانش قبلی و یا دخالت.

ترکیه کیفرخواست متهم از متهمان عربستان سعودی معاون سابق رئیس اطلاعات Ahmed al-Assiri از برنامه ریزی قتل و مونتاژ یک تیم به انجام آن است.

در طول روز جمعه جلسه یاسین Aktay, Khashoggi دوست و مشاور رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان گزارش شهادت دادند که Khashoggi نگران بود که MBS شد ولیعهد و گفت: آن "را تیره تر روز برای پادشاهی."

"ما برای بحث در مورد عملیات انجام شده توسط عربستان سعودی علیه مخالفان در خارج از کشور گفت:" با توجه به دولتی خبرگزاری "آناتولی".

Aktay همچنین شهادت داد که او در تماس با رئیس ترکی هوش و دیگران زمانی که Khashoggi تا به حال سمت چپ کنسولگری پس از پنج ساعت با توجه به آسوشیتد پرس " با استناد به رسانه های ترکیه. Aktay گفت: اوباما پاسخ داد: "من آرزو می کنم او تا به حال رفته است."

روز جمعه دادگاهی در استانبول اولین فرصت برای دریافت حقایق از Khashoggi مرگ در رکورد گفت: اگنس Callamard سازمان ملل متحد گزارشگر ویژه در اضافی-قضایی حکم اعدام است.

در عربستان محاکمه در سال گذشته هشت مرد گناهکار شناخته شد برای نقش خود را در Khashoggi کشته شدند. پنج به مرگ محکوم شدند و سه نفر با توجه به احکام زندان برای نقش خود را در پوشش ، اما بسیاری از جزئیات پنهان نگه داشته شده بود — مانند هویت مردان در دادگاه.

"عربستان فرایند چیزی جز عدالت. این یک تقلید مسخره امیز از عدالت" Callamard به خبرنگاران گفت: پس از چهار جلسه با توجه به واشنگتن پست. ترکیه محاکمه شد مهم است زیرا آن را فراهم می کند "یک فضای که در آن قربانیان شنیده ها در راه آنها هرگز قبل از شنیده," او گفت:.

دادگاه در استانبول موکول شده است تا Nov 24.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن